olisi tarkoitus keväällä lähteä käymään ihan paikan päällä. tarvitsisin tietoa mistä saisi halvat lennot meno-paluu ilman hotelli majoitusta!? ja myös äkkilähdöt käy!!
lentolippu
8
2015
Vastaukset
- Tong Po
Tarkkaile Finnairin viikkotarjouksia ja stokkan hulluilta päiviltä saa myös kohtuu hintaisia.
- hommaa
Mistäs meinaat tietää että hullujen päivillä on Honkkari myynnissä?
- toukokuussa Hong Kongiin
Lontoosta Gatwickiltä lentää Oasis suoria lentoja Hong Kongiin ja edullisesti. Toukokuulle edestakasin oli 415 €. Tietty siinä tulee sitten matka Lontooseen mut sinnehän nyt pääsee helposti =)
- että...
... on paljonkin vapaita paikkoja Oasiksella??
- toukokuussa Hong Kongiin
että... kirjoitti:
... on paljonkin vapaita paikkoja Oasiksella??
olla ajoissa liikkeellä tietty. Halpoja paikkoja on vain rajoitettu määrä ja sitten hinta pompsahtaa aika kivasti ylöspäin.
- kantoniin
Mene Kantonin kautta, sinne Finnairilla halpoja lentoja. Junamatka Guangzhou-HongKong kestää vajaa 2 tuntia ja on helppo järjestää. Edestakainen hinta n.37e.
- vaan....
... mutta se vaatii Kiinan viisumin ja se juna lähtee Guangzhoun itäiseltä rautatieasemalta, eikä suinkaan lentokentältä, joten tuossa vaihtoehdossa ei voita ajassa laisinkaan verrattuna esim. keski-Euroopan kautta meneviin lentoihin, koska maahantuloselvitykset (myös maastapoistumisselvitykset) joutuu tekemään sekä manner-Kiinassa, että taas Hongkongissa .
Myös matkatavarat joutuu siirtämään itse, joten mikään erinomaisen kätevä vaihtoehto Hongkongiin tuo ei kyllä ole. - taida lähteä
vaan.... kirjoitti:
... mutta se vaatii Kiinan viisumin ja se juna lähtee Guangzhoun itäiseltä rautatieasemalta, eikä suinkaan lentokentältä, joten tuossa vaihtoehdossa ei voita ajassa laisinkaan verrattuna esim. keski-Euroopan kautta meneviin lentoihin, koska maahantuloselvitykset (myös maastapoistumisselvitykset) joutuu tekemään sekä manner-Kiinassa, että taas Hongkongissa .
Myös matkatavarat joutuu siirtämään itse, joten mikään erinomaisen kätevä vaihtoehto Hongkongiin tuo ei kyllä ole.349,- sinivalkoisin siivin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841