Kokemuksia VT 1100 Shadowista

Lil' Devil

Sain naurettavan halvalla VT 1100 Shadowin vm.-88.

Kysynkin nyt kokemuksia em. pyörästä.

Siis mitä vikoja on ollut, tyyppiviat ja yleensäkin asiaa sekä vinkkejä pyörästä?

Se on nyt kaksi kautta ollut minulla ja olen ollut tyytyväinen siihen.

Se on näköjään jenkeistä tuotu, kun on maili mittari, mutta se ei ole menoa haitannut.

5

4686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sattouvi

      sullahan on siitä kahden ajokauden kokemus,eli mitä mieltä olet pyörästä ja onks ollut mitään vikoja.Olen nääs suunnitellut samanlaista pyörää.

      • Lil' Devil

        Pyörä on vanha ja siinä ei ole hienouksia mitä uusimmissa pyörissä on. Olen itsekin vanha, joten vakka on kantensa valinnut.

        Olen ollut pyörääni tyytyväinen. Pieniä vikoja on ollut, muttei mitään hälyttävää. Pyörällä ajettu ostaessani n. 43 000 km.

        Mitä vikoja on ollut niin kaasukahvan tuppi meinasi jäädä käteen.
        Ajoin yhtä pitkää suoraa kun pyörä alkoi hyytymään. Ajattelin että varatankille mennään ja vaihdoin. No, kuitenkin alkoi hyytymään uudestaan ja sitten huomasin: kaasukahvan tuppi oli irtoamassa! Paukautin sen kämmenellä takaisin ja matka jatkui.
        Laitoin sitten perille päästyäni vulkanointi-teippiä niin alkoi pysymään.

        Bensatankki alkoi vuotamaan.
        Ihmettelin että kun bensa haisee. Kun tarkastelin asiaa niin tankin alapään hitsaussauma vuosi, se mikä on ihan satulan etuosassa.
        Pyörässä on sen verran kovat tärinät että siitä vaiva johtui varmaan. Vuoto oli tosi pientä, mutta kuitenkin.
        Tuttu kaveri, joka on ollut kisahommissa mekaanikkona korjasi homman jollain epoksi-kitillä ja eipä vuoda enään.

        Nyt olen huomannut että takaiskarit pitää vaihtaa.
        Yksin kun ajelee, ei ongelmaa, mutta kun ajan vaimoni kanssa niin iskarit iskevät pohjaan. Vaimoni on pieni kokoinen, joten...
        Kuulemma ko. merkissä on yleensäkin alimitoitetut iskarit.

        Takajalkatapit.
        Ne ovat hieman liian ylhäällä. Vaimo on sanonut että pitkillä matkoilla alkavat jalat puutumaan.
        Olen ajatellut korjata asian jollain lailla. Kaikki vinkit ja neuvot ovat tervetulleita.

        Muuten pyörä on just minun makuun. Ja vaimokin on sitä mieltä ettei vaihdeta, ellei ole pakko.


    • vm.2002

      Hyvä V2 pyörä se on. Tankki ei vain riitä pitkille reissuille. Kardaaniveto, Hydrauliset venttiilit. Ei tarvitse kuin öljyt vaihtaa.

    • ,,,,,,,,,,,,

      Mul on ollu -90 shadow jo 3 vuotta.
      Ei muuta vikaa kun kakspäällä ei riitä vääntö,ei kulje kuin juna,venttiilit naputtaa jne.
      Kaverilla HD Wideglide,toimii ja on vääntöä,ois vaan varaa laittaa joskus sellainen.

    • Anonyymi

      Mulla vt1100shadow -90 3ja4vsihteella kiihdyttäessä rupee rynkyttää .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe