Kiinnostavatko sinua suomalaiset muinaisuskonnot, tunnetko kuuluvasi (ainakin henkisesti) Asatruihin? Kaipaatko ihmistä, jonka kanssa keskustella hengenasisoista, vaihtaa mielipiteitä kristittyjen vääryydestä pakanakansoja kohtaan sekä siitä epäoikeudenmukaisuudesta, jolla meitä on kohdeltu ja kohdellaan edelleen.
Olen itse 89 syntyinen tyttö Etelä-Suomesta ja kaipaan ihmistä, jonka kanssa keskustella. Vanhempani ovat kristittyjä, koko muu sukuni on, joten en saa heiltä tukea enkä turvaa. Olit itse sitten mitä tahansa sukupuolta, iälläkään ei ole väliä, ole kiltti ja ota yhteyttä.
Olen jo pitkään etsinyt kaltaisiani, mutten ole vielä saanut koskaan tutustua heihin ns. face to face. Jos olet etsimäni henkilö, tai tunnet heikäläisiä, voisitko ottaa yhteyttä?
kiitän, Alsvidr
[email protected]
Kaltaisia etsitään!
Alsvidr
3
1044
Vastaukset
- Lurkki-Jorkki
Oletko yrittänyt etsiä pakanafoorumeita googlettamalla?
Siellä meitä samanhenkisiä on... - SuprMies
- Joku
Taivaannaula käsittelee enemmänkin Suomen muinaisuskoa, Asatru on jo oma erillinen skandinaavinen uskonsa. Tietysti jotkut kokevat nämä erottamattomasti samoiksi, jotkut taas eivät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693