moi.
Voiko Hamsteri pyöräillä juoksupyörällä liikaa?
Onko totta ettei hamsteri saisi juosta joka päivä pyörällä?
Oma hamsterini pyöräilee hullunlailla keskellä yötä ja joskus illalla tai päivällä ja se on muutenkin virkeä ja Villi sekä vilkas ja vielä innokas kiipeilee..Onko liikaa liikuntaa yli
1,50v vuotiallle hamsterille??
Vastauksia kaivataaan!!
Apua!lukekaa heti!
3
449
Vastaukset
Voiko Hamsteri pyöräillä juoksupyörällä liikaa?
- Voi, hamsteri voi addiktoitua juoksupyörään. Silloin se ei juuri nuku eikä syö, vaan polkee vain pyörässä. Siihen auttaa, kun ottaa pyörän joksikin aikaa pois ja keksii hamsterille muuta korvaavaa liikuntaa, esim. vapaana huoneessa juoksutusta.
Onko totta ettei hamsteri saisi juosta joka päivä pyörällä?
- Ei ole. Ei ole mitään syytä, etteikö hamsteri saisi joka ilta pyöräänsä käyttää, kunhan sen touhu ei mene liiallisuuksiin (eli yötäpäivää juoksemiseksi).
Onko liikaa liikuntaa yli 1,50v vuotiallle hamsterille??
- Ei ole. On vain hyvä, että se harrastaa paljon liikuntaa, sillä se pitää sen hyvässä fyysisessä kunnossa mahdollisimman pitkään. Muista ruokkia hamsua runsaasti, ettei sitten käy niin, että se laihtuu. Se ei ole vanhalle hyväksi.- Lollytar
Moi. Kiitos vastauksesta =) ne oli hyödyllisiä vinkkejä =)
-------------------------------------------------
Kiittäen : Lollytar "pyöräilevän" hullun hamsterin omistaja X]
- Einuliini
Sun pitäis ottaa se juoksupyörä pois koska hamsterit eivät saa juosta liikaa juoksupyörässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419