Mikä olisi hyvä huomenlahja aviomiehelle? en mitään seksijuttuja nyt halua ideoiksi,seksi nyt on ihan asiaankuuluva.
kaverini antoi miehelleen lahjaksi valokuvaamossa itsestään otetun "alastonkuvan" sellaisen siistin, jossa rinnat ja alapää on peitetty...olen tässä pohtinut vähän samanlaista, mietin vaan onko se sitten niin hyvä lahja ja toisaalta oman sulhon tuntien se kuva sitten päätyisi seinälle...josta kaikki sen näkis :/
huomenlahja
3
1175
Vastaukset
- Morsian 20.01.07
näin. Löysin kivan pienen rakkaudesta kertovan kirjan. Ostin sen ja lisäksi vielä kortin, joka kertoo paljon tunteistani. Nämä nätisti pakettiin ja hyvä tuli. ...Nythän tässä on jo lähes viikko eletty rouvan elämää.
- apuaaaaah!
oon ollu kipeenä koko häitä edeltävän viikon ja nyt olisi enää 1 päivä aikaa ostaa jotain jos meinaan ostaa...
Ideoita on vain tasan nolla!
Byäääääääh!
No, miestä jo varoittelin etten ehdi mitään hommata ja että sehän on enemmän miehen tehtävä muistaa vaimoaan.... :) *seliseli* - boudoir
mun mies ihastui julmetusti otattamiini boudoir-kuviin! :) eikä niitä tartte ihan olkkarin seinälle ripustaa... teetin ihan oman albumin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004766846- 262521
- 2182477
- 1401759
- 1141698
- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62907