Kaverilla on kaikki suomessa ilmestyneet X-Men lehdet, alotti keräilyn joskus 80-luvulla. Ainoa tyyppi, jonka tunnen ja jolla on kaikki ilmestyneet X-menit. Onko jollain muulla???
Ryhmä X
5
1117
Vastaukset
- kuin myös
minulla on myös koko x-men tuotanto! :-) ja tunnen yhden tyypin myös..
- mulla
Kun lehti haudattiin -96, kiinnostus lopahti. Sittemmin uudelleen henkiinherätetystä R-X:stä on koossa ehkä 60%. Eli kaikki Suomessa 84-96 ilmestyneet ainakin löytyy.
Mutta minäpäs olen tavannut tyypin jolla oli kaikki jenkkiversiot ensimmäistä numeroa lukuunottamatta.- tavanneet
Mulla on kaikki Marvelin jenkkilehdet 70-luvun lopulle asti. Sitten kyllästyin.
- Se_Paivansade
Elis miulla on koossa vasta vuodesta 2000 eteenpäin ilmestyneet X-men lehdet. Siitä aiempia on muutamia kappaleita, mutta kova on etsintä ja ja yritys saada kaikki kasaan =)
- marvelisti
Minulla on.. ja on myös kaikki muut Suomessa ilmestyneet Marvel-universumiin liittyvät sarjakuvat. Siis kaikki 1980-luvun jälkeen ilmestyneet RX:ät, Hämikset, Sarkaluvalehdet, Marvelit, Megat, Hulkit, Ihmeneloset jne. Sekä 60 ja 70-luvun Ihmesarjat ja Kostajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741105Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769