MAAILMAN LAIDALTA

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kaukana aallonmurtaja
Vesi pärskyen iskee muuriin

Majakan öinen silmä
pyyhkii laivojen mustaa tietä

Valokoset linnut ja
meren lempeä kohahdus

Taskut täynnä simpukankuoria ja
sametin sileitä kiviä

Ja minun sydämmeni kertoo;

Täältä minä sinut löydän

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
8947
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Ihanaa aamua vaikka vettä sataakin ystäväni

Äänestä
  • *hymy* Täytyy ollakin vikkelä, että ehtii karkuun..Mutta mites, kun taskut on täynnä kiviä, enkä minä reppana raski niitä heittää poiskaan.. :/

Hihi.. kivaa päivää, M ja kiitos! Minä puhallan sadepilvet pois..puuuuh..! :)

Äänestä

niin, sydän kertoo.

Kauniisti kuvaeltu merihenkinen runo, pidin
paljon ehkä juuri sen vuoksi, toki
erittäin hyvien sanavalintojenkin vuoksi, kuten;

" Taskut täynnä simpukankuoria ja
sametin sileitä kiviä "

Kiitosta, ja taivahan rötköistä päivää.

Äänestä
  • Meri täytyy olla lähettyvillä, on se vain sellainen juttu..niin ja olisi se mukavaa kipristellä jarpaita rantahietikossa.. :)

*nauraa* Mitäh...'taivahan rötköstä' päivää..?!! OK sitten, oli se mitä tahansa ja samoin..vissiin! :D ja kiitoksia!

Äänestä

Kuin musiikkia , kaunista.
Rakastan merta sen muotoja.
Musiikkia ,sieluun koskee.

*MURUKULTA* Kiitos sävellyksestä.Liisa

Äänestä
  • Sanos muuta! :) Meri kätkee kaikkia kaunista. Auringossa se kimmeltää ja talvella se on kova jää.

Aina kiehtoo, luokse kutsu. Musiikkia laineet yön, silmissä silloin tähtien vyöt! :)

Kiitos, Liisa ja kivaa pvää sinulle! :)

Äänestä

• *MURUKULTA* kirjoitti:

Sanos muuta! :) Meri kätkee kaikkia kaunista. Auringossa se kimmeltää ja talvella se on kova jää.

Aina kiehtoo, luokse kutsu. Musiikkia laineet yön, silmissä silloin tähtien vyöt! :)

Kiitos, Liisa ja kivaa pvää sinulle! :)

Hyvähän tuo on että majakassa
    pallaa valot kun minä iltapimmeellä
    oon tuulastamassa...Kerree vuan niitä
    kivijäs ja simpukankuoriloita mutta kohta
    suat laettoo kalasopan porisemmaan...

Äänestä

• Z** kirjoitti:

Hyvähän tuo on että majakassa
    pallaa valot kun minä iltapimmeellä
    oon tuulastamassa...Kerree vuan niitä
    kivijäs ja simpukankuoriloita mutta kohta
    suat laettoo kalasopan porisemmaan...

Ku mie piäsen nuinkii mielenkiintosaa kampetta kerreen, suat onkii kal'soppas pakastealtaast'! :)
    Tuul'kello kilkatta ulkosalla, ei pal huvitas ulos mennä..Mut koitetaan taistella tiäki piäive pois ! :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

violetti_kissa kirjoitti:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kaukana aallonmurtaja
Vesi pärskyen iskee muuriin

Majakan öinen silmä
pyyhkii laivojen mustaa tietä

Valokoset linnut ja
meren lempeä kohahdus

Taskut täynnä simpukankuoria ja
sametin sileitä kiviä

Ja minun sydämmeni kertoo;

Täältä minä sinut löydän

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu