Kuinka kauan menee nimenvaihtoprosessi, että joka paikkaan on mennyt tieto nimenmuutoksesta?
nimenvaihto
6
1193
Vastaukset
- ruskeatukka(a)netti.fi
Tosi nopeasti meni tieto, ihan parissa viikossa taisi olla kaikkialle päivittynyt.
- ...
Olen ollut naimisissa ja uuden niminen nyt vuoden, ja vieläkin putoilee postia vanhalla nimellä silloin tällöin. Ihan jokaista rekisteriä, jossa tietosi ovat, ei edes voi tietää. Valtavan määrän kortteja ja asiakastietoja päivitin naimisiin mentyämme, onneksi suurimman osan voi hoitaa emialilla tai suoraan nettisivuilta. Lopuista en jaksa enää edes välittää. Avo-ajoilta on postilaatikossa myös tyttönimeni ja siellä se saa ollakin, löytää ne "vanhannimiset postitikin" oikeaan laatikkoon.
- ruskeatukka(a)netti.fi
... kirjoitti:
Olen ollut naimisissa ja uuden niminen nyt vuoden, ja vieläkin putoilee postia vanhalla nimellä silloin tällöin. Ihan jokaista rekisteriä, jossa tietosi ovat, ei edes voi tietää. Valtavan määrän kortteja ja asiakastietoja päivitin naimisiin mentyämme, onneksi suurimman osan voi hoitaa emialilla tai suoraan nettisivuilta. Lopuista en jaksa enää edes välittää. Avo-ajoilta on postilaatikossa myös tyttönimeni ja siellä se saa ollakin, löytää ne "vanhannimiset postitikin" oikeaan laatikkoon.
Kaikkiin virallisiin paikkoihin tieto meni heti, eli kela, pankki, verovirasto yms, samaten kuin niihin lehtitaloihin jne, joihin minulla on asiakkuussuhde. Niihin, joiden asiakas olen joskus ollut, tieto ei ole mennyt, eikä tarvitsekaan. En tee mitään niillä mainoksilla, joita vanhalla nimelläni pukkaa koko ajan.
Harmi kun postinkantaja tuo ne silti laatikkoomme. :P
- sföskföso
Riippuu aika paljon sinusta, kuinka nopeasti ilmoittelet.
Kaikkiin "paikkoihin" ei mene tietopäivitykset Väestörekisteristä automaattisesti.
Jos henkilötietosi ovat luovutuskiellossa, päivitykset eivät toimi.- ruskeatukka(a)netti.fi
"Jos henkilötietosi ovat luovutuskiellossa, päivitykset eivät toimi."
Niin minäkin luulin, ja väärässä olin. Tietoni ovat siis olleet salaiset ties kuinka kauan kaikissa mahdollisissa paikoissa, mutta silti nimenmuutostieto meni ihan joka paikkaan. Uutta osoitetta samat tahot eivät kuitenkaan ole koskaan saaneet, itse olen aina sen joutunut ilmoittamaan. - sföskföso
ruskeatukka(a)netti.fi kirjoitti:
"Jos henkilötietosi ovat luovutuskiellossa, päivitykset eivät toimi."
Niin minäkin luulin, ja väärässä olin. Tietoni ovat siis olleet salaiset ties kuinka kauan kaikissa mahdollisissa paikoissa, mutta silti nimenmuutostieto meni ihan joka paikkaan. Uutta osoitetta samat tahot eivät kuitenkaan ole koskaan saaneet, itse olen aina sen joutunut ilmoittamaan.Mielenkiintoista. Mulla on vain tuo osoite muuttunut ja sen on joutunut itse levittämään. No, nytpä tuonkin tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273405Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122529Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.992482Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072154Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261516Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1341245
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146