juuri mitään. Pili-palikysymyksiin osaa joku joskus vastata, mutta heti kun kysytään vähän vaikemapaa, nin tyhjäksi jää viestiketju.
Ei taida olla Flash ihan niin helppo, kuin joku saattaa luulla. Lukekaa vaan sitä Flash Gordonia ja pysykää poisaa täältä :D
Ei täällä
kukaan osaa
3
426
Vastaukset
- Kieltää
Tuollaiset flashit, niistä on vain harmia kuluttajille!
- näin :D
Sitä mieltä minäkin olen ja harmia niiden tekijöille, turhaa touhua koko Flash-hässäkkä!
- karbia
Toinen juttu on, että usein kysytään sellaista, mihin löytyy ohjeet suunnilleen jokaisesta netin flash-oppaasta. Turha siis alkaa rustaamaan tänne mitään opaskirjaa.
Totta on tuokin, että ei täällä monikaan kovin syvällisesti flashia hallitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452549
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331623Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2721147- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889