miten tehdä kotisivut?
Itselläni on jo sivut mutta toisen henkilön tekemät. Eli se estää minua lisäämästä juttuja ja päivittämisestä ym.
Mikä olisi mahdollisimman helpoin tapa saada jonkinlaiset kotarit?
Nimim: Apua tarvitaan.
Miten tehdä kotisivut, auttakaa tyhmää
4
392
Vastaukset
- unreali
ite olen käyttänyt kotisivun tekoon ohjelmaa dreamweaver 4:sta. eli sivuni on www.akvaariokalat.vze.com
- no
pyydä sitä kaverias neuvomaan, joka sun sivut on tehny.
- Kaiza
Itse teen yritysten ja kaikkien mahdollisten kotisivuja dreamweaver ohjelmalla, joka muuten on tosi hyvä ja monipuolinen.
Sinulla on jo tehdyt kotisivut? Pyydä tekijältä salasanat yms joilla pääset päivittämään sivujasi. Itse siirrän suurimman osan tekemistäni nettisivuista palvelimelle FTP ohjelmaa käyttäen, sillä päivittäminen on todella yksinkertaista.
Joten yksinkertaisin neuvo on että otat yhteyden henkilöön joka sivusi teki ja keskustelet hänen kanssaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110