Tunteeko kukaan tätä taiteilijaa,on tehnyt akvarelleja ja öljyväritöitä 40luvulla.
Vastaukset 13
- Print24
Hei, en ole valitettavasti ikinä kuullutkaan...
- puuta
Silloin tällöin myytävänä Halmeen töitä.
Ei kovin arvokkaita mutta ihan kivan näköisiä
maisemia.
Itsellänikin on yksi ranta/saarimaisema. - Kukkia äidille
Seinälläni on yksi M.Halmeen öljyvärityö. Tainnut olla jo ainakin 50 vuotta. Olen kyllä pitänyt siitä.
- Liisa
Ostin juuri kirpparilta kivan pehmeälinjaisen talvimaiseman. Signeeraus M.Halme.-49. Tykkään siitä kovasti, mutta olis kiva tietää taiteilijasta enemmän.
- 50x60
Mulla on M Halmeen työ nimeltä Vantaanjoki peräisin isotätini jäämistöstä.
- Sirps
Me kans löydettiin kirpparilta just kaks kivaa M. Halmeen maalaamaa öljyvärityötä vuodelta 45 ja 49 parilla kympillä yhteensä. Kivoja! Olis mukava tietää taiteilijasta enemmän.
- Butleri
Mullakin on akvarelli ja o.rovion öljyväri ostakaa 200€ [email protected] Halmeen töistä pyydetään jo yli 2 sataa yksinään
- Heidi.H77
Mullakin on M. Halmeen akvarelli tunturimaisema purolla perittynä teoksena. Kaunis kuin mikä, enkä ikinä koskaan luovu siitä, mutta kiinnostaa kovasti tietää enemmän taiteilijasta.
- Tyittu
Hei,
Minullakin on kaksi hänen akvarellityötään myrskyävä meri ja jokimaisema vuosilta 1939... Olen omistanut ne yli puolet elämästäni ja pidän niistä kovasti. - Anonyymi
Halmeen Masa oli kummitätini mies ja maalaili aikoinaan. Minullakin on hänen antama maalaus vuodelta -51, "poika uittaa purjelaivaa", kaunis pieni taulu. Ehkä 45x 30cm, raameineen.
Masa on elämänsä elänyt, siitä sen enmpää. - Anonyymi
Minulla on akvarelli, järvimaisema
- Anonyymi00012
Minullakin on yksi Halmeen vesivärityö. Maalaistie ja maatalo. Signeeraus M.Halme -46
- Anonyymi00013
Minun isäni oli Matti Halme ja maalasi 1946 vuodesta eteenpäin paljon tauluja Kotkan alueella, kunnes pääsi opiskelemaan Ateneumiin ja valmistui huonekalusuunnittelijaksi ja muotoilijaksi. Hänen lasejaan löytyy lasimuseoista, huonekaluja 70-80-luvulla lähes joka kodista. Koska hän kuoli jo 15 vuotta sitten, en pysty sanomaan ovatko juuri nuo m.halme taulut hänen. Läheltä liippaa kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1291526Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431358Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109834Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123799- 67749
- 53711
- 37571
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144569Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt288542- 6525