Tällaista kelkkaa olen ostamassa kalastus- ja puunajokäyttöön. Kelkalla on mittarin mukaan ajettu vain 3500km. Kelkka kaikin puolin siistin näköinen; telamatto, liutta ja kopanalta. ruostetta takapetskalla,jalustimissa ja suksissa (kosmeettinen häikkä)
Mitä olen tästä kelkkamallista kuullut ja lukenut niin tuntuu olevan oikien hyvä ja vahva peli..
Käyttökokemuksia ja antakaas vähän hintahaarukkaa missä tuon ikäluokan kelkat liikkuu ettei aloittelijaa pissitä silmään...
Lynx 5900 glx vm-90
2
597
Vastaukset
- muttei ajokokemusta
vm.85 ajettu alle 3000.maksoin 1300.- löytöhän se on noin vanhaksi ja vähänajetuksi.Käyntiin lähti ensinykäisyllä.Lapissa sais kuulemma matto olla vieläkin leveämpi työhommissa.Henkilöajossa pitäs mennä umpisellakin,mihin ei kapeampitelaisista ole.Osta pois kun on noin vähän ajettu,varma valinta.
2500.- maksoi vm 90 noin 3000 km ajetusta täälläpäin joku.- _kelkka_
Hinta pyyntyä sillä kelkalla oli 2300€. Uskoisin että saisi tingittyä vielä jonkun roposen.
Tässä mallissa ei tainnut olla vielä tuorevoitelua ja kone yhdellä kaasarilla...?? olikohan näin.
Starttia ei kyseisessä yksilössä myöskään ole, joten sekään ei ole heti hajoamassa.
Kone on puhallin jäähdytteinen.
Vielä kun saisi lisää tietoa joltakin kellkka gurulta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574