Paljon maksaa matkustaa Algeriaan?

Utelias

Jos ei ole omaa autoa vaan pitää matkustaa julkisilla niin paljon tulle suurinpiirtein hinnaksi matkustaa Suomesta Algeriaan? Ja miten olisi viisainta mennä(mitä reittiä, millä,etc.)? Kaikki tiedot tulee tarpeen!!

19

7171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Algeriaan rakastunut

      on halvin lentoyhtiö lentää Algeriaan. Eli Saksassa koneen vaihto sieltä sitten Algeríin eli pääkaupunkiin. Hinta on noin 700 euroa yhdeltä hengeltä meno-paluu. Myös Air France menee Pariisin kautta, mutta se on ollut nyt kalliimpi. Itse menin aikoinaan pari kertaa Pariisin kautta, kerran Frankfurtin kautta ja kerran Rooman kautta. Roomassa oli jotenkin helpompi vaihtaa konetta. Muista myös, että Algeriaan tarvitset viisumin ja sen saa vain Ruotsissa olevasta Algerian konsulaatista.

      • silivati

        Hum, hum. Kävin juuri Algerian suurlähetystössä Berliinissä. Katsoivat passiani ja sanoivat, etten tarvitsisi viisumia, koska olen Suomen kansalainen. Olisin siis oikeutettu kolmen kuukauden oleskeluun maassa ilman viisumia. Eh?? Nyt alkaa mennä pää pyörälle...


      • tarvitset
        silivati kirjoitti:

        Hum, hum. Kävin juuri Algerian suurlähetystössä Berliinissä. Katsoivat passiani ja sanoivat, etten tarvitsisi viisumia, koska olen Suomen kansalainen. Olisin siis oikeutettu kolmen kuukauden oleskeluun maassa ilman viisumia. Eh?? Nyt alkaa mennä pää pyörälle...

        viisumin. näin ainakin meille on nyt sanottu kun varailimme matkoja ja selvitimme asioita.


      • Algeriaan !
        silivati kirjoitti:

        Hum, hum. Kävin juuri Algerian suurlähetystössä Berliinissä. Katsoivat passiani ja sanoivat, etten tarvitsisi viisumia, koska olen Suomen kansalainen. Olisin siis oikeutettu kolmen kuukauden oleskeluun maassa ilman viisumia. Eh?? Nyt alkaa mennä pää pyörälle...

        On täytynyt käydä jokin väärinymmärrys, sillä tarvitset kyllä viisumin. Siinä ei ole tapahtunut muutosta. Yleensä se myönnetään juuri kolmeksi kuukaudeksi.


      • silivati
        Algeriaan ! kirjoitti:

        On täytynyt käydä jokin väärinymmärrys, sillä tarvitset kyllä viisumin. Siinä ei ole tapahtunut muutosta. Yleensä se myönnetään juuri kolmeksi kuukaudeksi.

        Hei hei!

        Jep. Sain toki sen viisumin! Heti otin asiasta selvää, ja kyllä vain, Suomen suurlähetystö (Tunisissa) vahvisti asian ja samoin teki Algerian Tukholman suurlähetystö. Eikun reippaana seuraavana päivänä takaisin juttelemaan Algerian Berliinin suurlähetystöön. (Ja ranskan kielinen kaveri tulkiksi mukaan, jotta mahdollisilta sekaannuksilla vältyttäisiin ihan varmasti...) Vain neljä miestä tuli selvittämään asiaa, ja vihdoin he keksivät, että tarvitsen sen viisumin! ;) Hassua kerrassaan.

        Kaikki siellä suurlähetystössä olivat kyllä niin älyttömän ystävällisiä ja kohteliaita, että kymmenen pistettä ja... Ihanaa. Valmiina matkaan!

        Itse varasin muuten lennot Bravoflylta. Lennän kylläkin Berliinistä ja vielä Pariisin kautta, mutta siltikin.. Vajaat 480e maksoin tiketeistä, mutta se kattaa myös matkan Algiersista Annabaan.

        Tämmöisiä kokemuksia. :)


    • .......

      Itse matkustin viime syksynä Pariisin kautta Air Algeriella, meno-paluu 500€ (löysin lennot hel-par ja par-hel Finnairilla alle 200€). Kannattaa etsiä kunnolla, kyllä niitä halpoja lentoja löytyy Ranskan ja Algeriankin välillä.

    • lähdetään

      huhtikuussa. hinta noin 1200 e kolmelta hengeltä. kolmas matkustaja on meidän 2v lapsi. lennetään lufthansalla marseilleen ja siitä laivalla meren toiselle puolelle.

      • matkatoimistoja

        kuten Aurinkomatkoja ja Deturia, jotka lentävät Tunisiaan. Riippuu toki siitä, minne olet menossa, että kuinka pitkä matka on esim. Monastirista (Tunisiassa), mutta jos esimerkiksi voisi kuvitella kulkevansa siellä bussilla, junalla, taksilla.. aika halvalla saa nimittäin lentoja Tunisiaan, joskus harkitsin näitä Euroopassa vaihtaen -reittilentoja, mutta ne ovat kaksi kertaa kalliimpia.. mutta itse en ole käynyt vielä Algeriassa, Tunisiassa vain.


      • Pariisista Algeriaan/Oraniin
        matkatoimistoja kirjoitti:

        kuten Aurinkomatkoja ja Deturia, jotka lentävät Tunisiaan. Riippuu toki siitä, minne olet menossa, että kuinka pitkä matka on esim. Monastirista (Tunisiassa), mutta jos esimerkiksi voisi kuvitella kulkevansa siellä bussilla, junalla, taksilla.. aika halvalla saa nimittäin lentoja Tunisiaan, joskus harkitsin näitä Euroopassa vaihtaen -reittilentoja, mutta ne ovat kaksi kertaa kalliimpia.. mutta itse en ole käynyt vielä Algeriassa, Tunisiassa vain.

        Kuinkakohan halvalla olisi liput mahdollista saada; kaksi aikuista, kaksi lasta (toinen sylilapsi)? Kesällä.


    • kautta

      Blue1:lta saat halvan lennon Nizzaan Ranskaan ja sieltä Algeriin. Matkan hinnaksi tulee n. 400 e/henkilö jos tarkkailet lentojen hintoja ajoissa.

    • paljon maksaa

      paljon, paljon vai tarkoititko paljonko? Kirjoitustaitosi taitaa olla neuvostoliiton tasolla.

    • maksaa

      vai tarkoititko paljonko?

    • troopers

      En viitsinyt aloittaa uutta ketjua, toivottavasti porukka huomaa myös tän viestin!

      Mikä on tällä hetkellä halvin tapa tai minkä kautta (maa&lentoyhtiö) lentää Algeriaan?

      Onko viisumia varten käytävä Ruotsissa, vai saako sen kenties lähettämällä dokumentit ja postitse?

      • shawarma

        www.embalgeria.se
        Sieltä löytyy tietoa ja viisumi anomukset, ei muuta kun täyttämään. Itse olen käyttänyt Lufthansaa ja Air Francea, molemmat noin samoissa hinnoissa. Halvemmallakin pääsee vaan ei helpommalla. Hinta n. 700 € riippuu vähän päivistä ja matkustusajasta.

        Itse olen käynyt Algeriassa kolme kertaa ja vielä on tarkoitus matkustaa sinne. Ei mikään turistien pilaama paikka!

        Hyvää matkaa!!


      • AlgeriAnja
        shawarma kirjoitti:

        www.embalgeria.se
        Sieltä löytyy tietoa ja viisumi anomukset, ei muuta kun täyttämään. Itse olen käyttänyt Lufthansaa ja Air Francea, molemmat noin samoissa hinnoissa. Halvemmallakin pääsee vaan ei helpommalla. Hinta n. 700 € riippuu vähän päivistä ja matkustusajasta.

        Itse olen käynyt Algeriassa kolme kertaa ja vielä on tarkoitus matkustaa sinne. Ei mikään turistien pilaama paikka!

        Hyvää matkaa!!

        Joku väläytteli Deturia. Tänä syksynä äkkilähtöjä on myyty hintaan 199 euroa (yksinmatkustavalle 70 euroa). Ei paha. Tunisiasta on jonkin verran matkaa Algeriaan, mutta sen kai kestänee, jos on kiertomatkalla muutenkin.

        Itse lennän näin:

        Ryanilla Milanon kautta Sisiliaan Trapaniin, sieltä lautta Tunisiin (44e) ja maitse Algeriaan. Ryanin lentojen hinnat vaihtelevat, itselleni hinnaksi tuli 130 euroa, kun varasin kolme viikkoa ennen lähtöä.


      • karva222

        Viisumin saa pistämällä mies soittamaan embassyyn .. mutta algerialaisilla on tapana laittaa hakemus vaimolleen(suomen visan antavalle mummolleen) ja pyytää embassyä ettei anna viisumia koska hävettää viedä mummeli algeriaan.. olen sitä mieltä että ihmisien jotka tarvitsevat visaa algeriaan ei myöskään tarvitse matkustaa sinne.


    • homsuli

      tunisian ja algerian raja suljettu ..lössi ei pääse enää algeriasta tunisiaan tai tunisiasta algeriaan .. :) jos ette tietäneet...

    • homssuli234

      algeria ei tarvitse turisteja,jos haluat loman mene jonnekkin marokkoon tai tunisiaan.

    • alger

      tervetuloa algeriaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe