Kysymyksiä

;))

Okei. Mulla olisi pari kysymystä, olisin kiitollinen jos joku vaivautuisi vastaamaan! :)

1. Eikö Madonna ole kirjoittanut tämän Sex-kirjan? Mistä se kertoo?

2. Montako albumia Madonna on levyttänyt?

3. Mielestänne Madonnan parhaimmat biisit?

Okei, siinä oli kysymyksiä.. mulla ois ollu muutakin kysyttävää, mut pääs unohtumaan :)

9

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

      1. Sex-kirja (1992) on lähinnä valokuvateos Madonnan seksuaalisista fantasioista. Valokuvaajana toimi Steven Meisel.

      2. Äkkiseltään laskettuna Madonna on levyttänyt 17 studioalbumia, joista kaksi on Greatest Hits -kokoelmia ja yksi Evitan Soundtrack. Lisäksi häneltä on tullut EP sekä tulevan DVD:n mukana on livelevy. Luettelo albumeista täältä:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Madonna_discography#Albums

      3. Madonnalla on niin paljon biisejä, että parhaimpien valitseminen on melko vaikeaa. Mutta parhaimpia minun mielestäni ovat (singlejulkaisuista) Like A Prayer, Express Yourself, Vogue (Madonnan myydyin single), Frozen, Live to Tell, La Isla Bonita, Like A Virgin, Jump, Nothing Fails... Lisäksi albumeilla on suosikkeja, joita ei ole julkaistu, kuten Promise to Try, Impressive Instant, Gone,... lista on loputon!

      • ;))

        Niin, juuri tässä muistin että mun piti vielä kysyä monessako elokuvassa Madonna on näytellyt? Elokuvien nimet?


      • Erizo
        ;)) kirjoitti:

        Niin, juuri tässä muistin että mun piti vielä kysyä monessako elokuvassa Madonna on näytellyt? Elokuvien nimet?

        ... sinulle taas vastauksen kaikenkattavan listan muodossa. Tosin Wiki ei ole koskaan satavarma lähde, joten jos tuossa on joku vialla, niin asiaan perehtyneemmät osanevat korjata tilanteen.

        Jokatapauksessa linkki Wikipediaan tässä:

        http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Madonna_films


      • HJZ

        Hung Up on Madonnan kaikkein myydyin single. en muista tarkkoja lukuja mutta ylittää Voguen myynnin.


    • HJZ

      2. Kaiken kaikkiaan jos soundtrackeja, kokoelmia ja live-levyjä ei lasketa niin Madonna on tehnyt 10 studio albumia.
      -madonna
      -like a virgin
      -true blue
      -like a prayer
      -erotica
      -bedtime stories
      -ray of light
      -music
      -american life
      -confessions on a dancefloor

      3. aivan ehdoton suosikkini kaikista Madonnan biiseistä on Push levyltä Confessions On a Dancefloor, mutta music ja the power of good-bye ovat aivan uskomattomia vetoja.

    • ;))

      Ja sitten muistui tässä mieleeni vielä yksi kysymys mikä mun piti kysyy..................

      Onko Madonna ollu suomessa koskaan?

      • Java

        Madonna ei ole ollut Suomessa. Muutama vuosi sitten kyllä huhuttiin, että hän olisi ollut Lapissa lomailemassa mutta se oli uutisankka.


    • ¤ForgiveMe¤

      Noihin muihin kysymyksiin tulikin jo vastauksia, mutta tässä on mielestäni Madonnan parhaita biisejä, jotka kannattaa tsekata: Nothing Really Matters, Sorry, Deeper and Deeper, Oh Father, X-Static Process, Take a Bow, I'm So Stupid, Paradise (Not for Me), Live to Tell, Secret, You'll See...

      • ;))

        Kiitos ¤ForgiveMe¤! Noista sun mainitsemista biiseistä mä oon kuullu vaan yhen, Live To Tell:in.. Täytyypä latailla noita latausohjelmalla! :) Noh, jos madonna ei oo koskaan ollut suomessa, niin toivottavasti tulevaisuudessa tulee..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe