Khaled tunisiasta

tiedättekö ?

Taitaa olla 24 tai 25v, tunisialainen "poika" Jasmine Hammetissa, hotelli Green Golfissa töissä. Tiedättekös tyyppiä ? :D Tutustuin viime vuonna kyseiseen tyyppiin Tunisian matkalla. Semmonen baby-face :D

22

4353

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapsa Bulevardilta

      kyseinen nuorimies runttasi meikäpojan perspimpan aivan lunastuskuntoon.. HÄRKÄ..

      • joa asiallisempaa

        eli asiallista, ei noita kiitos.


      • karvakhaledin
        joa asiallisempaa kirjoitti:

        eli asiallista, ei noita kiitos.

        Se on mun suosikkiberberi. Aina kun se tulee aavikolle mun kaa niin saan hyvat orkut sen kaa.

        Ps. olen vuohi 11 v


      • fghfgjh
        karvakhaledin kirjoitti:

        Se on mun suosikkiberberi. Aina kun se tulee aavikolle mun kaa niin saan hyvat orkut sen kaa.

        Ps. olen vuohi 11 v

        oot ilkee, ei noin saa sanoo. Voi sitä poikaa parkaa, tietäispä mitä siitä puhutaa.


      • arab jämpti
        karvakhaledin kirjoitti:

        Se on mun suosikkiberberi. Aina kun se tulee aavikolle mun kaa niin saan hyvat orkut sen kaa.

        Ps. olen vuohi 11 v

        kiitos, tästä naurusta.

        erinomainen huumori.:)


    • orjakauppaa!

      Ei kun rahat kouraan ja kamelin kyytiin ja lets ride! Ei kun menoksi!

    • montakin..

      Tiedän/tunnen montakin Khaledia Tunisiasta,siellä nyt sattuu olemaan joka toinen Khaled tai Mohammed.. :)

    • khaledin sanna

      Hei tunnen erittäin hyvin Khaledin, tapasin kundin lokakuussa 2006 lomaillessa lasteni ja vanhempani kanssa siellä. Oli oikein sexy ja todella rakastunut minuun, olemme menossa parin kuukauden sisällä naimisiin, sormuksetkin on jo ostettu. Hyvää jatkoa vaan sinulle kilpailijani.

      • Khaledin Habibi

        tytöt! Olen meikattu poika parfymoidusta puutarhasta keskellä aavikkoa.. Khaledin ainoa oikea habibi!! Muslimeille naiset ovat synnyttämistä varten ja MIEHET OVAT RAKKAUTTA JA NAUTINTOA VARTEN!!!!


      • yks vaa
        Khaledin Habibi kirjoitti:

        tytöt! Olen meikattu poika parfymoidusta puutarhasta keskellä aavikkoa.. Khaledin ainoa oikea habibi!! Muslimeille naiset ovat synnyttämistä varten ja MIEHET OVAT RAKKAUTTA JA NAUTINTOA VARTEN!!!!

        Kuules nyt habibi.. : Imshi !! niin sä väität,en tunne yhtään arabi gaytä.. tunisialaiset naiset on sitä varten,me pohjoismaalaiset emme,me tiedämme mitä haluamme ja teemme sen selväksi kun suhteen aloitamme!!


      • kulttuurissa
        yks vaa kirjoitti:

        Kuules nyt habibi.. : Imshi !! niin sä väität,en tunne yhtään arabi gaytä.. tunisialaiset naiset on sitä varten,me pohjoismaalaiset emme,me tiedämme mitä haluamme ja teemme sen selväksi kun suhteen aloitamme!!

        se joka on aktiivinen, siis työntää, siis maskuliinisessa roolissa ei ole homo vaikka nussii poikia/miehiä. The one on TOP and inserting is not gay.. sanoi Marokkolainen frendini aina.. ja ihmetteli Suomalaisten laajaa homonmääritelmää!


      • tulla jonkun
        yks vaa kirjoitti:

        Kuules nyt habibi.. : Imshi !! niin sä väität,en tunne yhtään arabi gaytä.. tunisialaiset naiset on sitä varten,me pohjoismaalaiset emme,me tiedämme mitä haluamme ja teemme sen selväksi kun suhteen aloitamme!!

        pissiksen selittämään kokeneille, maailmaa kiertäneille miehille näistä asioista. Arabikulttuuri ja Tunisian homomekka ovat kyllä tuttuja ja tunnettuja heteroillekin.


      • että kutsuin
        tulla jonkun kirjoitti:

        pissiksen selittämään kokeneille, maailmaa kiertäneille miehille näistä asioista. Arabikulttuuri ja Tunisian homomekka ovat kyllä tuttuja ja tunnettuja heteroillekin.

        Tunisialaisia arabeiksi. Eivät taida kaikki siitä pitää.


    • tiina tampere

      Joo. tuttu mies on :)

      Oli muuten vauhdikas "lomaromanssi".
      Mitään vakavampaa ei kannata haaveilla, on aika kokenut pelimies ;)

      • alottaja

        kunhan kyselen ihan sillä, että oletteko törmänneet tähän tyyppiin. muutenkin koko tyyppi oli vähän liian... ;D


      • Tuttu juttu
        alottaja kirjoitti:

        kunhan kyselen ihan sillä, että oletteko törmänneet tähän tyyppiin. muutenkin koko tyyppi oli vähän liian... ;D

        Tiedän mitä tarkoitat! Itsekin romanssin kokeneena ymmärrän mitä haet.. minäkin haluaisin tietää moniko OIKEESTI tuntee ja onko vielä yhteydessä ym ym.. tyyppi oli vähän liian..mitä??


    • KYRPÄHUORA!!

      KYRPÄSUU..

    • aloittaja

      no ehkä se oli vähän semmonen innokas ja semmonen ;) ei sitä lipeväks voi sanoo ei ollu semmonen kaa. toisaalta kuitenki oikein mukava tyyppi ;)

    • tunisia <3

      tiedän tyypin...näin ohi mennen kun piipahdin green golffilla....:)

    • serkku

      on ainakin tossa hotellissa töissä ja sen nimi on Khaled! Nään sen tällä viikolla joten voin sanoa, että eräs suomalaistyttö on jäänyt kaipaamaan sua..;)

      • kerrothan

        serkullesi, että täällä on useampikin tyttö, jotka hänet tuntevat ja kaipaavat kovasti. Syksyllä tullaan taas.


      • varattu on

        Green Golfin kiltti Khaled asuu jo Suomessa onnellisesti aviossa suloisen vaimonsa kanssa ja pikkuisen vauvelin isäkin.

        E


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe