En ole käynyt aikoihin...vaan 12v. sitten ja silloin se maksoi vajaa 400mk. Saan lähetteen lääkäriltäni koska äidilläni oli syöpä nuorena. Vaikuttaako lähete hintaan?
*Entä maksaako se jos löytyy kyhmy käsikopelolla lääkärissä? Kysyn siksi koska olen köyhä opiskelija. Saako Kelan korvauksen heti vai pitääkö se hakea jälkikäteen?
paljonko
3
325
Vastaukset
- etkö saisi
lähetettä yleiseen naistentautien klinikalle tai vastaavaan. Ei tarvitsisi yksityiselle maksaa.. Itselläni maksoi 126e. Kävin mehiläisessä. Että kovin on hintavaa.
- lähetteen
Saan sen maanantaina lääkäriltä koska löysin mahdollisen patin rinnasta. Pääsen siis lähetteellä ja kysyisin mitä se syöpäyhdistyksellä maksaa?
Paskamainen juttu, että syöpäsuvut ei saa ilmaista tutkimusta ennen 50-vuotiaspäiviä. Monilla sellaisilla joilla on suvussa hormoonaalisia syöpiä, sairastuvat jopa alle 40-vuotiaina.
Vielä pitäisi odottaa 2 vuotta, että pääsisin ilmaiseksi. Minun pitää vaan nyt saada varmuus siitä, että onko joitain vai ei siellä rinnassa!
- on n. 100 e
Sain työterveyslääkäriltä lähetteen ja olen menossa ensimmäistä kertaa elämässäni mammografiaan! Aikaa tilatessa täti kertoi hinnan, eli n. 100 e.
T. vm-58
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073