Löysin kyllä modesta raskausvaate hack:in mutta siinä ei toimi arkivaatteet, mistä saisi ladattua semmoisen että sillä voi olla arkivaatteet päällä raskaana ollessaan?
Siinä toimisi kyllä pyjama, uimapuku ja yöpaita mutta ei arkivaatteet.
Hack?
3
239
Vastaukset
- Dorian-täti
Ei semmoista olekkaan, mutta jostain sivustoilta (en nyt muista mistä, muistikatko) voi ladata alusasuihin (vai oliko se pyjamiin) lajiteltuja raskausvaatteita.
- Cherry-samaa
Kyllä on olemassa hack, jolla pystyy laittamaan simille raskauden aikana arki vatteet ja kyseinen hack löytyy täältä: http://www.insimenator.net/showthread.php?t=7238
Tosin kaikissa vaatteissahan tuo raskaus ei näy eli jos on vaatteet joissa on valmiiksi "laihamesh" niin raskaus ei näy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1752207- 1211941
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581612Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791492- 1611419
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1791405- 521248
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761203- 591178
- 1201088