Näin MP unia

motordreamer

Oispa jo kesä!

Näin unta, että ajelin teiniaikaisella mopollani pitkän lenkin. Pari tyyppiä ajeli ohi moottoripyörällä, aurinko paistoi, bensakin loppui (varatankki pelasti), mutta fiilis oli mahtava!!

Kertookohan uni, että pitäisi vaihtaa isompaan jos nykyinen 600cc tuntuu mopolta vai siitä että olen tyytyväinen siihenkin? Ehkä vain siitä että motoilu on mukavaa :-)

Yleensä nukun yhdeksään, mutta nyt heräsin jo puoli kuudelta enkä ole saanut enää unta. Jostain syystä havaitsin pohtivani myös onko olemassa nahka-asun päälle minkälaisia sadeasuja? (Ja mulla on nyt tekstiiliasu, mutta nahat haaveissa ajokaudelle)

12

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahdistunut

Mun mp-unet ovat olleet sen laatuisia,että mopo ei jaksa vetää mäkeen ja alkaa luistaa takaperin.
      Mäki on kamala ja tie kapea...vauhti takaperin kiihtyy ja kiihtyy!

• ajelet

mopolla? Jos ajaisit mp:llä niin jaksaisi vetää!

• motodreamer

Lapsena näin toistuvasti sellaista unta, että ajoimme autolla mummolaan ja muut nousivat autosta pois ja sitten yhtäkkiä auto alkoi peruuttaa ja mun piti sitä ohjata takapenkiltä peruuttaen kohti kotia vauhdin kiihtyessä koko ajan.

Jotain elämänhallinnan juttuja kai tuommoiset ovat...

• huuhaapena
        ajelet kirjoitti:

mopolla? Jos ajaisit mp:llä niin jaksaisi vetää!

Lapsuuden traumaattiset kokemukset aiheuttaa MP-painajaisunia ja saa ryhtymään isona motoristiksi.
        Ankara äiti ja poissaoleva isä saa lapsen haaveilemaan vapaudesta,jota isona sittemmin toteuttaa motorisoimalla ympäristöään.

• sitten minäkin

keulin kilometri tolkulla pitkin tuttuja teitä polkuja ja portaita.Sitten kun on peli perseen alla niin kyllä se etupyörä pysyy tukevasti tiessä.Ei sen puoleen että keula kovin helpolla nousee.Taitaa olla haaveita..

• ---------------------

Miksi keulan pitää nousta, ei moiseen ajovirheeseen pidä syyllistyä.

• olen nukkunut

jo toista viikkoa nahkapuku päällä ja kypärä päässä etten vaan sitten myöhästy kun ajokelit alkaa.

• liisa 3 vuotta

makeimmat naurut,kiitos.

• näin unta

että ajoin kilpaa prätkillä ja olin road racing tilastossa sm-taso kova sana ja voitin ahvenistolla ja huoltoautonani oli vw transporter.Toyota Hiace ja MB SPRINTER

• liisa 3 vuotta

Joa ainut päivä ja morjestan vastaan tuleville motoristeile samalla.

olen nimittäin liimannut motoristien kuvia kellarin seinät täyteen.

On niin kesäinen olo.

• KuraBiker

Hei!

Ei anneta talven lannistaa! Matkaenskaan (oma 600 cc) saa helposti alle nastarenkaat, joilla talvellakin ajelu sujuu mukavasti. Pitoa löytyy ja mukavaa matkantekoa lumisilla teillä.

Sadehaalarikysymykseesi vastaisin, ettei ole perinteistä Rukan sadehaalarin voittanutta tullut vastaan. Sellaisen jos löydät käytettynä, on olo vesisateessa kuin voittajalla.

Talviterveisin,

KuraBiker

• pihalta...

(30V sitten) olin lähtevinäni 650cc vtwin:llä
      (sv-650 ?) . Oli kait kevät ja eka pyöräpäivä.

Mutta pyörä ei kulkenutkaan kuin ykkösellä heikosti. Kakkonen päälle ja sammui kone ja heräsin. Karmeeta....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe