Alempana olikin kirjoitus 2.0L Venton kulutuksesta,
mutta mitkähän kulutukset keskimäärin mopomalla
1.8 75hv Ventolla vm. -94
Venton 1.8 kulutus
4
2942
Vastaukset
- kulutus
itsellä farkku golffi,jonka kulutus on ollu kesällä matka-ajossa 6,5 ja talvella enimmillään kaupunki ajossa 10,5
- 1.8/75/95
Seka-ajossa keskimäärin n. 8 l/100 km, matka-ajossa pääsee n. 6.5 l/100 km. Talvella pari desiä enemmän.
Jos ajaa pelkästään kaupungissa, niin kymppi menee.- kesällä
itse olen päässyt hiukan yli viiden litran kulutuksella maantiellä kesäaikaan. se ei ole paha se. 30 litralla pääsin nippa nappa alle 600km. vento vuosimallia-97 ja kone 1,8 bentsiini.
- 123458
kesällä kirjoitti:
itse olen päässyt hiukan yli viiden litran kulutuksella maantiellä kesäaikaan. se ei ole paha se. 30 litralla pääsin nippa nappa alle 600km. vento vuosimallia-97 ja kone 1,8 bentsiini.
kesäl matka-ajos yks tankillinen meni 5.65l/100km. motarilla varmaan jotain 7litraa jos ajelee tasan 120km/h. Kaupungissa kans aika pikkunen kulutus eli on mennyt noin seittemällä. Kylmät kelit nostaa kulutuksen ainaki mulla lyhyillä matkoilla tonne 9-10l/100km..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873836
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891781Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281492- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231148Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251004Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell184902