Ei mitään tekemistä, ei rahaa mistään. Mitä mä voin tehdä kun ei töitä saa. Työharjoitteluun ei taas jaksais mennä. Mitä te muut teette? miten te vietätte päivänne? Mistä rahaa?
auttakaa
4
1182
Vastaukset
- ta2
mikset muka pääse töihin? eiköhän nyt jonnekin kuitenkin pääse...
- hakenut
töitä kaikkialta, aikaisempaa työkokemusta löytyy niukasti, mutta löytyy kuitenkin. Ylioppilas, joten ei mitään hyötyä siitä koulutuksesta.
oon lähettäny hakemuksia joka suuntaan. Nyt vaan alkaa olla niin väsyny tähän tilanteeseen ettei jaksa enää soitella mihinkään. Kaik asiat repsahtaa. - yo06
hakenut kirjoitti:
töitä kaikkialta, aikaisempaa työkokemusta löytyy niukasti, mutta löytyy kuitenkin. Ylioppilas, joten ei mitään hyötyä siitä koulutuksesta.
oon lähettäny hakemuksia joka suuntaan. Nyt vaan alkaa olla niin väsyny tähän tilanteeseen ettei jaksa enää soitella mihinkään. Kaik asiat repsahtaa.Mulla oli sama homma. Kaupunki, jossa asun on varsin pieni ja täällä toimittaan SUHTEILLA!! Minä olin n. viikon verran työharjottelussa kunnes sain töitä äitini työpaikalta.
Sitä ennen, valehtelematta, olin hakennut n. 20 paikkaan!!!
Persaus ylös ja työharjottelluun.
- kake80
Hei. Aina ei voi tietää mitä tekisi, eikä sitä rahaakaan automaattisesti tilille ropise. Itse olen vastaavassa tilanteessa ollut mm. nuorten työpajalla (http://www.alli.fi/tieto/nuorisotyo/tyopajat.html), josta sain työmarkkinatukea sekä kansanopistossa (www.kansanopistot.fi) itseäni kiinostavalla alalla, ja tällöin opintotuella. Suosittelen molempia. Myös oppisopimus (www.oppisopimus.fi) varteenotettava keino saada sekä uusi ammatti että tuloja. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2387237Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393681Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1162142- 271369
- 321354
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy251308Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3321148Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141972Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23918Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7877