Tuossa suunnittelin lähtöä joko uuteen seelantiin tai ausseihin work and travelin kautta. Ekana mietin tuota Australiaa, mutta naapuri saaret kiinnostais kans. En itse ole mikään eräihminen, mutta lumilautailu on kovasti kiinni harrastuksissa, minkä takia myös uusi seelanti kiinnostais.
Onkohan kenelläkään kokemusta Uuden Seelannin tarjonnasta noin työsaralla ja muutenkin. Ausseista kuulee paljon, että tapaa ihmisiä helposti ja on paljon menoa ja seikkailua, mutta uudesta seelannista ei niinkään. Eli jos perus tietoa sais :)
WH reissut!
___ns
1
549
Vastaukset
- snow man
laskettelukausi seelannissa on n.kesä-syyskuu.
jos löytyy omatoimisuutta niin paljon että saat itse hoidettua työviisumit yms.niin älä maksa millekkään toimistolle turhaan.töitä löytyy varmasti.monet hostelssit välittävät,kysellä niistä vain.kaunis maa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337