Paras pitkään aikaan
11
3064
Vastaukset
- ..............................
aijaamäävai
- Idän vienti
Eikös toi ollutkaan Haminasta toi kuva? ja minä kun luulin...
- OLIKIN TÄMÄ
SUOMALAISEN REKKAKUSKIN PERIKUVA.
- jee
jeeeee...
jee kirjoitti:
jeeeee...
Nyt ottaa kantaa filminpätkään ammattikuski, aikaisemmat kommentit oli puutaheinää. Raskaassa avoneuvoissa oli hätävilkut päällä, eli kyseessä oli probleema, minkä takia oli pysäköidytty tien laitaan. Kuvausryhmä oli äänen perusteella mopoikäisiä, sen kuvastaa myös parkkikiekon kysely. Kaikki sympatiat kollegalle, itse olisin varmaan vääntänyt kyselijältä nokan punaiseksi.
- Tienvieri
alalla kirjoitti:
Nyt ottaa kantaa filminpätkään ammattikuski, aikaisemmat kommentit oli puutaheinää. Raskaassa avoneuvoissa oli hätävilkut päällä, eli kyseessä oli probleema, minkä takia oli pysäköidytty tien laitaan. Kuvausryhmä oli äänen perusteella mopoikäisiä, sen kuvastaa myös parkkikiekon kysely. Kaikki sympatiat kollegalle, itse olisin varmaan vääntänyt kyselijältä nokan punaiseksi.
Miksi ukot seiso keskellä tietä? Joku hölmömpi olis voinut ajaa vahingossa päälle!
Pirun nokkela veto niiltä henkilöautonasuilta toi heitto, juntti rahtari ei pystynyt vastaan mitään asiallista. Siinä se elämä valuu kivasti hukkaan; keskellä tietä seisoskellen rikkinäisen rekan vieressä!
Isomahasista rekkamiehistä ei yleensä ole turpiinvetäjiksi, vain suunsoittajiksi ja heikkoa on näemmä sekin.
Sikahyvä pätkä! - eli mutkatukan
jee kirjoitti:
jeeeee...
eläkeläis ryhmä taas kerran kiskomassa kärryjä välillä Hanko Vantaa. Niinhän se vanha patu ajolinjassa aikanaan kerto miten nää "vanhat" hoitelee viikonloppu vedot.Tässä tulos.....menee hermot!!!!!
- Stadilainen
Tienvieri kirjoitti:
Miksi ukot seiso keskellä tietä? Joku hölmömpi olis voinut ajaa vahingossa päälle!
Pirun nokkela veto niiltä henkilöautonasuilta toi heitto, juntti rahtari ei pystynyt vastaan mitään asiallista. Siinä se elämä valuu kivasti hukkaan; keskellä tietä seisoskellen rikkinäisen rekan vieressä!
Isomahasista rekkamiehistä ei yleensä ole turpiinvetäjiksi, vain suunsoittajiksi ja heikkoa on näemmä sekin.
Sikahyvä pätkä!Onneksi rekkakuskit on pitkä pinnaista väkeä, jätetään teinisilopallien jutut omaan "arvoonsa".
- peräkylän pensionääri
eli mutkatukan kirjoitti:
eläkeläis ryhmä taas kerran kiskomassa kärryjä välillä Hanko Vantaa. Niinhän se vanha patu ajolinjassa aikanaan kerto miten nää "vanhat" hoitelee viikonloppu vedot.Tässä tulos.....menee hermot!!!!!
irtoperän vetäjille lisähommia,eikä kukaan kysele piiturikiekkoja!netistä sivu ValuSoft.olen
lueskellut rivien väleistä,että laiskimmat kuskit poikkeilee yön seutuna kotona.Eikö raskaamman kaluston kuskien kannattais herätä 2000 luvulle?tämä on provokaatio!!!!luin näitä sivuja,yllätyin että joku yrittää ratin takana rikastua ja työnteettäjä potkii vauhtia:"laiskathan saa maata Unikulman untuva vällyjen välissä,mutta ahkerien on saatava ajaa senverran kun pätäkkää tahtoo pinota".nuorna miesnä ollessa,yks isäntä neuvo:"kuuma kesäpäivä tulossa,elä avvaa ikkunaa aamust selällee vaa vähä kerrallaa ko päivä lämpiää tuntuu hytti viileemmälle pitempään!"mietitään tätä tulevalla viikolla,ja tekis vielä mieli sanoo,että onko pakko polkee rajoitinta vasten,,,,olkoon ei täsä muuta. - rahtarin vaimoke
alalla kirjoitti:
lapsellista porukkaa ton filmin tekijät. Pääsis pallinaamapojilta itku kun istutettas täysperärekan rattiin
- Rahtari mannista
Joko on pojilla auto käynnissä :D
Kui pitkälle hanska lens pakoputkesta?
Ei pahalla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752