Nyt olisi pakko saada silmälasit ja näin opiskelijana toivoisin tietysti mahdollisimman edullista settiä. Onko silmälasien käyttäjillä/vasta silmälasit hankkineilla tietoa, mihin liikkeeseen kannattaisi mennä. Menen tietysti ensiksi näöntarkastukseen, sillä näkö on edelliskerrasta huomattavasti huonontunut. Tarvisin perusrillit ja mulla on hajataittoa, eli ne maksaa taas vähän enemmän. Paljonkohan pitäisi varata silmälaseihin, saakohan 300-400:lla mitään?
Silmälasiliikkeet
6
855
Vastaukset
- oona
Joo elikkä KEOPS on mielestäni paras liike. Palvelu on asiallista ja ennenkaikkea asiantuntevaa ja hinnat mun mielestä samaa luokkaa, mitä muuallakin. Mun kakkulat sieltä maksoi n. 400e ja näissä on jos jonkinlaista korjausta.
- sama taas edessä
Vihjeenä vain, iso firma ei välttämättä ole millään tavalla paras.
Mä oon käynyt Tulosella, siellä on hyvä palvelu ja hinnat on kilpailukykyisiä. - opiskelija1
moikka jos tarviit ihan tavalliset kauko tai lukulasit saat ne parilla sadalla koko setin kehykset ja linssit asematunnelin optigosta
ja näöntarkastuksen kaupan päälle
-tyytyväinen asiakas- - Pöppöpöö
Instru on paras, sieltä saa nyt toisen linssin kaupan päälle. Mulla makso lasit 324e. Ja linssini ovat hiotut ja kaikin puolin erinomaiset.
- Bobo
..hajataittoa? nimittäin mulla on toisessa silmässä (tai oli viimeksi kun tarkastus tehtiin), eli se varmasti lisää hintaa. Tuo asematunnelin optigo ja parisataa laseista kuulostaa edulliselta. Itse olen s-ryhmässä töissä ja saan jostain alennusta ainoastaan normaalihintaisista laseista, mutta onko ne ikinä normaalihintaisia? Ainahan on toinen linssi kaupan päällle, tai kehykset puoleen hintaan. Kumpi yleensäkin on kalliimpi, linssit vaiko kehykset? Tietenkin riippuu mitä valitsee.. Mä haluisin ihan vaan asialliset, siistit perusrillit lasilinsseillä. Jos 300:lla sais, niin se ois jo melko hyvä. Niin ja kuuluuko näöntarkastus yleensä hintaan, jos on varma että ostaa lasit kyseisetä liikkeestä?
- sopivasti
Kävin ostamassa juuri tuollaiset. Pieni hajataitto, kovalinssit kehyksineen Helsingistä Sturenkadulta tasan 100E.
Tarkastus kuului hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006