Tele finland lopettanutko?

Hiljaista on

Onko tf lopettanut kun täällä on niin hiljaista ollut viime aikoina vai mistä johtuu kirjoitusten vähyys.

11

3018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaaan

      todennäköisesti asiakkaat käy vähiin ennen kuin loppuvat. kun lisää ei oteta niin sehän menee ihan matematiikan sääntöjenkin mukaan että ei toimintaa kauaa kannata jatkaa sellaisenaan kun ei ole aspalle ja muille palveluille maksajia. toisin sanoen minun veikkaus on että tänä vuonna sulautetaan koko tf soneraan.

      • assss

        mainonnasta. Siksi pysyy hyvin pystyssä. Vertaa esim. ruokakauppojen Pirkka, Spar, Euroshopper,Hyvä Ostos, Rainbow, Daily, X-tra. Ne myydään selvästi halvemmalla kuin merkkituotteet.
        Niillä ei ole paljoa mainoskuluja.

        Mainoskulut ovat olleet valtavia kännykkäoperaattoreilla.

        Miksi monet vaihtaisivat pois? Ei varmaan moni kaipaa mitään uutta ja mullistavaa palvelua mikä kilpailijoilla on. Moni kuten minäkin tarvitsee vain vanhan ajan puhelut, eikä juuri muuta.


      • arvo1956

        lähtisivät kälppimään koko ajan? Säästöt mainoskuluissa ovat aika kovat, jolloin toiminta voi olla kannattavaakin.


    • assss

      että puuttuvat monet provoilijat koska ei enää näy TF:n mainoksia juuri missään.
      Toinen juttu on varmaan se että ei kannata täällä TF:n asiamiestenkään mainostaa kun täysin uusia liittymiä ei enää myönnetä kuin sellaiselle jolla jo on vähintään yksi TF:n liittymä. Kyse on käytännössä siis siitä että perheenpää ottaa muille perheenjäsenilleen liittymän ja maksaa niistä laskut.
      Itselläni on TF:n puhepaketti 500 min/kk (17,90€) ja se sopii minulle aika hyvin. Vakuutan kyllä vaihtavani operaattoria jos Sonera nostaa TF:n hintoja.

      • Virtanen L

        Ne korotukset lienevät vain ajan kysymys koska ne tulee,mutta ne tulee varmaan silloin kun sonera haluaa sulkea hiljalleen hiipuvan asiakas kuntansa määrän laskiessa kannattamattomuuden alapuolelle.Olen odottanut sitä tietoa,mutta onneksi ei vielä ole tullut merkit kyllä on ilmassa.


      • jokuvaaaan
        Virtanen L kirjoitti:

        Ne korotukset lienevät vain ajan kysymys koska ne tulee,mutta ne tulee varmaan silloin kun sonera haluaa sulkea hiljalleen hiipuvan asiakas kuntansa määrän laskiessa kannattamattomuuden alapuolelle.Olen odottanut sitä tietoa,mutta onneksi ei vielä ole tullut merkit kyllä on ilmassa.

        merkit on kyllä ilmassa ja minä ihmettelen suuresti jos tämän vuoden aikana ei tule muutoksia tf:n systeemeihin... se on vain ajan kysymys kun tf->sonera


    • - vaikka oliskin lopettanut

      - kyllä JOUTASI LOPETTAA !

    • ole lopettanut

      mutta lopettaa.Soittivat ja tarjosivat DNA liittymää vanhoille asiakkaille.Tele Finland kuulema myyty Ruotsiin.

      • äippä

        ei ole lopettanut, mutta alasajo on alkanut...


    • ottaa uusia

      asiakkaita vielä tämän kuun loppuun saakka.

      • Nimetön

        koko ajan lisää. netistä saa tilattua ketä vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe