sopiiks kenellekään? miks fruittareillaki monesti on lahkeet sukis jos se kerran useimpien mielestä näyttää ihan tyhmältä? mun mielestä se näyttää ihan siistiltä jos on vaan tyylikkäät kengät ja sukat eikä kisko niitä sukkia ihan kokonaa ylös :)
puntit sukkiin
14
3500
Vastaukset
- Tyylikohdallaan
Heipss tyylikäs.
Se on tosi hienon näköstä, mukavaa kun on tällänenkin tapa keksitty, eikä tuu niin helposti kylmä. Itse tykkään pitää niin - asddsaasddasdsadas
Pellet
- tytötkin
pitää punttei sukis ?? mitä mieltä ootte
- I'll make it easy
Voi toki.Iha jees,kivan näköstä.Aika monethan pitää.Varsinkin pillifarkkujen lahkeet laitetaan näköjään usein sukkien tai säärystimien sisään.
- öäh
Punttisukat ovat järkyttävän näköisiä, säälittää ihan katsella sellaisia kun luulevat olevansa "cool". Ei sillä ole mitään tekemistä tyylin kanssa.
- HYI
nölhk
- Hali
Joo on coolin näköst;)
Älkää siel kommatko tyhmii.
jotkut tykkää jotkut ei.
Mä ainakin pidän niin.
- anzca
Eivät takuulla sovi kellekkään. järkyttävää... en ikinä pitäis silleen. yäk!
- joona88_vantaa
Jos on jotku makeet tennarit ja valkoset merkkisukat, niin ainakin mun mielestä toimii...
- kovanaama32253
mutta mistä tämä tyyli on lähtenyt ja mitä järkeä on laittaa lahkeet sukkiin
- FruitY_
kovanaama32253 kirjoitti:
mutta mistä tämä tyyli on lähtenyt ja mitä järkeä on laittaa lahkeet sukkiin
Tiedä mistä alunperin lähtenyt, mut ainakin itse pidän ihan vaan siksi et puntit sukissa on käytännölliset esim. pyöräillessä.
No juuh, myönnetään... osittain myös siksi et se vaan näyttää hyvältä :) - .
oon samaa mieltä ja itsekkin pidän. laitan aina vähintään puntin takaosan sukkaan.mustat lökärit ja valkoset sukat sopii täs hyvin yhteen
- oosny
. kirjoitti:
oon samaa mieltä ja itsekkin pidän. laitan aina vähintään puntin takaosan sukkaan.mustat lökärit ja valkoset sukat sopii täs hyvin yhteen
Puntit sukissa on ihan kauheen näköstä, myönnettäköön, että itse pistin lahkeet sukkiin 10 vuotiaana, mutta enää en todellakaan laittaisi.
ps. oon nyt 15 v poika
- aaasdddfgzxxxxxxxx
HYI VITTU! :DDDDDD
en tiiä mitään tyhmemmän näköstä!!! NO EI SOVI KENELLEKÄÄN! Jos haluut näyttää tyylikkäältä niin ÄLÄ JUMALAUTA TUNGE NIITÄ LAHKEITA SUKKIIN!!!!!! oikeesti, teet vaan ittestäs idiootin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371567Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261141