Moi, olen kohta tässä jo 15 vuotias, ja mull on silti viel aikas kimakka ääni, onko mitään niksiä tai keinoa, miten äänenmurrosta voisi nopeuttaa tai jotain vastaavaa... :/
Vastauksia kiitos....
Äänenmurros
9
1436
Vastaukset
- BassoPasanen
Juo wiskiä ja aja mopolla ilman paitaa pakkasella. Älä kuitenkaan kännissä aja!
- Höhöhhö
Vittu mul oli jo kuuennel-viiennel luokal vitun möree ääni :D
- ihmiset...
Osaavat olla ilkeitä toisilleen.
Kyllä se äänenmurros sieltä tulee aikanaan. Ei kaikki kehity samaan aikaan.
Voin taata senkin, että kellään ei äänenmurros ala 5:llä luokalla tai sitten on edellinen tuplannu muutaman luokan ja on 5:llä ollut jo yli 15v.
Lankesin itsekin ilkeilyyn, mutta sitä saa mitä tilaa!!! - sillon kauan sitten
ihmiset... kirjoitti:
Osaavat olla ilkeitä toisilleen.
Kyllä se äänenmurros sieltä tulee aikanaan. Ei kaikki kehity samaan aikaan.
Voin taata senkin, että kellään ei äänenmurros ala 5:llä luokalla tai sitten on edellinen tuplannu muutaman luokan ja on 5:llä ollut jo yli 15v.
Lankesin itsekin ilkeilyyn, mutta sitä saa mitä tilaa!!!yhellä meidänluokkalaisellä jätkällä kyllä alko ja muillakin rupesi alkamaan kuudennella. Mutta ei se jolla ensimmäisenä alkoi, kovin tyytyväinen ollut silloin osaansa:(.
- pokerboy
mäki oon 14 kohta 15 ja eikä itelläkää oo äänenmurrosta
- mössölän asukas
terve, itellä se alko joskus 5 lopus, ärsytti ku vinkasui tuli ja kaik joskus nauro :( mut ny on iha vitun matala ja möree ääni:) oon kutosell nytte eikä meiä luoka muil ku mul, pait ehk yhel, ehk, mut kaikilla se tulee yleens eri aikaa, aikasemmi tai myöhemmi :)
- Murroton
mössölän asukas kirjoitti:
terve, itellä se alko joskus 5 lopus, ärsytti ku vinkasui tuli ja kaik joskus nauro :( mut ny on iha vitun matala ja möree ääni:) oon kutosell nytte eikä meiä luoka muil ku mul, pait ehk yhel, ehk, mut kaikilla se tulee yleens eri aikaa, aikasemmi tai myöhemmi :)
Tere, olen jo 16-vee ja ei ole vielä äänenmurrosta tullut. Arvatkaapa kiusataanko minua koko ajan siitä? Mutta yritän kestää, vaikka on ollut herkässä räjähtää.
- jokunoboefef
turvat kiinni hän pyysi keinoja eikä että rupeette selostaan jotain päskää !!!!
- juunototasiis
joko nyt on alkanut ? :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1686559Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1033064Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1031851Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am501575- 161297
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111290Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m131185"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?311165- 561140
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751083