Heippa kaikki kissanystävät!
Neuvokaa mistä saisi näyttelyyn kissalle häkin.Niitä on kuulemma eri värejäkin ja kokoja.Kiitos kaikille avuliaille neuvojille!
neuvoa näyttelyyn
6
930
Vastaukset
- kissalle
ei tarvitse olla häkkiä, koska näyttelyssä kaikille osallistujille on varattu omat häkit.
Kerro, jos on vielä kysyttävää! - on tuotemerkki
ainakin isommissa näyttelyissä on ollut kaupan. Kyselepä omasta lemmikkitarvikeliikkeestäsi, pystyvätkö tilaamaan sinulle. Melko kalliita kyllä ovat ja eivät välttämättä sovi isokokoisille kissoille.
- ainamari
Se oli juuri Strudi, mitä etsin.Kiitos vinkistä!
Kertokaapa minullekin kokemuksianne siitä.Kiitos jälleen! - -----
ainamari kirjoitti:
Se oli juuri Strudi, mitä etsin.Kiitos vinkistä!
Kertokaapa minullekin kokemuksianne siitä.Kiitos jälleen!http://www.lemmikkijengi.fi/ >> klikkaa Ostoksille-kuvaa >> klikka Sturdi Products >> näet kuvat ja värit.
Tämä kauppias on paikalla Lahdessa SUROKin näyttelyssä 27.-28.1.
- Soikku.
Kissoille varataan näyttelyn järjestäjän toimesta häkit, joihin on itse tuotava häkkiverhot. Oma häkkiä ei siis ole pakko olla, mutta niitäkin näkee ja sallitaan. Ompahan kissaliiton uuteen näyttelyilmoitus lomakkeeseen myös tullut kohta, johon voi laittaa rastin. Kohdassa lukee minulla on oma näyttelyhäkki. Itselläni ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia häkin käytöstä.
Itse ostin kasvattajan vinkistä Sturdi shelter häkin. Se mahtuu hyvin näyttelyhäkin tilalle näyttelyssä. Se on kevyt ja kokoonkasattava ja mukana tulee kantokassi.Ainut huonopuoli oli korkea hinta. Kissa on suojassa läpinäkyvän oven takana ja näin vältytään yleisön "pökkimiseltä" ja kuitenkin yleisön on mahdollisuus nähdä kissa, olen tykännyt. Häkki täyttää FIFen minimimitat. - annu_30
Näyttelyssä on omat häkit, joiden koko ilmoitetaan näyttelykutussa. Niihin kuitenkin pitää tuoda omat verhot, eli kolme häkin sivuista on peitettävä ja yleensä katto myös. En nyt muista mistä näyttelyverhoja saisi kun olen aina tehnyt itse. Ohjeita kyllä löytyy netistä kissapalstoilta, kysy vaikka incat foorumilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349