Onko tf lopettanut kun täällä on niin hiljaista ollut viime aikoina vai mistä johtuu kirjoitusten vähyys.
Tele finland lopettanutko?
11
3030
Vastaukset
- jokuvaaan
todennäköisesti asiakkaat käy vähiin ennen kuin loppuvat. kun lisää ei oteta niin sehän menee ihan matematiikan sääntöjenkin mukaan että ei toimintaa kauaa kannata jatkaa sellaisenaan kun ei ole aspalle ja muille palveluille maksajia. toisin sanoen minun veikkaus on että tänä vuonna sulautetaan koko tf soneraan.
- assss
mainonnasta. Siksi pysyy hyvin pystyssä. Vertaa esim. ruokakauppojen Pirkka, Spar, Euroshopper,Hyvä Ostos, Rainbow, Daily, X-tra. Ne myydään selvästi halvemmalla kuin merkkituotteet.
Niillä ei ole paljoa mainoskuluja.
Mainoskulut ovat olleet valtavia kännykkäoperaattoreilla.
Miksi monet vaihtaisivat pois? Ei varmaan moni kaipaa mitään uutta ja mullistavaa palvelua mikä kilpailijoilla on. Moni kuten minäkin tarvitsee vain vanhan ajan puhelut, eikä juuri muuta. - arvo1956
lähtisivät kälppimään koko ajan? Säästöt mainoskuluissa ovat aika kovat, jolloin toiminta voi olla kannattavaakin.
- assss
että puuttuvat monet provoilijat koska ei enää näy TF:n mainoksia juuri missään.
Toinen juttu on varmaan se että ei kannata täällä TF:n asiamiestenkään mainostaa kun täysin uusia liittymiä ei enää myönnetä kuin sellaiselle jolla jo on vähintään yksi TF:n liittymä. Kyse on käytännössä siis siitä että perheenpää ottaa muille perheenjäsenilleen liittymän ja maksaa niistä laskut.
Itselläni on TF:n puhepaketti 500 min/kk (17,90€) ja se sopii minulle aika hyvin. Vakuutan kyllä vaihtavani operaattoria jos Sonera nostaa TF:n hintoja.- Virtanen L
Ne korotukset lienevät vain ajan kysymys koska ne tulee,mutta ne tulee varmaan silloin kun sonera haluaa sulkea hiljalleen hiipuvan asiakas kuntansa määrän laskiessa kannattamattomuuden alapuolelle.Olen odottanut sitä tietoa,mutta onneksi ei vielä ole tullut merkit kyllä on ilmassa.
- jokuvaaaan
Virtanen L kirjoitti:
Ne korotukset lienevät vain ajan kysymys koska ne tulee,mutta ne tulee varmaan silloin kun sonera haluaa sulkea hiljalleen hiipuvan asiakas kuntansa määrän laskiessa kannattamattomuuden alapuolelle.Olen odottanut sitä tietoa,mutta onneksi ei vielä ole tullut merkit kyllä on ilmassa.
merkit on kyllä ilmassa ja minä ihmettelen suuresti jos tämän vuoden aikana ei tule muutoksia tf:n systeemeihin... se on vain ajan kysymys kun tf->sonera
- - vaikka oliskin lopettanut
- kyllä JOUTASI LOPETTAA !
- ole lopettanut
mutta lopettaa.Soittivat ja tarjosivat DNA liittymää vanhoille asiakkaille.Tele Finland kuulema myyty Ruotsiin.
- äippä
ei ole lopettanut, mutta alasajo on alkanut...
- ottaa uusia
asiakkaita vielä tämän kuun loppuun saakka.
- Nimetön
koko ajan lisää. netistä saa tilattua ketä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865