Mitä kirppareita Kokkolassa on ja missä? Kallentorin ja Ykköskirppiksen tiedän, mutta onko muita? Onko vanha kunnon Kama-kirppis(huonekaluja) vielä olemassa?
Kirpputorit.
4
1185
Vastaukset
- Ashati
Muistaakseni olen kerran käynyt sellaisella kirpputorilla Kokkolassa jossa oli myös tavaroita. En vain saa päähäni mikä sen nimi oli, mutta se sijaitsee Pakkahuoneen kadulla sellainen vanhaan omakotitaloon tehty kirpputori. En muista numeroa. Sitten toinen kirppis löytyy jostain tehdasalueelta. "En ole koskaan käynyt siellä"
- minä vain
Kannattaa käydä kattoon kokkosäätiön "kirppikseltä". Siellä on enimmäkseen huonekaluja ja muuta tavaraa. Ja hinnatkin ovat halvat. voi tehdä tosi löytöjä! Kokkosäätiö löytyy Niemen huonekaluliikkeen vierestä, samasta rakennuksesta.
- Madeleide
Fidan kirpputori löytyy ihan Kallentorin läheisyydestä kuntoklubi Piukkiksen vierestä. itse tehnyt sieltä paljon löytöjä ja todella edullisesti.
- joitakin
Kama on nykyään kirkonmäellä (neuvolan tiloissa) Heti ku lähet esim. prismasta ajelee kirkonmäkeä päin niin tulee vasemmalla vastaan kyltti.. neuvola! Baptisti kirpputori on minimanin lähellä. Sitten on agatha joka on samassa pihalla kun gigantti. Niin ja sitten on joku uusi kirppis jossain kirkonmäellä, liekö lähellä tai samassa rakennuksessa kun kama! Sitten on vielä kaustarissa, eli käännyt kaustariin Jyväskyläntieltä ja sitten vasemmalla lukee Kirppis, sieltä jostain pitäis löytyä. Siinä nyt oli joitakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458