Oispa jo kesä!
Näin unta, että ajelin teiniaikaisella mopollani pitkän lenkin. Pari tyyppiä ajeli ohi moottoripyörällä, aurinko paistoi, bensakin loppui (varatankki pelasti), mutta fiilis oli mahtava!!
Kertookohan uni, että pitäisi vaihtaa isompaan jos nykyinen 600cc tuntuu mopolta vai siitä että olen tyytyväinen siihenkin? Ehkä vain siitä että motoilu on mukavaa :-)
Yleensä nukun yhdeksään, mutta nyt heräsin jo puoli kuudelta enkä ole saanut enää unta. Jostain syystä havaitsin pohtivani myös onko olemassa nahka-asun päälle minkälaisia sadeasuja? (Ja mulla on nyt tekstiiliasu, mutta nahat haaveissa ajokaudelle)
Näin MP unia
12
964
Vastaukset
- Ahdistunut
Mun mp-unet ovat olleet sen laatuisia,että mopo ei jaksa vetää mäkeen ja alkaa luistaa takaperin.
Mäki on kamala ja tie kapea...vauhti takaperin kiihtyy ja kiihtyy!- ajelet
mopolla? Jos ajaisit mp:llä niin jaksaisi vetää!
- motodreamer
Lapsena näin toistuvasti sellaista unta, että ajoimme autolla mummolaan ja muut nousivat autosta pois ja sitten yhtäkkiä auto alkoi peruuttaa ja mun piti sitä ohjata takapenkiltä peruuttaen kohti kotia vauhdin kiihtyessä koko ajan.
Jotain elämänhallinnan juttuja kai tuommoiset ovat... - huuhaapena
ajelet kirjoitti:
mopolla? Jos ajaisit mp:llä niin jaksaisi vetää!
Lapsuuden traumaattiset kokemukset aiheuttaa MP-painajaisunia ja saa ryhtymään isona motoristiksi.
Ankara äiti ja poissaoleva isä saa lapsen haaveilemaan vapaudesta,jota isona sittemmin toteuttaa motorisoimalla ympäristöään.
- sitten minäkin
keulin kilometri tolkulla pitkin tuttuja teitä polkuja ja portaita.Sitten kun on peli perseen alla niin kyllä se etupyörä pysyy tukevasti tiessä.Ei sen puoleen että keula kovin helpolla nousee.Taitaa olla haaveita..
- ---------------------
Miksi keulan pitää nousta, ei moiseen ajovirheeseen pidä syyllistyä.
- olen nukkunut
jo toista viikkoa nahkapuku päällä ja kypärä päässä etten vaan sitten myöhästy kun ajokelit alkaa.
- liisa 3 vuotta
makeimmat naurut,kiitos.
- näin unta
että ajoin kilpaa prätkillä ja olin road racing tilastossa sm-taso kova sana ja voitin ahvenistolla ja huoltoautonani oli vw transporter.Toyota Hiace ja MB SPRINTER
- liisa 3 vuotta
Joa ainut päivä ja morjestan vastaan tuleville motoristeile samalla.
olen nimittäin liimannut motoristien kuvia kellarin seinät täyteen.
On niin kesäinen olo. - KuraBiker
Hei!
Ei anneta talven lannistaa! Matkaenskaan (oma 600 cc) saa helposti alle nastarenkaat, joilla talvellakin ajelu sujuu mukavasti. Pitoa löytyy ja mukavaa matkantekoa lumisilla teillä.
Sadehaalarikysymykseesi vastaisin, ettei ole perinteistä Rukan sadehaalarin voittanutta tullut vastaan. Sellaisen jos löydät käytettynä, on olo vesisateessa kuin voittajalla.
Talviterveisin,
KuraBiker - pihalta...
(30V sitten) olin lähtevinäni 650cc vtwin:llä
(sv-650 ?) . Oli kait kevät ja eka pyöräpäivä.
Mutta pyörä ei kulkenutkaan kuin ykkösellä heikosti. Kakkonen päälle ja sammui kone ja heräsin. Karmeeta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684