Miun eukkohan ei vieraitten ukkojen kanssa sätissä vehtaa. Vonkaajia kaikki. Epätoivoisia, kun eivät muualta saa
Retaleet
11
1051
Vastaukset
- siun
eukko...;)
Miun ukolla on kokonainen haaremi. - kehään
Voi,voi kaikkihan sielä nykyään vehtaa,niin eukot ko ukokki.Se on sitä nykyaikaa ja sielä on tarjolla kaikkea kivaa,seksistä lähtien...että sekaan vaan
- kutaa
Sinne sättiin se minäkin eksyin ja löysin "kuuman" miehen.Vanha ukkoni sai kenkää joulun alla.Minulla rakkaus roihuaa sättikumppanin kanssa ja lujaa menee.Sätti on poikaa.........
- m...
no saakos sitten sinulta,taitaa olla niin,teiltä puuttuu nyt elämätä jotain,hän etsii vaihtelua vain,,sinuun on va
- kutaa
No,"saa"tietty,mutta vain tää kaveri tällä hetkellä.Nythän saan sitä mitä halusinki,jota puuttu edellisessä suhteessa.Ei todellakaan vaihtelua,olemme kumpikin syvästi kiintyneet toisiimme ja meillä on aito suhde.Näin kävi meille....saahan sitä kurkkii,niin minäki teen........
- Anonyymi
U
MUn muija vehtaa, kunhan on talous kunnossa,s iis asiakkaalla.
Ämmä on semiruma, mutta toiminnallinen. Hinta 10markkaa laaki.- Anonyymi
Tarviiko olla pimeää ja laittaa sille säkki päähän?
- Anonyymi
Näin ennen =D muinoin, jo chat-antiikin aikaan!
- Anonyymi
Oliskos täällä ketään fiksua naikkosta
- Anonyymi
Vai onkos karjalasssa fiksuja naisia
- Anonyymi
"Suomessa olen minä syntynyt, tuolla viisaissa Vanhimmissa" -
kannattaa ottaa hihasta kii pikasest ku oot huudeilla, ylellä tai pinkaista pikamatkaa punaiselle matolle kaappiin. Sieltä saattaa löytyy myös karjalan nättei tyttölöi, ylen sankiiaa prihaa etsimässä, click - click ❌⭕❌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161