Tarkkana oon täänkin päivää, ei olutta, viiniä, siideriä, eikä väkiviinaakaan! Kahvi ja maito ovat juomiani tänään, no ehkä vähän vettä myös, niinkö lantingis;) Et sillee tänään.
Torstai 18.01.2007
21
1353
Vastaukset
enkä hanki sitä tänäänkään
- Papio1
Raitis torstai tänään.
Nukutun yön jälkeen on jälleen kerran hienoa todeta että kyllä on hienoa herätä ilman krapulaa. Ehdottomasti raitis torstai!!
- åpoi
sen sanoit, viinaksitta minnäi aion päivän viettää.
muuten, onko alajuoksulla jo pukannu vettä kellariin?
ku ovat veen noususta puhuneet nuo uutisihmiset åpoi kirjoitti:
sen sanoit, viinaksitta minnäi aion päivän viettää.
muuten, onko alajuoksulla jo pukannu vettä kellariin?
ku ovat veen noususta puhuneet nuo uutisihmisetSellaista ole, mun öljysäiliössä oli vettä joka on maan alla, olokoon, laitoin uuden säiliön maanpäälle ja ihan selvinpäin selvittiin tästäkin katastroofista
- karbidi
raitis kirjoitti:
Sellaista ole, mun öljysäiliössä oli vettä joka on maan alla, olokoon, laitoin uuden säiliön maanpäälle ja ihan selvinpäin selvittiin tästäkin katastroofista
Eihä vaan öljyy oo päässy maaperään? Meil tarkisteettiin säiliö kai liki 10 vuotta myöhässä siehen nähen, mitä laki sanoo, no, onneks oli kunnossa!
Mut ammattilainen kerto, et on ollu tapauksii, mis se on päässy vuotaan, ni maaperän puhistus on kauhia operaatio. Pahimmillaan on kuullemma jouruttu purkaan koko talo, ku öljyy oli imeytynny sinne torpan alle asti !
Hyvä. et selvisit sen suhteen säikähyksellä. Varsinkaan vastaavan tapauksen takii en määkään ois ekana pulloon tarttumassa, päinvastoin!
Vieläkään ei ole minkäänlaista himoo noihin promilli-pitoisiin juomiin, taidan laittaa piisiin valkean ja hörpäsen kahveet kitusiin.
Minä ku yritän noudattaa kahdenkymmenenneljän tunnin ohjelmaa, niin voin käpäistä kuittaan useemmastikin kuin yhden kerran vuorokauden aikana. Näin se raittiin holistin elämä vierii kohti loppuaan, pikkasen vaan liian hopusti, vaikka ei joka päivä niin kovasti mitään touhuilekkaan.- raitistelijasuo
Omituisen vähäluminen talvi muuttui paljon lumiseksi talveksi. Mikä tahansa säämuoto on minulle elämys, kun elelen raittiina tänään.
- eläminen on
todellisuutta
- Cettuz!
eläminen on kirjoitti:
todellisuutta
Hän se on, ei harhoissa vaan todellisuudesta nauttien. Raittiina.
- ambivalenttineN
Täällä on satanut taas vettä koko päivän eikä lumesta tietoakaan! Itse nökötän kotona raittiina ja oikeestaan se on mullekin ihan sama millanen sää nyt on, kunhan vaan kesästä tulee pitkä ja kuuma :)
- karbidi
ambivalenttineN kirjoitti:
Täällä on satanut taas vettä koko päivän eikä lumesta tietoakaan! Itse nökötän kotona raittiina ja oikeestaan se on mullekin ihan sama millanen sää nyt on, kunhan vaan kesästä tulee pitkä ja kuuma :)
ystävä hyvä!
Joululaulun sanoi mukaillakseni: "I´m dreaming about long, hot summer"
- töppeli
Raitis on mullaki tämä päivä ollu. Ja on loppuun saakka. Kukkaa ei vastannu saako tänne tulla jos töppää nii paras olla töppäämättä. Ei oo tuottanu vaikeutta vielä ainakkaa. Itte koen että hyvin mennee.
Puolestani saa tulla takaisin ketjuun vaikka " vahinko" sattuisikin. Eihän kukaan voi minustakaan takuuseen mennä mutta tämä päivä on raitis.
- ambivalenttineN
Emmä ainakaan oo ulosheittoa saanut vaik oon aika monta kertaa "töppäilyt." Aion kyllä palata tänne tipattomiin aina vaan uudestaan, kunnes mut hyllytetään, mut toivon, ettei niin käy enkä siis usko että sullekaan käy niin. Joten älä stressaa. :)
Mutta itsesi kannalta on paras olla töppäilemättä, eiks niin? Itsekin aion olla töppäämättä...ainakin tänään :) Huominen ilta tulee kyllä oleen aika vaikee, koska tiiän että tekee mieli juoda. Tosin kun muistelee viime viikon perjantaita niin ois kyllä parempi olla juomatta. Ei mulla oo enää varaa menettää yhtäkään ihmissuhdetta alkon vuoksi. - karbidi
uskallanko pistää kommenttia Sun keskiviikkoseen kymysyksees, ku on tullu itekkii töpeksittyy.
Mutkus kerran ite serihvi anto luvan, ni eikus tervetuloo porukkaan ja onnee koitokselles!
- ma-sa
Tarkka ja tipaton työpäivä takana enkä täsä ala iltaanikaan pilaamaan alkoholilla.Sanovat että huomenna tulee talavi.Päästään hiihtämään ...
päivä illassa.Enkä aio loppu illastakaan päätäni viinaksilla turruttaa.En myöskään huomenna,vaikka perjantai onkin.t pörri
- törpöttelijä
itsekkin osallistua "vihreänä" nöyrtyjänä ketjuun.. Eipä ole vielä tänä vuonna tullut otettua tippaakaan!
- karbidi
törpöttelijä kirjoitti:
itsekkin osallistua "vihreänä" nöyrtyjänä ketjuun.. Eipä ole vielä tänä vuonna tullut otettua tippaakaan!
mikäli semmonen on aiemmin ollu tapana! Mul ei ollu liukuesteit lenkkareissa ja "liukastuinki" jo parin viikon perästä vuojenvaihteesta.
Ja mitä nyt muistelen ketjuu lukeneeni, ni taisin hävitä tipattoman tammikuun kaikille 6 -0 !
Vaan siin on se hyvä puoli, et on paremmat mahikset petrata!
Siis teretulemast joukkoon!
- karbidi
taas tääki ilta, ku tuli katottuu Lost ja se uus sarja Triangel!
Ja täysjärkisenähän niit kandee kattoo, et muistaa viikonperästä, mitä etellises jaksos tapahtu.
Vinkiks Sulle, et vettä kanais juuva enempi. Mul on viimeaikoina "unuhtunnu" toi veen juonti ja siksköhän vätystää päivisin niin vietävästi? Sanoovat, et se poistas väsymystä.
Mut ku nykyne olotila on niin helvatan alakulone, ni ei itekkää muista, mikä ois hyväks!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760