Eli olisin ottamassa itselle hoitokoiraa jonka voisi laittaa ulos jos sisällä ei tule toimeen.
Ei pikkukoiraa.
Minä olen 14v. tyttö ja siskollani on 2 koiraa. Toinen on Doobermanni ja toinen on sekarotuinen jossa on ainakin rotwaileria. Naapurissa on pari koiraa. Käytän välillä siskon koiria lenkillä.
Jos kiinnostaa niin laita viesti alle tai soita: 044-9337377
Olisin ottamassa hoitoon koiraa 1-2kk ajaksi.
Empuu-
2
347
Vastaukset
- Ihmettelijä!
Siis nyt meni vähän yli!! Sä oot siis ottamassa jonkun toisen ihmisen rakkaan ystävän hoitoon ja jos ei sisällä tule toimeen ni ulos vaan?! Siis kenen kanssa ei tule toimeen sisällä?!
Sorry mut mä en ainakaan koiriani antas hoitoon tommoseen paikkaan ikinä!
Miks sä et niitä siskos koiria sitten hoida?- empuu-
no kun niitä ei voi ottaa koska ne on kiintynyt siskooni. Jos on valittamista nii en ota semmosta vastaan. kyllä koira saa tulla sisällekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368