Sitä kyselen, että olen tässä hankkimassa lähitulevaisuudessa Sonyn digitv;tä, ehkä 40 tuumaisen... näitä Bravia malleja, en tiedä vielä minkälaisen, niin onko niissä sitä korttipaikkaa? Että voi maksukanavia hankkia, jos joskus haluaisi?
Vastaukset 2
Ainakin omassa 32-tuumaisessa Sony Braviassa on sellainen CI-korttipaikka, johon joutuu ostamaan CAM-moduulin, johon sitten käy Conax.
Korttipaikka on omassa telkkarissa vasemmassa sivussa, joten asentaminen käy kai helposti... (itselläni ei ole vielä sellaista)
Ainakin verkkokaupassa on näitä myytävänä:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3631
Korjatkoon joku, jos itseltäni meni termit sekaisin...Itse telkkarista vielä...
Itselläni on Sonyn V-sarjalainen ja muutaman kuukauden kokemuksella voin suositella.
Selkeä kaukosäädin, selkeä käyttövalikko, erinomaisen selkeä EPG.
YLE:n tekstitykset pelaa ongelmitta ja kuvasuhdeautomatiikka toimii OIKEASTI hyvin.
Kertaakaan ei ole tarvinnut "resetoida" laitetta (niinkuin joissain digibokseissa ongelmana).
Pieni miinus huonoista kaiuttimista (no saahan tämän liitettyä hifi-järjestelmään).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301383
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4711132Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "164691- 47595
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va190587- 43586
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l90580- 71543
- 40527
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20526