Haluaisin tietää tarkoittavatko taikuus, magia ja noituus samaa?
Olen löytäny hieman ristiriitaista tietoa asiasta...
Taikuus, magia ja noituus
4
903
Vastaukset
- Mega nörtti
Kuuluuko uskonnot samaan kastiin? Olen kuullut ristiriitaista tietoa tästäkin.
- luulisin
kyllä luulisin että kuuluvat mutta niitä on aika vaikea yhdistää mutta sanoisin että taikuus on lähinnä ihmisen tekemiä yliluonnollisia asioita tai aínakin ne näyttävät yliluonnollisilta. magia taas oisi ehkä luonnossa tapahtuvia asioita joita ei voida todistaa koska yleensä vain yksi ihminen on sen kulloinkin näkemässä tästä syystä sen olemassa oloa ei voida kokonaan kieltääkkään. noituus on yleensä liitetty negatiivisen asian toteuttamiseen yliluonnolisten voimien avulla ja toteuttajana on yleensä ihminen tai henki mutta eipä näitäkään voida todistaa. taikuus on ainoa jonka tapahtumisen voi sinäänsä todistaa mutta yleensä niiden takana on ihmisen silmän ja älyn huijjaaminen
huom: nävä ovat vain minun mielipiteitäni - Anonyymi
Tarkoittavat kyllä samaa asiaa.
Ja itse tiedän varmasti että taikuutta on olemassa. Mutta olen myös huomannut että sitä voi käyttää vain vahingossa tai tosi tilanteessa. - Anonyymi
Haluaisin täältä jonkun näistä asioista tietävän numeron ois kiva saada. Mutta mua vähän pelottaakin taikuus mut on ihan mahtavaa kuulla että muutkin uskoo että en ole ainut!(;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950