Haluaisin tietää tarkoittavatko taikuus, magia ja noituus samaa?
Olen löytäny hieman ristiriitaista tietoa asiasta...
Taikuus, magia ja noituus
4
837
Vastaukset
- Mega nörtti
Kuuluuko uskonnot samaan kastiin? Olen kuullut ristiriitaista tietoa tästäkin.
- luulisin
kyllä luulisin että kuuluvat mutta niitä on aika vaikea yhdistää mutta sanoisin että taikuus on lähinnä ihmisen tekemiä yliluonnollisia asioita tai aínakin ne näyttävät yliluonnollisilta. magia taas oisi ehkä luonnossa tapahtuvia asioita joita ei voida todistaa koska yleensä vain yksi ihminen on sen kulloinkin näkemässä tästä syystä sen olemassa oloa ei voida kokonaan kieltääkkään. noituus on yleensä liitetty negatiivisen asian toteuttamiseen yliluonnolisten voimien avulla ja toteuttajana on yleensä ihminen tai henki mutta eipä näitäkään voida todistaa. taikuus on ainoa jonka tapahtumisen voi sinäänsä todistaa mutta yleensä niiden takana on ihmisen silmän ja älyn huijjaaminen
huom: nävä ovat vain minun mielipiteitäni - Anonyymi
Tarkoittavat kyllä samaa asiaa.
Ja itse tiedän varmasti että taikuutta on olemassa. Mutta olen myös huomannut että sitä voi käyttää vain vahingossa tai tosi tilanteessa. - Anonyymi
Haluaisin täältä jonkun näistä asioista tietävän numeron ois kiva saada. Mutta mua vähän pelottaakin taikuus mut on ihan mahtavaa kuulla että muutkin uskoo että en ole ainut!(;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809