Peter Pan Maailma

-tyytymätön-

Miettikää kahdesti jos olette aikeissa ostaa matkan Peter Pan Maailma -matkatoimistosta. Kävimme alunperin todella kivalta kuulostavalta reissulla, joka kuitenkin osoittautui epäonnistuneeksi yritelmäksi. Reissu maksoi maltaita, eikä mitään haluja löytynyt kompensoida selkeitä virheitä. Lisäksi viestit heiltäpäin oli töykeitä ja asiakasta syyttäviä, vaikka itse olin valittanut asiasta ja asiallisesti.

15

19049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Risto Reissaaja

      Voisitko hieman tarkentaa? Olemme olleet jotenki innostuneita Peter Panin matka tarjonnasta. Nehän ovat kyllä jonkin asteisia extreme- matkoja. Emme tosin ole vielä olleet..

      • Tyytymätön matkaaja

        Kehotan harkitsemaan useaan kertaan ennen kuin lähdette PeterPanin matkaan. Hyvässä lykyssä kaikki menee kuten on luvattu, mutta ongelmien ilmaantuessa asioita ei saada toimimaan ja korvausten saaminen on erittäin vaikeaa. Matkalaiset voivat jopa joutua olemaan ilman opasta ja järjästämään itse majoituksia (kokemusta on). Toiminta on kutakuinkin amatöörimäistä kivan julkisivun ja esitteiden takana. Vastaavia matkoja löytyy muiltakin luotettavammilta toimistoilta.


    • Kaikoura

      Menkää Olympia matkatoimiston matkoille. Järjestelyt pelaavat ja rahoilleen saa vastinetta. (En ole Olympiassa töissä, vaan tyytyväinen asiakas.)

    • Citizen E

      Olin PeterPanMaailman reissulla viime syksynä ja kaikenkaikkiaan oli huippureissu. Tässä yksi lainaus niiden kotisivuilta, joka kannattaa lukea niin varmistatte matkan onnistumisen:.."Pääosin vaatimukset eivät ole suuria ja laadultaan enemmän psyykkisiä. Erityisesti Etelä-Aasiassa köyhyyden ja totaalisesti erilaisten olosuhteiden kohtaaminen saattavat vaatia enemmän psyykkistä sopeutumista kuin olit ehkä kuvitellut. Ja ehkä yksi nyrkkisääntö on, että jos haluat erittäin kevyen loman jolla on kaikki samat mukavuudet kuin kotona, niin suosittelemme muiden matkanjärjestäjien matkoja.

      Matkamme vaativat myös enemmän avointa, joustavaa ja positiivista mieltä kuin moni muu matka. Omana mottonamme on, että 'maassa maan tavalla tai maasta pois'. Monissa kohdemaissamme asiat eivät tapahdu pohjois-eurooppalaisella tehokkuudella... mutta tapahtuvat kuitenkin. Ja ehkä pahinta mitä matkailija voi tehdä on hermostua paikallisille. Hermostuminen ja kipakat sanat eivät yleensä johda muuhun kuin entistä suurempaan tapahtumattomuuteen."

      • A_M_K_A_54

        PeterPan on nyt lopettamassa toimintansa. Ilmeisesti matkojen järjestäminen tökki vähän turhan usein.


    • Hese12345

      Eikös tuonne Peterin reissulle lähdetä juuri seikkailemaan. Olen ollut ja paras reissu ikinä...välillä mikään ei toiminut mutta ei johtunut matkanjärjetäjistä vaan paikallisista olosuhteista...Mee kuule kanarian saarille aurinkomatkalle jos ei pää kestä vastoinkäymisiä.
      Kyllä jaksaa joku valittaa älyttömistä asioista...voi hel..sentään.
      Kiitos vielä Peterille ja muulle porukalle kun jaksatte kestää kaikkia tolloja turisteja.

      • Haamummu

        PPn ongelma on ettei hinta vastaa laatua. Siinä se pointti. Mutta ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka suostuu maksamaan ylihintaa.


    • Anonyymi

      Firma pyörii nykyään peter pan bikes nimellä, pysykää erossa.

    • Anonyymi

      Itse sanoin vieväni asian raastupaan, niin vastattiin liivi-osaston tulevan kotikäynnille hakemaan tulevat ylimääräiset kulut.

    • Anonyymi

      Peterin Route 66. Mitenpä tuon lyhyesti sanoisi.. Olihan siinä hyvääkin ja ainakin se on mieleen jäänyt reissu.. Vaan jos menisin uudestaan, niin tuosta, tai vastaavasta tulisi omatoimimatka pienemmällä ja tutummalla porukalla. Ei ole kovin kummoinen homma varata lentoja, majoituksia ja vuokrata pyörät ihan omatoimisestikaan.. Myös aikataulu 66:selle olisi väljempi, vähintään kuukausi..

      Jälkeenpäin tuota paljonkin muistellut.. Jäi vähän sellanen mielikuva, että kovinkaan ihmeitä ei oltu suunniteltu etukäteen. Sellasta vitun säätämistä, sekoilua, eksymistä jne.. Muutaman sadan kilometrin päivämatkoihin joka päivä vähintään kellon ympäri, eikä riittänytkään.
      No, tuo oli tosiaan se 1. reissu, olen kuullut / lukenut kommentteja paremmistakin ja em. on vain oma mielipide.

      Keskikesällä en toista kertaa 66:selle lähtisi - kuuma, kuuma ja aivan helvetin kuuma..

    • Anonyymi

      Reissujen laaduista en tiedä, mutta esim Chiang Main 11 päivän reissu on kallis 2790eur.
      Omatoimisesti reissu ilman lentoja on noin1100 -1200eur. Pyörän vuokraaminen esin Pop Bikesta maksaa noin 600eur.. hotellit 11 päivää bensat yms ilman lentoja noin 500eur.
      Mae Hong Son route ym sivureitteineen on näkemisen arvoinen, mutta vähän puuduttava.

      • Anonyymi

        No onhan pullakin halvempaa kun sen ote leipoo…


    • Anonyymi

      Sama täällä, varokaa kyseistä porukkaa.

    • Anonyymi

      Todella hyviä reissuja on ollut mitä itse osallistunut.

    • Anonyymi

      Olen ollut mukana monella matkalla vuodesta 2015 alkaen ja huippumeininkiä kyllä. Siellähän on nykyään ihan eri porukka kuin aiemmin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe