Itse olen hakemassa 21 tuuman putkilaajatelevisiota noin 200 euron hintaluokassa.Mistä noita oikein saa vielä Suomessa kun ei huvittaisi maksaa 700-800 euroa vastaavankokoisesta taulutelevisiosta.Onko ainoa vaihtoehto tilata Saksasta,jossa tuntuu olevan vielä runsaasti valinnanvaraa CRT-televisioista tuossa kokoluokassa?
Mistä saa
7
536
Vastaukset
- saa vielä
- hinta
21 tuumainen Philips 5409 maksoi muutama viikko taapäin Gigantissa 179 euroa ja nyt 249 euroa
ilmeisesti hyväkuvaisilla putkitelevisioilla on vielä kovaa kysyntää mikä nostaa hintaa - hyvä niin
hinta kirjoitti:
21 tuumainen Philips 5409 maksoi muutama viikko taapäin Gigantissa 179 euroa ja nyt 249 euroa
ilmeisesti hyväkuvaisilla putkitelevisioilla on vielä kovaa kysyntää mikä nostaa hintaaihmiset alkaa tajuta ettei littutelevisioihin saa hyvää kuvaa ja alkavat siirtyä takaisin hyväkuvaisiin putkitelevisioihin
- makua
hyvä niin kirjoitti:
ihmiset alkaa tajuta ettei littutelevisioihin saa hyvää kuvaa ja alkavat siirtyä takaisin hyväkuvaisiin putkitelevisioihin
Esim.Veikon Koneesta ei saa enää ollenkaan muuta kuin taulutelevisioita.Ovat ilmeisesti huomanneet,että taulutelevisioissa on katteet kohdallaan.Sinänsä jännä ilmiö kun muu elektroniikka on viime vuosina yleensä halventunut,että televisiovastaanottimien hinnat ovat nousseet.
Itse päätyisin kyllä vielä myöskin tavalliseen kuvaputkitelevisioon,koska teräväpiirtokuva tuskin tulee vielä moneen vuoteen yleistymään-maanpäällisessä TV-verkossa tämä tuskin tulee koskaan edes onnistumaan,koska yksi teräväpiirtolähetys rohmuaisi yhden nykyisen kanavanipun leveyden. - mahtaa olla kovat
makua kirjoitti:
Esim.Veikon Koneesta ei saa enää ollenkaan muuta kuin taulutelevisioita.Ovat ilmeisesti huomanneet,että taulutelevisioissa on katteet kohdallaan.Sinänsä jännä ilmiö kun muu elektroniikka on viime vuosina yleensä halventunut,että televisiovastaanottimien hinnat ovat nousseet.
Itse päätyisin kyllä vielä myöskin tavalliseen kuvaputkitelevisioon,koska teräväpiirtokuva tuskin tulee vielä moneen vuoteen yleistymään-maanpäällisessä TV-verkossa tämä tuskin tulee koskaan edes onnistumaan,koska yksi teräväpiirtolähetys rohmuaisi yhden nykyisen kanavanipun leveyden.katteet noissa, en nimittäin jaksa uskoa että taulu-tv:n valmistaminen olisi paljon sen kalliimpaa kuin putki-tv:n, tekniikka niiden valmistukseen on valmiina joten...
Taitavat tv-tehtaat ja kauppiaat tienata melkoisen hyvin noilla.
Mulla on viime vuonna ostettu putkitelkku ja siinä pysyttelen niin kauan kun se vaan toimii, sitten ostan taas uuden putkitelkun. Taulutv törkeine ylihinnoitteluineen saa odottaa niin kauan kuin putkitelkkuja valmistetaan. - agewewwe
hyvä niin kirjoitti:
ihmiset alkaa tajuta ettei littutelevisioihin saa hyvää kuvaa ja alkavat siirtyä takaisin hyväkuvaisiin putkitelevisioihin
Kukaan selväjärkinen ei aatamin aikaista putki töllöä enää kotiinsa halua.
Laite painaa aivan alyttömästi ja on terveysriski siirreltäessä sekä imee kaiken pölyn sisäänsä, jota sitten polttaa huonilmaan.
Lisäksi kuva välkkyy ja näytöt todella pieniä verrattuna tauluun.
- pörssistä
löytyy tarpeettomia isoja kolhoja vaikka kuinka paljon.
Jos olisin ostanut putkitelkun joka on yhtä iso (42 tuumaa) olisin joutunut tekemään reiän naapurin puolelle sille telkun takaosalle.
Kuvakin siinä on aivan loistava verrattuna entiseen putkariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468