Mitkä akupisteet vaikuttavat tunteisiin? Missä olisi kartta niistä?
Vastaukset 3
- pisteet
peilistäsi. Kiinassa kehittynyt hoitomuoto, maassa jossa ei ole tunteita, tyttölapsia tapetaan, eettinen ja moraalinen näkemys on alimmillaan...
- On niin monia!
Ei ole olemassa mitään karttaa pelkästään tunteisiin vaikuttavista pisteistä. Etsitkö tunteiden tasapainottamista, ilon lisäämistä, vihan ja kiukun lievennystä, surun eliminointia, liiallisen pohdinnan poistamista vai mitä? Tunteita on niin monia ja pisteitä samalla lailla.
Ehkä etsisit pätevän akupunktiohoitajan itsellesi ja kertoisit, mitä etsit. - sisäinen lähde
EFT on tunteiden vapauttamismenetelmä, psykologinen akupunktio, jossa neulojen sijasta käytetään pisteiden taputtamista tai hieromista. Sen avulla on mahdollista hoitaa tunteita ja se auttaa usein fyysisiinkiin vaivoihin. EFT on sekä terapeutin työväline että itsehoitomenetelmä. Valtavasti tietoa menetelmästä löytyy osoitteesta www.emofree.com. Suomenkielisen manuaalin voit ladata www.eft.fi-sivuilta ilmaiseksi.
Itse olen käyttänyt menetelmää jo usean vuoden ajan ja vakuuttunut sen tehosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161477
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.119558Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419