Tytöt kahden kesken.

Pieni lapsi.

Minä katselin Juliaa, joka hihitti Ollin kainalossa edessäni olevalla sohvalla. Olli hörppi välillä kaljaa ja kuiskaili iljettäviä sanojaan Julian korvaan. Itse istuin Paten vierellä, Pate oli mun kundi kaveri, vaikken mä tuntenut paljon mitään sitä kohtaan, Pate taas näytti olevan umpirakastunut muhun. Olihan se ihan komee, ja herttainen mutta jotenkin mua kiihotti naiset, erityisesti Julia. Mä olin lukenut lehdistä että murrosiässä sitä saattoi tapahtua, mutta mä olin jo 16, ja musta tuntui että tää oli jotain muuta.

-Mennäänkö tonne makkariin? Pate köhni mun korvaan, mä tönäisin sitä ja ravistin päätäni.
-Mennään nyt peipe, hei, älä viitti olla pihi. Pate jatkoi ruinaamistaan, mä mulkaisin sitä ja vasta hakoisesti kävelin makuuhuoneeseen.

Pate kaatoi mut selälle sängylle ja avasi mun vetoketjullisen paidan jonka alla mulla oli pelkästään mustat rintsikat. Pate suukotteli mun vatsaa ja avasi samalla housujani. Kun Pate oli riisunut pelkästään alusvaatteileen, se heitti omat vaatteet lattialla ja painautui mun pälle. Sen kädet vaelteli mun alapäähän, kun se sormi tavoitti mun klitoriksen, se alkoi hitaasti pyöritellä sitä läpi stringejeni ohuen kankaan.
Sitten Pate riisui märät stringit ja alkoi hitaasti lipoa mun alapäätä. Se tuntui ihanalta mutta samalla mua kuvotti.
-Pate lopeta, hei Pate. Mä kuiskasin, mutta Pate ei reakoinut.
-Pate! Mä kiljaisin ja se nosti päätään.
-Eikö tää tunnu hyvältä? Se kysyi, ja mä huokaisin. Mä nousin, kiskaisin nopeasti vaatteet päälle ja sanoin.
-Meiän juttu on ohi.

Viikko vierähti, kun yhtenä perjantai iltana, samana kun vanhempani olivat päättäneet lähetä viikonloppua viettämään mummolaan, ovikello soi. Mä kiskaisin alusvaatteideni päälle aamutakin ja kävelin ovelle. Meinasin pyörtyä kun Julia seisoi oven takana lyhyessä mustassa hameessa, sen rinnat näkyivät kauniisti, huomasin taas kiihottuvani.
-Kuulin että sun vanhemmat lähti mummolles, juhlitaaks? Julia sanoi, ja mietin miten 16 vuotias pystyi näyttämään niin seksikkäältä.
-Mulla on viiniäkin, se hymähti ja näytti pulloaan.
-En mä tiedä, ketä teitä olis tulos? Mä kysyin takellellen, ja nostin katsenni rinnoista Julian silmiin.
-Minä ja... sinä. Se sanoi ja astui eteiseen, se potkaisi korkokengät seinään ja käveli olohuoneeseen, se oli selvästi nauttinut jo jotain.
-Mitä sä nyt tänne tulit, mikset sä Ollille? Mä kysyin ja aloin vetää farkkuja päälleni.
-Luuletko sä etten mä ole huomannut sun tuijotustas? Ja Olli, se sika saa painua niin pitkälle kun sitä huvittaa. Julia tirskahteli ja avasi viini pullon.
Minä punastuin pahasti ja aloin etsiä paitaani lattialta, olin riisunut kun olin katsellut yhtä lesbo filmiä, ajatuksessani oli masturboiminen.
-Mitä turhaan pukea, kumpikin tyttöjä. Julia heitti hörpättyään pullosta.
-Otaks sä? Se jatkoi.
Kävelin edelleen nolona sohvalle ja otin pullosta huikan, huomasin kuinka Julia katseli minua ja sitten pöydällä olevaa kaukosäädintä. Julia nappasi sen, kiepsahti toiselta sohvalta viereeni ja alkoi selata kanavia, yhtäkkiä kapula tippui ja ilmeisesti osui niin että sisällä oleva video alkoi pyöriä ja pian edessämme olevalla kuvaruudulla kaksi naista olivat juuri saaneet toisensa riisuttua. Punastuin todella ja olin noukkia kapulan kun Julia pysäytti minut kädellään, ja alkoi katsoa videota.

Hetken kuluttua hän katsoi minua, kiihottuneesti.
-Oletko sä koskaan ollut niin tytön kanssa? Julia kysyi hieman ujonpana kuin yleensä, mä pyöritin päätäni ja säpsähdin kun Julia laski kätensä reidelleni.
-Haluisitko sä? Se jatkoi ja puristi hellästi kädellään reittäni.
-En mä tiedä. Mä kuiskasin ja nielaisin kuuluvasti.
-Mä haluisin, sun kanssa. Julia sanoi, ja nosti lämpimän kätensä rinnalleni. Tunsin paidankin rintsikoiden ja ohuen aamutakin läpi käden lämmön. Pian Julia avasi takkiani vähän ja kosketti ihoani. Lämpimät väreet kulkivat kehossani.

-Missä on makuuhuone? Julia kysyi samantien. Olin todella jäykistynyt, innosta ja pienestsä pelosta. Nousin ja kävelin makuuhuoneeseen. Julia istuutui sängylle ja mä jäin seisomaan sen eteen, farkut ja rintsikat yllä.
-Mä haluan että tää on sitten täydellistä, ei mitään hätästä. Julia kuiskasi, mä nyökkäsin.
Julia tarttui mun käteeni ja veti mut pääleen. Tunsin Julian lämpimän hengityksen kasvoillani. Julia painoi huulet huulilleni ja niin me suudeltiin. Peroset lepattivat vatsassa.

Pian Julian käsi alkoi vaellella mun selässäni, aina alaspäin, kohti takapuolta. Ennen kuin se kerkesi sinne, mä varovasti nousin ja nostin Julian. Mä pudotin Julian hameen olkaimet alas ja suutelin sen olkapäitä, sitten laskin hameen napaan asti suutelin napaa. Sitten hame valahti lattialle ja Julia nosti sen ja heitti sohvalle. Mä näin Julian isot kiinteät rinnat, joita peitti paljastavat mustat rintsikat. Jaloissa Julialla oli vain mustat läpi näkyvät stringit. Julia pyörähti näyttäen kiinteän pyllynsä.
-Kelpaako? Se hengähti ja alkoi repiä mun farkkuja alas. Se painoi lämpimät huulensa mun pillun kohdalle, tunsin kuinka stringini kostuivat uhkaavasti.
-Ihanaa. Mä henkäisin hiljaa ja suutelin Juliaa.
Kädet täristen mä tartuin Julian rintsikoihin ja irroitin ne, heitin rintsikat lattialle ja katsoin rintoja. Nännit olivat terhakat tummat läikät, joiden päälle painoin huuleni. Julia värähti ja inahti jotain, aloin imeskellä hänen rintojaan ja varovaisesti näykkäsinkin toista rintaa. Julia inahti siitäkin. Aloin kielelläni vaeltaa iholla samalla varovasti kaataen Julian sänkyyn. Julia huohotti hieman ja näytti haluavansa todella.
Otin Julian stringit pois ja suutelin paljaaksi ajeltua pillua.
-Aah, Julia huokaisi.
Lipaisin kerran ja näin kuinka Julia näytti.
Pillu oli lämmin ja kostea ja maistui hyvälle. Nuolin sitä hetken kunnes tunsin klitoriksen kieleni alla ja Julia huokaisi äänekkäästi. Pyöritin sitä kieleni alla ja Julia alkoi äänekkään huohotuksen.
-Aah, uuh, ihanaa, jatka...
Jatkoin ja otin sormet avuksi, varovasti yhdellä sormella kokeilin Julian pillua.
Kun Julia tykkäsi siitä aloin runkata häntä kahdella sormella, ja samalla nuolin ja imin klitorista. Julia huokaili, läähätti, kiljahteli ja nautti.
-Mä, mä tulen... Julia takelteli, mä jatkoin hommia ja pian Julia tuli lujaa kiljuen. Julia hieroi lujaa Pilluaan mun naama vasten, kunnes se lopetti ja läsähti sängylle.
-Parhaat orkut mitä mä oon ikinä saanut, Julia kuhersi ja hypähti tiikeirn lailla mun päälle.
-Sun vuoro. Se kihersi, ja samassa se nappasi mun rinnasta hampaillaan, se nipisti hieman mutta tuntui hyvältä.
-Olli opetti ton.
Se sanoi samalla kun suukotti mun rintoja.
Se tuntui _taivaalliselta_ lämpimät huulet iholla, aah. Aluksi hieman jännitin mutta rentouduin sitä mukaan kun Julia meni kielellään alaspäin.
Hän teki kaiken kuten minä hänelle ja yksi asia, se tuntui IHANALTA!

(Loppussa into lopahti, voin joskus parannella, kiitos lukijoille!)

10

13984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hätkähdyttävää

      Voi tyttö-parat, mitkä ovat elämänne motiivit ja oletteko jo tilanneet ajan psykologille? Olette mieleltänne aivan sairalloisessa tilassa, teidän on muutettava elämänne kulkua ja opittava ymmärtämään,mikä on oikein ja mikä väärin. Kertokaa psyykkinen vinoutunut elämäntilanne luotettavalle ihmiselle ja hakekaa apua moraalittomalle käytöksellenne. Kaikki mieleenjuolahtava ei ole luvallista, sallittua eikä oikeaa. Muistakaa, ihmisinä olette hyväksyttäviä,mutta tekonne eivät ole hyväksyttyjä? Nyt on aika muuttaa ajattelutapaa ja löytää elämänasenne,mikä ei vahingoita täydellisesti psyykkistä kehitystä! Hakekaa APUA koulukuraattorilta, terveydenhoitajalta tai joltain muulta luotettavalta henkilöltä, älkää jääkö asianne kanssa yksin,sillä kohta olette tuhon omat. TERVEELLISTÄ ELÄMÄNHALLINTAA,LÖYTÄKÄÄ apua!

      • Mies

        Ensinnäkin olen ymmärtänyt että tämä on novelli palsta. Toisekseen kyllä ihminen tietää mikä tuntuu hyvälle ei gay hommat ole sen moraalittomampia kuin mikään heterosuhdekaan. Jos tytöt tykkäävät olla keskenään niin mikäs siinä. Itse olen ollut jo monia vuosia naisen kanssa joka on ennen minun tapaamistaan kokeillut touhua naisen kanssa ja olen tavannutkin tämän kaunottaren pari kertaa ja olemme kolmisin jutelleetkin siitä kokemuksesta !!!


      • mää mää

        bi


      • gxdf
        mää mää kirjoitti:

        bi

        valinnat tuplaantuu :)


      • hmmm

        Huomaan jonkni sortin tekopyhyyttä tuossa viestissä. Hän joka lukee tuon tarinan ja valittaa sitten moisia? Miksi edes vilkaista tarinaa? Kukkahattutäti :)

        Ja sain sellaisen kuvan että pidät homoutta, lesboutta ja bi:tä sairauksina. Voi sinua parkaa. Ja miksi sanoit "mutta tekonne eivät ole hyväksyttyjä?"? Et kai vaan luule että kaikki ajattelisivat noin? Luulen että maailmassa on paljon ihmisiä jotka ovat kiinnostuneet saman sukupuolen edustajasta, muttei uskalla paljastaa sitä, kun yhteiskunta on niinkin syrjivä. Antakaa kaikkien kukkien kukkia!

        PS. Määrittele "väärä". Kuten Einstein sanoi, "kaikki on suhteellista". Tämä ei ole poikkeus.


      • redrum

        No jaahas.
        Itse olet väärässä sillä olet umpimielinen.
        Sitäpaitsi homo-, lesbo-, ja bi-seksuaalisuus ovat täysin hyväksyttäviä asioita.

        Ajatuksesi ovat 30-luvun natsi-Saksasta.


      • lesbo
        Mies kirjoitti:

        Ensinnäkin olen ymmärtänyt että tämä on novelli palsta. Toisekseen kyllä ihminen tietää mikä tuntuu hyvälle ei gay hommat ole sen moraalittomampia kuin mikään heterosuhdekaan. Jos tytöt tykkäävät olla keskenään niin mikäs siinä. Itse olen ollut jo monia vuosia naisen kanssa joka on ennen minun tapaamistaan kokeillut touhua naisen kanssa ja olen tavannutkin tämän kaunottaren pari kertaa ja olemme kolmisin jutelleetkin siitä kokemuksesta !!!

        Ei miehet ymmärrä mitään näistä asioista..


      • Kallo

        saasta taas äänessä.


      • virva
        redrum kirjoitti:

        No jaahas.
        Itse olet väärässä sillä olet umpimielinen.
        Sitäpaitsi homo-, lesbo-, ja bi-seksuaalisuus ovat täysin hyväksyttäviä asioita.

        Ajatuksesi ovat 30-luvun natsi-Saksasta.

        Hyväksyminen on myös suhteellista ja jokaisen oma asia. Mielestäni ei voi edes määritellä kovin pitkälle sitä mikä on hyväksyttävää: toiselle sama asia on hyväksyttävä ja toiselle ei.

        En oikein tiedä oliko Onko oikein? kirjoitettu tosissaan, jos oli, se on surullista ja myös tekopyhää. Lisäksi novelli ei ollut tietääkseni suora kuvaus oikeista tapahtumista, eli moraalisaarna ei sinänsä osu oikeaan kohteeseen.

        nojaa, Maailma on pullollaan typeryyksiä.

        virva


    • Kirsi

      oli ihan ok!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe