Mikä on paras, siis tehokkain nestemäinen HAJUSTEETON pyykinpesuaine kirjopyykin pesuun ( 40 ast)? Pesuohjelma kestää n. 40 min.
Pesukoneen pesuohjelmiahan on niitä lyhyitä, eli 20 min, mutta siinä ei tule puhdasta jälkeä.
Lakanapyykkihän pitäisi vissiinkin ohjeiden mukaan pestä 60 asteessa?
Lidlin keltainen ja vihreä ei ole hajustettu, mutta tuleeko kunnon pesutulos?
Sitten on näitä:
1) ariel
2) bio luvil
3) omo
4) siwa myy erisan-merkkistä ja K- kaupoissa on vähän samanlainen aine. Ne eivä mielestäni ole kyllä tehokkaita aineita.
Laittakaapa mielipiteitä näistä vaihtoedoista?
Allergisuuden vuoksi ei voi käyttää hajusteellisia pesu- eikä huuhteluaineita.
Pyykinpesuaineet- mikä on hyvä merkki?
4
1172
Vastaukset
- kenelläkään
ole kokomuksia näistä.
- Pienen perheen äiti
Me olemme käyttäneet viimeiset kymmenen vuotta Omo Sensitive nestemäistä pesuainetta värillisille pyykeille ja Omo Sensitive jauhetta valkopyykille.
Lakanat ja alusvaatteet pestään meillä 60 asteessa, ne alusvaatteet, jotka eivät kestä kuin 40 astetta, ne sitten 40 asteessa.
Olemme herkkäihoinen perhe eikä ole ollut mitään valittamista. Nestemäinen pesuaine liukenee paremmin pyykkiin ja huuhtoutuukin paremmin pois ja pullon mukana olevaan pesupalloon on helppo annostella 50 ml pesuainetta, eikä sitä mene yhtään enempää kuin jauhettakaan, kun vaan annostelee huolellisesti eikä lorauta umpimähkään.
Omo maksaa jotain 3,50 euroa/pullo ja se jauhe kestää meillä ainakin tosi pitkään kun valkoista pyykkiä tulee vähemmän, mutta valkoiselle se jauhe on parempaa kun siinä on valkaisuainetta.
Huuhteluaineena olemme käyttäneet Comfort Sensitive huuhteluainetta.
Nämä kaikki ovat hajusteettomia. Itse en pidä siitä, että pyykki tuoksuu millekään.
Tehokkaasti on ainakin peseytynyt meidän aikuisten ja yhdeksänvuotiaan pojan pyykit. - tenhos
Lv on hyvä pesujauhe sitä myy jotkut järjestöt joskus suurissakin pakkauksissa meillä kesti melkein vuoden semmonen suurpaketti.
- Lapsiperhe
Minä olen myös LV:n kannalla, tulee puhdasta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232