Koirat on kyllä sit niiiiin ihania! Mä haluaisin belgianpaimenkoiran mutku äiti on allerginen koirille ja kissoille! Muutenkaan äiti ei halua mitään koiraa! Se sanoo et kuka sitä hoitaisi kun minä olen koulussa!
Vastauksia Thanks You!
Koirat on ihanii...
2
298
Vastaukset
- Anskulle..
Äitisi on oikeassa. Koiraa ei kannata ottaa jos jollain perheenjäsenellä on allergia. Ja myös tuo "Se sanoo et kuka sitä hoitaisi kun minä olen koulussa!". Kyllähän koira sen päivän kotona pärjää kun koulussa olet, mutta kauanko loppujenlopuksi jaksaisit hoitaa koiraa? Se jäisi kuitenkin äitisi hoidettavaksi kun sinulla on "tärkeämpää menoa". Pentukin niin suloinen ja herttainen, mutta jaksatko koulusta tullessasi siivota ulosteet ja muut sotkut joita pentu on aiheuttanut? Viedä samantien pihalle jne. Voit sitten ostaa koiran ja vaikka 3 kissaakin kun asut omassa asunnossasi ja joudut hoitamaan ne itse. Vanhemmiten tajuat kuinka vaativia eläimet ovat ja paljonko niihin menee rahaa.
Voit ryhtyä vaikka Dogsitteriksi tai käydä ulkoiluttamassa naapurin koiraa.- Taluttelija
On tosiaan ihania
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036