Moi, olen kohta tässä jo 15 vuotias, ja mull on silti viel aikas kimakka ääni, onko mitään niksiä tai keinoa, miten äänenmurrosta voisi nopeuttaa tai jotain vastaavaa... :/
Vastauksia kiitos....
Äänenmurros
9
1332
Vastaukset
- BassoPasanen
Juo wiskiä ja aja mopolla ilman paitaa pakkasella. Älä kuitenkaan kännissä aja!
- Höhöhhö
Vittu mul oli jo kuuennel-viiennel luokal vitun möree ääni :D
- ihmiset...
Osaavat olla ilkeitä toisilleen.
Kyllä se äänenmurros sieltä tulee aikanaan. Ei kaikki kehity samaan aikaan.
Voin taata senkin, että kellään ei äänenmurros ala 5:llä luokalla tai sitten on edellinen tuplannu muutaman luokan ja on 5:llä ollut jo yli 15v.
Lankesin itsekin ilkeilyyn, mutta sitä saa mitä tilaa!!! - sillon kauan sitten
ihmiset... kirjoitti:
Osaavat olla ilkeitä toisilleen.
Kyllä se äänenmurros sieltä tulee aikanaan. Ei kaikki kehity samaan aikaan.
Voin taata senkin, että kellään ei äänenmurros ala 5:llä luokalla tai sitten on edellinen tuplannu muutaman luokan ja on 5:llä ollut jo yli 15v.
Lankesin itsekin ilkeilyyn, mutta sitä saa mitä tilaa!!!yhellä meidänluokkalaisellä jätkällä kyllä alko ja muillakin rupesi alkamaan kuudennella. Mutta ei se jolla ensimmäisenä alkoi, kovin tyytyväinen ollut silloin osaansa:(.
- pokerboy
mäki oon 14 kohta 15 ja eikä itelläkää oo äänenmurrosta
- mössölän asukas
terve, itellä se alko joskus 5 lopus, ärsytti ku vinkasui tuli ja kaik joskus nauro :( mut ny on iha vitun matala ja möree ääni:) oon kutosell nytte eikä meiä luoka muil ku mul, pait ehk yhel, ehk, mut kaikilla se tulee yleens eri aikaa, aikasemmi tai myöhemmi :)
- Murroton
mössölän asukas kirjoitti:
terve, itellä se alko joskus 5 lopus, ärsytti ku vinkasui tuli ja kaik joskus nauro :( mut ny on iha vitun matala ja möree ääni:) oon kutosell nytte eikä meiä luoka muil ku mul, pait ehk yhel, ehk, mut kaikilla se tulee yleens eri aikaa, aikasemmi tai myöhemmi :)
Tere, olen jo 16-vee ja ei ole vielä äänenmurrosta tullut. Arvatkaapa kiusataanko minua koko ajan siitä? Mutta yritän kestää, vaikka on ollut herkässä räjähtää.
- jokunoboefef
turvat kiinni hän pyysi keinoja eikä että rupeette selostaan jotain päskää !!!!
- juunototasiis
joko nyt on alkanut ? :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456