Moi!
Olin viime viikon torstaina kolposkopiassa eli siis 4 pv sitten. Eka tuli punaista/ruskeaa limaa ja kun se alkoi hiipua (eilen ei tullut kuin aavistus) uskaltauduttiin yhdyntään... Ja tänä aamuna vuosi ihan kirkasta verta! Kuinka kauan jälkivuoto voi jatkua - polilla puhuivat parista päivästä...
Puuh.
Kolposkopian jälkeinen vuoto
5
2762
Vastaukset
- ne puhuu
Ite kävin viikko sitten ja vuosin samalla tavalla se kesti viisi päivää ja sen lisäksi tuli kauhea kutina. Miks sulle se tehtiin, olis vaan kiva tietää ja milloin saat vastauksen, kirjottele.
- Puuh
Se tehtiin, koska minulla on punoittava ja herkästi vuotava kohdunsuu, papa on luokkaa I (otettu viimeksi toukokuussa -06) - nyt laitettiin suoraan loop-hoitoon, aika tammikuun lopulla. Eli gyne ei halunnut jäädä odottelemaan koepalojen tuloksia (kolposkopiassa otettuja) vaan arveli, että joka tapauksessa tarvitaan sähkösilmukkaa... Hiukan kyllä mietityttää, että mitähän siellä kohdunsuulla oikein on, koska papa kuitenkin puhdas... Ja kun lääkärikin laittoi ihan suorilla siihen looppiin :/
Puuh. - tiesi
Puuh kirjoitti:
Se tehtiin, koska minulla on punoittava ja herkästi vuotava kohdunsuu, papa on luokkaa I (otettu viimeksi toukokuussa -06) - nyt laitettiin suoraan loop-hoitoon, aika tammikuun lopulla. Eli gyne ei halunnut jäädä odottelemaan koepalojen tuloksia (kolposkopiassa otettuja) vaan arveli, että joka tapauksessa tarvitaan sähkösilmukkaa... Hiukan kyllä mietityttää, että mitähän siellä kohdunsuulla oikein on, koska papa kuitenkin puhdas... Ja kun lääkärikin laittoi ihan suorilla siihen looppiin :/
Puuh.että ko.ongelmassa kuitenkin tarvittaisi hoitoa, niin ei tarvi sit enään tehdä. Mulla kolposkopiassa kun näyte otettiin, niin sattu aika rankasti ku lekuri pyöritteli jotain "puikkoa" sisuksissa en tiä mistä lkoepaloja otti. Mut aika epämiellyttävä toimenpide oli. Kirjoittele kun saat vastauksen..
- Puuh
tiesi kirjoitti:
että ko.ongelmassa kuitenkin tarvittaisi hoitoa, niin ei tarvi sit enään tehdä. Mulla kolposkopiassa kun näyte otettiin, niin sattu aika rankasti ku lekuri pyöritteli jotain "puikkoa" sisuksissa en tiä mistä lkoepaloja otti. Mut aika epämiellyttävä toimenpide oli. Kirjoittele kun saat vastauksen..
Minullakin kolposkopia sattui ihan pirusti. Samalla otettu papakin sattui, koepalojen oton jälkeen polttaminen (jollain pitkällä tulitikun näköisellä jutulla) sai kohdun supistelemaan tosi kivuliaasti.
Kiitti vastauksesta, mie sitten ilmoittelen, kun tiedän enemmän... :)
Puuh. - näin!!
Puuh kirjoitti:
Minullakin kolposkopia sattui ihan pirusti. Samalla otettu papakin sattui, koepalojen oton jälkeen polttaminen (jollain pitkällä tulitikun näköisellä jutulla) sai kohdun supistelemaan tosi kivuliaasti.
Kiitti vastauksesta, mie sitten ilmoittelen, kun tiedän enemmän... :)
Puuh.saan vastauksen 30.1. kirjottelen sitte jos kykenen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225534- 324860
- 292794
- 342354
- 372068
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231492
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons271481