mun optinen langaton targus merkkinen hiiri on alkanut elää omaa elämäänsä eli liikkuu ja napsuttelee sivuja ym. auki ja kiinni oman mielensä mukaan. onko muuta tehtävissä kun vaihtaa uuteen??
hiiri liikku itsestään
5
497
Vastaukset
- kaverin kummin sedältä
Joskus on kuulemma tapahtunut niin, että naapurusten langattomat vehkeet ovat sotkeneet toistensa toimintaa. Langattomien näppisten kyseessä ollen jopa tekstiä on ilmaantunut toisen koneelle. En tiedä onko totta vai ei, ja toimii korkeintaan ohutseinäisessä kerrostalossa.
- kaapattu!
Ei ole hiiressä vika
- ^^^^
isompi vasara, niin eiköhän rauhoitu.
- kaikkeen...
jees mitä netissä tulee vastaan...
- langaton marionetti
Kirjoitin tänne samaiselle palstalle samaisesta ongelmasta jo aikaa sitten. Konetta ei oltu kaapattu, koska kun kone ei ollut verkossa tapahtui ihan samaa. Olen aika vakuuttunut, että naapurilla on joku vastaava hiiri ja hän onnistui klikkailmaan näytölläni. Vaivaan löytyi helppo ratkaisu. Kaivoin kaapista vanhan piuhallisen hiireni. Eipä enää häiritse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142