Tunteeko kukaan tätä taiteilijaa,on tehnyt akvarelleja ja öljyväritöitä 40luvulla.
M HALME
11
6452
Vastaukset
- Print24
Hei, en ole valitettavasti ikinä kuullutkaan...
- puuta
Silloin tällöin myytävänä Halmeen töitä.
Ei kovin arvokkaita mutta ihan kivan näköisiä
maisemia.
Itsellänikin on yksi ranta/saarimaisema. - Kukkia äidille
Seinälläni on yksi M.Halmeen öljyvärityö. Tainnut olla jo ainakin 50 vuotta. Olen kyllä pitänyt siitä.
- Liisa
Ostin juuri kirpparilta kivan pehmeälinjaisen talvimaiseman. Signeeraus M.Halme.-49. Tykkään siitä kovasti, mutta olis kiva tietää taiteilijasta enemmän.
- 50x60
Mulla on M Halmeen työ nimeltä Vantaanjoki peräisin isotätini jäämistöstä.
- Sirps
Me kans löydettiin kirpparilta just kaks kivaa M. Halmeen maalaamaa öljyvärityötä vuodelta 45 ja 49 parilla kympillä yhteensä. Kivoja! Olis mukava tietää taiteilijasta enemmän.
- Butleri
Mullakin on akvarelli ja o.rovion öljyväri ostakaa 200€ [email protected] Halmeen töistä pyydetään jo yli 2 sataa yksinään
- Heidi.H77
Mullakin on M. Halmeen akvarelli tunturimaisema purolla perittynä teoksena. Kaunis kuin mikä, enkä ikinä koskaan luovu siitä, mutta kiinnostaa kovasti tietää enemmän taiteilijasta.
- Tyittu
Hei,
Minullakin on kaksi hänen akvarellityötään myrskyävä meri ja jokimaisema vuosilta 1939... Olen omistanut ne yli puolet elämästäni ja pidän niistä kovasti. - Anonyymi
Halmeen Masa oli kummitätini mies ja maalaili aikoinaan. Minullakin on hänen antama maalaus vuodelta -51, "poika uittaa purjelaivaa", kaunis pieni taulu. Ehkä 45x 30cm, raameineen.
Masa on elämänsä elänyt, siitä sen enmpää. - Anonyymi
Minulla on akvarelli, järvimaisema
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569