Mitkä akupisteet vaikuttavat tunteisiin? Missä olisi kartta niistä?
Mitkä pisteet vaikuttavat
3
1022
Vastaukset
- pisteet
peilistäsi. Kiinassa kehittynyt hoitomuoto, maassa jossa ei ole tunteita, tyttölapsia tapetaan, eettinen ja moraalinen näkemys on alimmillaan...
- On niin monia!
Ei ole olemassa mitään karttaa pelkästään tunteisiin vaikuttavista pisteistä. Etsitkö tunteiden tasapainottamista, ilon lisäämistä, vihan ja kiukun lievennystä, surun eliminointia, liiallisen pohdinnan poistamista vai mitä? Tunteita on niin monia ja pisteitä samalla lailla.
Ehkä etsisit pätevän akupunktiohoitajan itsellesi ja kertoisit, mitä etsit. - sisäinen lähde
EFT on tunteiden vapauttamismenetelmä, psykologinen akupunktio, jossa neulojen sijasta käytetään pisteiden taputtamista tai hieromista. Sen avulla on mahdollista hoitaa tunteita ja se auttaa usein fyysisiinkiin vaivoihin. EFT on sekä terapeutin työväline että itsehoitomenetelmä. Valtavasti tietoa menetelmästä löytyy osoitteesta www.emofree.com. Suomenkielisen manuaalin voit ladata www.eft.fi-sivuilta ilmaiseksi.
Itse olen käyttänyt menetelmää jo usean vuoden ajan ja vakuuttunut sen tehosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610