Heippa!
Tarviin apua koulutehtävää varten!
Meillä on semmonen projetki jostain luontokappaleesta ja meiän ryhmälle sattui huonolla tuurilla rukoilijasirkka.
En väitä etteivät ne olisi kiinnostavia aiheita, mutta tietoa on TODELLA vaikea löytää.
Piti sen tähden tehdä ihan sille omakeskustelu tänne jota voitte sitten jatkaa sirkoista yleensä kun löydän vastauksen pulmiini.
Eli miten sirkat asuvat, millä ilmastovyöhykkeellä elelevät, mitä syövät ja muutenkin laajaa tietoa näistä oudoista, ja pienistä hyönteisistä.
Kiitoksin,
~ Minnie ~
Tietoa Rukoilijasirkasta
No joku muuli vaan...
1
400
Vastaukset
Suosittelen vierailua herppi.netissä. Siellä on paljon tietoa erilaisista herpeistä ja muista terraarioeläimistä, myös rukoilijasirkoista. Jos sieltä ei löydy kaikkia vastauksia, niin voittehan te laittaa sähköpostia jollekin rukoilijasirkkaharrastajalle, heitä löytyy juuri tuolta herppi.netistä. Tai sitten voitte joku rekkautua tuonne foorumille ja kysyä siellä. Itse ne tiedä rukoilijasirkoista käytännöss mitään, niin en voi itse vastailla.
http://www.herppi.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723