Pyytäisin teitä muotitietoisia kertomaan minkälaiset saappaat/kengät käy millaisenkin hameen kanssa? Tarkoitan siis hameen pituutta, millaiset kengät siihen?
Esim. 1)hame polviin asti, käykö millaiset kengät? 2)Hame hieman ylipolvien? 3)minihame 4)puoleen sääreen ulottuva hame. No kertokaa yleistä hameiden ja kenkien yhdistelystä. Sitten että käykö sellaiset robin hoodi tyyliset , noin puoleen sääreen asti olevat saappaat/bootsit millaisten hameiden kanssa? onko tökerö yhdistelmä?
Hameet ja saappaat
5
1631
Vastaukset
- -----------------
no ihan miten haluat. ei monellakaan välttämättä ole mielettömiä kenkävalikoimia kotonaan. yleensä ihmiset soveltavt ja käyttävät oma silmiään ja mielipiteitään.
- yhdistelmät
Hei!
Minusta on mahdotonta vastata tuohon kysymykseen pelkkien hameiden pituuksien perusteella - tärkeämpää kuin hameen pituus, on sen tyyli!
Jos kaikki vaatteesi ja kenkäsi ovat suht saman tyylisiä, eli tuota robin hood -meininkiä, voit varmaan yhdistellä niitä aika vapaasti. Tai jos ovat asiallista tyyliä, voit yhdistellä keskenään. Mutta en yhdistäisi robin hoodia ja asiallista sekaisin!
Vielä pari esimerkkivastausta
1) käyttäisin näin talvella puolisääreen ulottuvia saappaita, kesällä balleriinoja tms pikkukenkiä/avokkaita
2) ulkona saappaita, vaihtaisin sisäkengiksi avokkaat
3) joko avokkaat tai polveen asti ulottuvat saappaat
4) minkälaiset kengät tahansa, jotkut lämpimät
Robin hood -saappaat) käyvät rentojen hameiden kanssa, eli ei jakkupukuhameen, vaan esim. vakosamettisen. Ei ole yhtään tökeröä, jos hame ja kengät sopivat yhteen! - fghgf
1) saappaat 2) saappaat 3) ballerinat tai korkokengät(mutta ei oikein saappaat)..
- ainakaan
käytä nilkkurisaappaita hameen kanssa!!! Se näyttää kamalalta. Mieluummin laita saappaat, jossa korot!
- Anonyymi
Hei 10 tekstinkäsittely kenen lakimiehet tekstinkäsittely muut kuin Tolonen.
Anna Kaisa Nähtävä mikä lie Nyt.
Sen lintansa sapaat kokoajan näytössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit845994KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3115030Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462578Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852771794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1021651Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1061427
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181366