Onko telepatiaa?

JaskaJussi

Väittäisin että on. Pari päivää sitten tuossa touhutessani ajattelin, että Markku (naapurin) ei ole käynyt pitkään aikaan, että olisi mukava kun tulisi käymään. Ei mennyt kuin tunti niin ko. henkilö soitti ovikelloa ja tuli vierailemaan. Vaimoni ilmoitti, että oli ajatellut samaa asiaa samaan aikaan!!? Onko muilla kokemuksia?

18

1547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että kun ei

      ollu yks tyyppi käyny aikoihin, että ois aika inhottavaa jos nyt yht äkkiä tulis, niin sitten vähän ajan päästä kyseinen munapää tulikin kylään ja oli todella ärsyttävä.

      • JaskaJussi

        käydä tuollakin tavalla. Sinulla oli huonoa tuuria.


      • Dorien
        JaskaJussi kirjoitti:

        käydä tuollakin tavalla. Sinulla oli huonoa tuuria.

        Itselläni käynyt monesti niin että olen nähnyt kaveristani (paras kaveri 15vuotta) unta ja sitten herännyt siihen että hän soittaa, ja hän asu silloin ihan eri kaupungissa ja paljoakaan ei ole oltu silloin tekemisissä. Ja monesti vieläkin voi silloin tällöin sattua että hän soittelee espanjasta kun häntä ajattelen :) mutta nuo unen näkemisien jälkeen kun on soittanut, on jäänyt kyllä mieleen.


      • JaskaJussi
        Dorien kirjoitti:

        Itselläni käynyt monesti niin että olen nähnyt kaveristani (paras kaveri 15vuotta) unta ja sitten herännyt siihen että hän soittaa, ja hän asu silloin ihan eri kaupungissa ja paljoakaan ei ole oltu silloin tekemisissä. Ja monesti vieläkin voi silloin tällöin sattua että hän soittelee espanjasta kun häntä ajattelen :) mutta nuo unen näkemisien jälkeen kun on soittanut, on jäänyt kyllä mieleen.

        taitaa sitä telepatiaa olla, tämä on ehkä yksi vahvistus lisää.


      • Blessed Be
        JaskaJussi kirjoitti:

        taitaa sitä telepatiaa olla, tämä on ehkä yksi vahvistus lisää.

        Joo, miullekkin on monasti käynny suurinpiirtein noin. Sitten kanssa välillä on tullut yritettyä esimerkiksi ihmistä kääntämään kirjan sivua, tai laitettava kynä taskuun ym. Kyllähän se joskus on onnitunnu, mut rassaa nyt pikkasen kun kukaan kavereista ei usko tuollaseen mihin mie :S


      • JaskaJussi
        Blessed Be kirjoitti:

        Joo, miullekkin on monasti käynny suurinpiirtein noin. Sitten kanssa välillä on tullut yritettyä esimerkiksi ihmistä kääntämään kirjan sivua, tai laitettava kynä taskuun ym. Kyllähän se joskus on onnitunnu, mut rassaa nyt pikkasen kun kukaan kavereista ei usko tuollaseen mihin mie :S

        koskaan yrittänyt varta vasten ottaa yhteyttä toiseen telepatian avulla. Kaikki tapaukset olen huomannut kun ajatukseni on toteutunut. Onkohan jollain kokemuksia onnistumisesta, että tavoittelee jotain toista henkilöä?


      • .........(n)
        JaskaJussi kirjoitti:

        koskaan yrittänyt varta vasten ottaa yhteyttä toiseen telepatian avulla. Kaikki tapaukset olen huomannut kun ajatukseni on toteutunut. Onkohan jollain kokemuksia onnistumisesta, että tavoittelee jotain toista henkilöä?

        Kaukotavoittelukin voi onnistua.

        Mutta lähempää... Minä koitin kerran että yksi mies pysähtyisi, kääntyisi (kauempana) (käveli vielä poispäin!) ja tulisi luokseni -testi... ja niin kävi. Olin että huhhuh. Mutta uskokoon ken haluaa, että oliko sattuma. Pitääpä taas alkaa testaamaan ajatuksia, mutta en viitsi luokse tuloa kun siitä voi olla toiselle liika vaivaa jos sattuukin että onnistuisi. :) Kynän taskuun laittaminen voisi olla esim ok.


      • JaskaJussi
        .........(n) kirjoitti:

        Kaukotavoittelukin voi onnistua.

        Mutta lähempää... Minä koitin kerran että yksi mies pysähtyisi, kääntyisi (kauempana) (käveli vielä poispäin!) ja tulisi luokseni -testi... ja niin kävi. Olin että huhhuh. Mutta uskokoon ken haluaa, että oliko sattuma. Pitääpä taas alkaa testaamaan ajatuksia, mutta en viitsi luokse tuloa kun siitä voi olla toiselle liika vaivaa jos sattuukin että onnistuisi. :) Kynän taskuun laittaminen voisi olla esim ok.

        Mielenkiintoiselta, minä ainakin usko sinua, koska omalle kohdalleni on sattunut useampia kertoja. Kertokaa muutkin kokemuksistanne?


      • tosi hämmästynyt
        JaskaJussi kirjoitti:

        Mielenkiintoiselta, minä ainakin usko sinua, koska omalle kohdalleni on sattunut useampia kertoja. Kertokaa muutkin kokemuksistanne?

        En ole varma, liittyykö tämä kokemus asiaan varsinaisesti, päätelkää itse. Tämä on tosiaan tapahtunut minulle, ei siis ole keksitty. Ja juttu on sitäpaitsi jo vanha.

        Olin kauan sitten töissä Englannissa ja minulla oli oikein mukavia työkavereita. Heistä ei tullut erikoisen läheisiä, eikä minulla ollut missään nimessä suhdetta heihin. Sitten palasin Suomeen, eikä yhteyksiä koskaan ollut.

        Kahdeksan vuotta tämän jälkeen sain kirjeen eräältä heistä. Osoitteessa ei ollut muuta oikein kuin etunimeni ja kadunnimi,kaupunki, sukunimi ja kaikki muu oli väärin. Sain kuitenkin kirjeen ja siinä kaveri kertoi yhtäkkiä ajatelleensa minua ja halusi kysyä onko kaikki hyvin elämässäni. SAMANAIKAISESTI kun hän oli kirjeen kirjoittanut, olin jutellut tuttavieni kanssa tuosta Englannin reissusta.


      • JaskaJussi
        tosi hämmästynyt kirjoitti:

        En ole varma, liittyykö tämä kokemus asiaan varsinaisesti, päätelkää itse. Tämä on tosiaan tapahtunut minulle, ei siis ole keksitty. Ja juttu on sitäpaitsi jo vanha.

        Olin kauan sitten töissä Englannissa ja minulla oli oikein mukavia työkavereita. Heistä ei tullut erikoisen läheisiä, eikä minulla ollut missään nimessä suhdetta heihin. Sitten palasin Suomeen, eikä yhteyksiä koskaan ollut.

        Kahdeksan vuotta tämän jälkeen sain kirjeen eräältä heistä. Osoitteessa ei ollut muuta oikein kuin etunimeni ja kadunnimi,kaupunki, sukunimi ja kaikki muu oli väärin. Sain kuitenkin kirjeen ja siinä kaveri kertoi yhtäkkiä ajatelleensa minua ja halusi kysyä onko kaikki hyvin elämässäni. SAMANAIKAISESTI kun hän oli kirjeen kirjoittanut, olin jutellut tuttavieni kanssa tuosta Englannin reissusta.

        minun mielestäni telepatialta. Minulle hyvin usein joku tuttavistani kertoo tähän aiheeseesn sopivia juttuja. Usein sanotaan, että se on sattumaa. minun mielestäni sattumaa ei olekaan.


    • mark komulainen

      Kyllä se niin vain on, ja on aina ollut, mutta ihminen on hävittänyt tässä ajassa lähes kokonaan
      sen kyvyn, koska uskomme vain mitä voimme havaita.
      Mutta jos ymmärtää sähkömagneettisten hiukkasten toiminnan, ymmärtää myös mihin se telepatia perustuu. Sillä aivojen sähköiset impulssit ajattelun aikana on ns. "ajatusenergiaa" joka voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa,TAI lähes yhtä aikaa,sillä ajatus on yhteydessä aivoista m-kenttään eli sähkömagneettiseen kenttään jota koko avaruus itseasiassa on täynnä. Näin tarvitaan vain kaksi ihmistä, jotka ajattelevat vaikka toisiaan samalla hetkellä,sattumalta, niin heidän ajatuksen kohtaavat, koska ajatuksilla on tapana mennä siihen kohteeseen jota ajatellaan. Tähän samaan ilmiöön voi myös selittyä rukoilemisen voima, koska se ensin puhutaan ja sitten ajatellaan, jolloin se saavuttaa yhä useamman "kuulijan" aivot kerrallaan..

      • Jasjka Jussi

        aika hyvältä selitykseltä. Tuosta voisi päätellä, erttä uskot siihen.


      • markdamiani
        Jasjka Jussi kirjoitti:

        aika hyvältä selitykseltä. Tuosta voisi päätellä, erttä uskot siihen.

        Niinpä, ilman uskoa ei olisi tiedettä eikä toivoa, sillä aina pitää etsiä vaihtoehtoja sille mitä meille tarjotaan vastineeksi...ja onhan se hauskaa
        kun näkee ihmisten naamat venähtävän seljälleen, kun eivät ymmärrä puoliakaan...thatś life made for.


      • JaskaJussi
        markdamiani kirjoitti:

        Niinpä, ilman uskoa ei olisi tiedettä eikä toivoa, sillä aina pitää etsiä vaihtoehtoja sille mitä meille tarjotaan vastineeksi...ja onhan se hauskaa
        kun näkee ihmisten naamat venähtävän seljälleen, kun eivät ymmärrä puoliakaan...thatś life made for.

        Niin ja vaihtoehdoista on syytä seuloa se mikä tuntuu itsestä oikealta. Ja oikea totuushan on se minkä itselleen muodostaa.


      • mark komulainen
        JaskaJussi kirjoitti:

        Niin ja vaihtoehdoista on syytä seuloa se mikä tuntuu itsestä oikealta. Ja oikea totuushan on se minkä itselleen muodostaa.

        Enpä olisi niinkään varma että se olisi oikea totuus, kyse on siitä että totuus voi olla monialainen, kuten elämään liittyvät jutut yleensäkin. Eikä se kuva, minkä itse luo, ole se "ainoa" totuus, eikä niin pidäkään olla. Miksi pitäisi? Sillä totuus syntyy vertailun ja tietämisen pohjalta, ei siltä mikä itsestä tuntuu
        oikealle..


      • Jaskajussi
        mark komulainen kirjoitti:

        Enpä olisi niinkään varma että se olisi oikea totuus, kyse on siitä että totuus voi olla monialainen, kuten elämään liittyvät jutut yleensäkin. Eikä se kuva, minkä itse luo, ole se "ainoa" totuus, eikä niin pidäkään olla. Miksi pitäisi? Sillä totuus syntyy vertailun ja tietämisen pohjalta, ei siltä mikä itsestä tuntuu
        oikealle..

        on monenlaisia. Mielestäni ainakinminusta tuntuu, että se minkä olen itse muodostanut asiasta, on oikea totuus... niinkauan kun njoku sen vakuuttavasti saa käännettyä päässäni.


      • JaskaJussi

        mielenkiintoista, kiitos vinkistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe