Mikä on mielestänne paras Carcassonnen lisäosa?
Entä mitä mieltä olette Carcassonne kivikausi -versiosta?
Haluaisin ostaa lisäosan, mutta en osaa päättää minkä.
carcassonne
4
6183
Vastaukset
- mutta suosittelen Kivikautta
Kivikausi tuli hankittua. Ennestään perus-C. Nuo lisäosat pidentävät peliä, joten jos haluaa pitää peliajan lyhyenä, niin Kivikausi. Parempi kuin alkuperäinen mielestäni, ja jonkin verran erilainen.
Ilmeisesti Kirkot ja kievarit on lisäosista paras. Siinä taitaa tulla pussi mukana, mutta jos on jo pussi jostain toisesta pelistä, hommaisin Kivikauden, niin on enemmän eroa alkuperäiseen, ja on muuten hyvä peli. 18.90 Stockalla, muistaakseni. Anttilassa ehkä sama tai e enemmän, kai.- halpa hinta
Lisäosat Anttiloissa 12-13 euroa.
- ja kievarit
iso kirkko kappale korottaa kaupungin hintaa 3 pistettä/laatta jos saat valmiiksi ja iso ukko lisää voimaa oli se sitten missä tahansa, siis vastaa kahta pientä ukkoa. Muita en ole kokeillut mutta jo tuolla lisäosalla tuli peliin taas ihan uutta voimaa .
- palapelaaja
Olen päässyt kokeilemaan lohikäärmeet-lisäosaa, joka lisää jännittävyyttä peliin, koska lohikäärme saattaa minä hetkenä hyvänsä tuhota suunnitelmat! lisäksi toisten pelaajien kiusaaminen lisääntyy, koska pelaajat liikuttavat lohikäärmettä :) eli jos on herkästi loukkaantuvia henkilöitä mukana, kannattaa harkita asiaa...
hauska lisäsys olivat myös salakäytävä-kortit, joilla oman ukon saa laittaa mihin tahansa vapaaseen ruutuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241