puruimuri

kipa

Onko kellään kokemusta voiko niin sanottua imuriin liitettävää tuhkan esierottelijaa käyttää sirkkelin perässä puruimurina. Imevänä laitteen käytöstä poistettu mutta toimiva ns. koti-imuri.

4

3296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanon mä

hommaa imuri, jossa työkalukalukäynnistys. Käynnistyy ja sammuu sirkkelin napeista.

• satunnaiseen

käyttöön.

• Rraikku

Juuri noin minä teen. Imurina vain on erään tunnetun merkin pieni ja halpa kuiva-märkäimuri.

Isot purut jäävät oikein hyvin erottelijaan, ja pikkukama menee imuriin. Minulle ei vain ole ollut suodatinpussia koneessa, vaan pelkkä lähtöilman suodatin jolloin Kone kerää roskat "muovivatsaansa". Ei ole hyvä tapa. Lähtöilman suodatin tukkeentuu hetkessä, jos joukossa on hienoa puupölyä. Pölypussi varmaan toimisi kauemmin ja olisi helpompi vaihtaa. Mitehän "oikeat" puruimurit tämän hienon pölyn käsittelevät?

Konekäynnistys olisi varmaan kiva, mutta kun se imusuutin pitää kuitenkin käsin aina laittaa koneeseen kiinni edellisen koneen jälkeen, niin ei se käynnistäminen enää paljon rasita.

Minulla nyt siis sellainen "halpisratkaisu", jossa imurin letku siirretään ja laitetaan aina kiinni käytettävään koneeseen... Fiksumpi tapakin on varmaan olemassa.

• sanon mä

Juuri sirkkelihommissa sahaat ja mittaat ja taas sahaat ja mittaat. Tavallinen imuri huutaa koko ajan, työkalukäynnisteinen sammuu aina välillä. Sitä alkaa kummasti arvostaan sellaisia pieniä mukavuuden parantajia näin vanhemmiten. Mun sirkkeli/imuriyhdistelmässä on vain yksi vika. Sirkkelissäni on moottorijarru terälle, joka käynnistyy juuri kun imuri sammuu ja höräyttää imurin uudelleen käyntiin. No se sammuu kuitenkin muutaman sekunnin päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2638
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82