Hengissä ollaan - leikkaus kesti lisukkeineen n.kolme tuntia, kun oli vähän (lue paljon) mutkia matkassa.
Hassuinta on se, että siinä ollaan hereillä koko ajan :(
Olin niin puudutus/rauhoitus/kipulääkkeillä dumpattu, että osastolle päästyäni olin heikommassa kunnossa kuin ikinä narkoosin jälkeen...
Pääsin pari tuntia sitten lähtemään kotiin ja olo on ihan OK.
Suuri kiitos Sinulle myötäelämisestä !!!! :)
Tuffe hei!
19
813
Vastaukset
- tuffe
Mistä tiesit että ajattelin sinua juuri tänään :) Se Melinan aloitus pisti ajatukset sinne suuntaan, kun tuossa aiemmin kurkkasin palstaa..
Voihan, vai mutkia :((( Pitkä aika se kolme tuntinen leikkaus jos pitää olla hereillä! Tiedän, olin nimittäin kerran tunnin verran hereillä kun mua porattiin kalloon.. no niin, nyt tuli se lobotomiakin kerrottu tänne ;))) Ei se ollut mitään dramaattista kuitenkaan :)
Oikein rutkasti tsemppiä sulle, Minea! Tuli hyvä olo kun näin että olet palannut :)))))- yksinkertaisisissakin - voi olla äkkiä rutkasti dramatiikkaa, joten ethän suotta vähättele omia kokemuksiasi ;)
Täytyy vielä kertoa, että minulla oli aivan ihana huonetoveri - ikipirteä 85-vuotias rouva, jonka kanssa juttelimme taukoamatta, kun tokkuraltamme pystyimme;)
Melina tarkoitti minua...uskomaton ystävä!- DoeJohn
Minea44 kirjoitti:
- yksinkertaisisissakin - voi olla äkkiä rutkasti dramatiikkaa, joten ethän suotta vähättele omia kokemuksiasi ;)
Täytyy vielä kertoa, että minulla oli aivan ihana huonetoveri - ikipirteä 85-vuotias rouva, jonka kanssa juttelimme taukoamatta, kun tokkuraltamme pystyimme;)
Melina tarkoitti minua...uskomaton ystävä!. hienoa omata noin hyviä kavereita?
Sen verran newbiena keskusteluissa olleena, että olin pihalla kuin lumiukko tyylin kuka mitä hä .. mut whatta hell! Kiva kun oot takas! ;D
*Iloinen puolestanne; hymyilee* DoeJohn kirjoitti:
. hienoa omata noin hyviä kavereita?
Sen verran newbiena keskusteluissa olleena, että olin pihalla kuin lumiukko tyylin kuka mitä hä .. mut whatta hell! Kiva kun oot takas! ;D
*Iloinen puolestanne; hymyilee*Täytyy tunnustaa, että lähetin juuri äsken rakkauspostia sairaalan henkilökunnalle kautta toimenpiteeni :)
Kyllä on IHANA saada elää!;))))- DoeJohn
Minea44 kirjoitti:
Täytyy tunnustaa, että lähetin juuri äsken rakkauspostia sairaalan henkilökunnalle kautta toimenpiteeni :)
Kyllä on IHANA saada elää!;))))Sen kun kaikki terveenkirjoissakin olevat oivaltaisivat kunnolla .. näin arkisessa kiireessä se vaan meinaa unehtua niin monilta :(
Minea44 kirjoitti:
Täytyy tunnustaa, että lähetin juuri äsken rakkauspostia sairaalan henkilökunnalle kautta toimenpiteeni :)
Kyllä on IHANA saada elää!;))))..sun puolesta myös :) Ja sulla on varmaan ollut täällä
myötäeläjiä enemmän, kuin viesteistä vois päätellä.
Kuten tuossa yllä sanottiin, terveys on niin tärkeä, ettei kunnolla tajuakaan, kun
suht' terveenä on saanut olla.- DoeJohn
Sanin kirjoitti:
..sun puolesta myös :) Ja sulla on varmaan ollut täällä
myötäeläjiä enemmän, kuin viesteistä vois päätellä.
Kuten tuossa yllä sanottiin, terveys on niin tärkeä, ettei kunnolla tajuakaan, kun
suht' terveenä on saanut olla.ihan oikiasti tajuaa riittävän syvästi vakavan tilanteen kohdalla.
Omaa kokemusta ei ole, mutta edesmenneen sairaanhoitajan poikana tiedän kyllä aika paljon tuosta. Äitini sairasti kanssa pitkän tien ennen poistumistaan vuosia sitten ..
Muutama tuttu käynyt kuilun partaalla ja ainakin yksi henkiseen olkapäähäni nojaavista on käynyt kovan koulun läpi ja kertonut paljon tuntemuksistaan. Osaan mielestäni asennoitua tuohon oikealla tavalla ;D
Mun mielestä terveyttä tärkeämpää asiaa ei ihmisellä voi olla .. noh .. oma lapsi taitaa mennä kuitenkin edelle .. ainakin mulla :D DoeJohn kirjoitti:
ihan oikiasti tajuaa riittävän syvästi vakavan tilanteen kohdalla.
Omaa kokemusta ei ole, mutta edesmenneen sairaanhoitajan poikana tiedän kyllä aika paljon tuosta. Äitini sairasti kanssa pitkän tien ennen poistumistaan vuosia sitten ..
Muutama tuttu käynyt kuilun partaalla ja ainakin yksi henkiseen olkapäähäni nojaavista on käynyt kovan koulun läpi ja kertonut paljon tuntemuksistaan. Osaan mielestäni asennoitua tuohon oikealla tavalla ;D
Mun mielestä terveyttä tärkeämpää asiaa ei ihmisellä voi olla .. noh .. oma lapsi taitaa mennä kuitenkin edelle .. ainakin mulla :Dehkä ymmärsin jotenkin väärin; se oli
viittaus sinun viestiin, jonka ois voinut jättää
tekemättä :)- DoeJohn
Sanin kirjoitti:
ehkä ymmärsin jotenkin väärin; se oli
viittaus sinun viestiin, jonka ois voinut jättää
tekemättä :)no hätä. Ilmaisin ehkä väärin. En pahoittanut mieltäni ja toivottavasti en pahoittanut sinun mieltäsi ;D
Oman pään sisällä tuli ajateltua ihan yleisesti .. ;D
Taitaa olla parasta lähteä vaaka-asentoon oman vatsansa viereen .. ;D
Hyviä öitä! DoeJohn kirjoitti:
no hätä. Ilmaisin ehkä väärin. En pahoittanut mieltäni ja toivottavasti en pahoittanut sinun mieltäsi ;D
Oman pään sisällä tuli ajateltua ihan yleisesti .. ;D
Taitaa olla parasta lähteä vaaka-asentoon oman vatsansa viereen .. ;D
Hyviä öitä!Ai joulusta on jäänyt pieni? muisto ;)
Kali ni..? ;)
Hyvää yötä!- DoeJohn
Sanin kirjoitti:
Ai joulusta on jäänyt pieni? muisto ;)
Kali ni..? ;)
Hyvää yötä!.. siitä, ettei tule enää liikuttua riittävästi ..
*Myöntää laiskistuneensa*
Hyvät yöt Part II ;D - tuffe
Minea44 kirjoitti:
- yksinkertaisisissakin - voi olla äkkiä rutkasti dramatiikkaa, joten ethän suotta vähättele omia kokemuksiasi ;)
Melina tarkoitti minua...uskomaton ystävä!uskomaton ystävä :) Ja mielessä kävi että hän tarkoitti sinua.. Ihanaa kun on noin vanhoja ystäviä tallella :) hömm, vai pitäiskö sanoa noin pitkä-aikaisia ystäviä ;)
tuffe kirjoitti:
uskomaton ystävä :) Ja mielessä kävi että hän tarkoitti sinua.. Ihanaa kun on noin vanhoja ystäviä tallella :) hömm, vai pitäiskö sanoa noin pitkä-aikaisia ystäviä ;)
pitkäpinnaisia ;DDD
- Loistava.polku
On se aina elämys kun saa silmänsä taas aukaista vaikka vähän heikommassakin kunnossa.....
Minä olen ollut vähän heikoilla taas pari viikkoa, mutta kai se tästä taas lähtee.... maaliskuuhun asti jos kestän, niin sitte aloitan kevään ihan virallisesti.- DoeJohn
.. jossakin viestissä sanoa, että jaksat tuon ja olet kokonaisuuden voittaja! Eikös tässä vaiheessa prodessi ole sellaista varmistusta enää vaikkakin on todella raskasta ja epämiellyttävää?
Voimia Sinulle ystävämme! ;D kunnes "pääsen" sairaalaan...
Löydän siellä jostakin syystä paljon voimaa sisimmästäni.
Sinä olet hyvin rohkea jo siviilissäkin!;)
Vanha kansa toivotti joskus "lämmintä kättä" - en tiedä alkup. merkitystä...
Sen tiedän, että lämpö toista ihmistä kohtaan on suuri voimavara - lähetän LÄMPÖÄ SINUN PÄÄLAELLESI - perille tulee...
Olen ihan vakavissani.- Loistava.polku
DoeJohn kirjoitti:
.. jossakin viestissä sanoa, että jaksat tuon ja olet kokonaisuuden voittaja! Eikös tässä vaiheessa prodessi ole sellaista varmistusta enää vaikkakin on todella raskasta ja epämiellyttävää?
Voimia Sinulle ystävämme! ;DAina se jostain rakosesta kusee vaikka kuinka varmistelisi, sen olen tässä 14 vuoden aikana oppinut.....
Vaan mikäs siinä, kyllä ihminen sinnittelee vaikka aidanseipäänä kun vaan tottuu. Hellurei ja kohta on kesä! Tänään tuli jo Kauppilan siemenluettelo ja kukkaistutukset on kohta suunniteltu! - DoeJohn
Loistava.polku kirjoitti:
Aina se jostain rakosesta kusee vaikka kuinka varmistelisi, sen olen tässä 14 vuoden aikana oppinut.....
Vaan mikäs siinä, kyllä ihminen sinnittelee vaikka aidanseipäänä kun vaan tottuu. Hellurei ja kohta on kesä! Tänään tuli jo Kauppilan siemenluettelo ja kukkaistutukset on kohta suunniteltu!Varmistuksen varmistukseen on omat syynsä. Ai ihan 14 vuotta?
*Nostaa hattuaan* sille, että vielä jaksat olla noin voimakkaalla ja iloisella asenteella elämässäsi kiinni! Oikeesti ja vilpittömästi .. Harvasta on tuollaiseen .. :-| - tuffe
Mieli tekee sanoa jotain lämmittävää, vaan missä kaikki viisaat sanat ovat kun niitä todella tarvii.. Mielessä olet silti kovasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858478Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722837- 131182
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55883
- 53848
- 64842
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802