Lintsaaminen

piiikkunentyttö15

Lintsaan just tällä hetkellä. Äitille tekstasin että oon kipee vaikken todellakaan ole. Ei vaan oo mitään intoa mennä sinne kun tänään ois koe mihin en osaa paskan vertaa enkä haluis hylättyy. Aattelin et voisin tänään sitte päivällä lukea siihen kokeeseen niin teen sen kokeen sitte huomenna. En vaan millään pysty alottamaan lukemista...tuntuu jotenki turhalta koko homma. Ja mun pitäs opiskella kaikki tän kurssin asiat itekseni. :( Koulu ottaa päähän muutenki.. IHAN TURHAA KAIKKI!! Perus päivä : herään, syön, laittaudun, meen bussilla kouluun, masennun koulussa, tuun bussilla himaan, syön, katon telkkarii/oon koneella/kuuntelen musaa, syön, meen suihkuun yms ja sitte nukkumaan aikasin. Joskus meen jo puol kaheksalta nukkumaan koska mulla on ihan turha olo ja nukkuessa ei tarvii ajatella mitään. Jos oon surullinen yms. ni mä nukun mieluiten , se helpottaa. Joskus meen kouluun vaan siks että siellä on mun kaverit..ei mulla oo mitään parastakaveria ollu kolmeen vuoteen.. nyt mulla on kavereita kenen kanssa mä vaan olen/ hengaan.. kai mä oon ihan onnelline semmoseen koska joillakin ei oo ketään enkä voi valittaa. MISTÄ SYIStÄ TE LINTSAATTE!?!

211

25066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirppu9922222

      Enimmäkseen lintsaan jos on joku koe, eikä oo ehtiny lukee tai sit jos vaan väsyttää niiin palijo herätä nii jään nukkuu. Meinasin unohtaa sanoo viel et jos on jotaki tylsää tulos koulus tai liikunnassa jotaki kummaa nii sillo myös lintsaan.

    • sei7

      Mulla on aika samanlaisia päiviä kuin sinulla, paitsi että en ole koskaan lintsannut (olen lukion ekalla). Joo, oli pakko sanoa.

    • tyttö 9.lk

      ees oo mitään syytä lintsata...mul on koulus kavereita ja yleensä tosi hauskaa sielä,ja vaikka en mikään kovin hyvä missään ainees oo,niin silti meen koko ajan eteen päin ja numeroihin oon ihan tyytyväinen.Mutta siltikin tulee lintsattuu välillä ilman mitään syytä =/ Joskus vaan päätän illalla,että huomenna mä taidan jättää kouluun menemisen väliin (usein sillä perusteella että oon kai kipeeks tulossa,jos illalla vähän tuntuu siltä)ja sillon on äitiikin helppo huijata,kun se sit tulee yleensä aamulla kysyyn että millanen olo mul on.Ja sit kyl mä muutenki lintsaan välil ilman että ees esitän kipeetä...Mut kai se sit johtuu siitä että oon vaan niin väsyny,kun en tajuu mennä ajoissa nukkuun :( Ykskin yö nukuin ehkä jotain kaks tuntii,ja sen kyllä huomas,kun ei meinannu millään pysyy silmät auki tunneilla :( Niin että sillon mun ois kyl ehkä kannattanu jäädä kotiin...kun ei se valvominen sillä kertaa ees ollu mun syytä,kun en vaan saanu unta.

    • jokuongelmalapsi

      Mä lintsaan kans. Oon lintsannu tänä lukuvuotena jo yli 200 tuntii. En vaan pysty olla koulussa, se ahdistaa.
      Ja mulla on kans aina samanlaisia kaikki päivät.
      Ei sitä jaksa, tai ehkä jotkut jaksavat, joilla koulussa ei ole mitään ahdistavaa.
      Luokanvalvoja sano justiinsa et jään luokalleni jos viä lintsaan. Kauhee stressi tullu koulusta, ja sitä kautta olo on aina masentunu....
      Koulusta tullessani aina purskahdan itkuun ja itken hysteerisesti.
      En voi sille mitään. Suomen 9 vuoden oppivelvollisuus on iso velvoite. Suomessa ei taidakka olla muutakun velvollisuuksia.
      Joskus tekis vaa mieli muuttaa autiolle saarelle ja elää niinkuin haluaa :DD

      • Anonyymi

        Nyt se on jo 12 vuotta se oppivelvollisuus D,:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se on jo 12 vuotta se oppivelvollisuus D,:

        säkin täällä 2022 D:


      • Anonyymi

        Käy vaikka puhuun kouluterkkarille tai psykologille tai jollekki luotettavalle aikuiselle, jos koulunkäynti ahistaa. Kannattaa hankkii vaik nettikavereita, neki piristää kummasti. Kandee hankkii joku harrastus mistä tykkää ja tehä sitä kun on paha olla. Tyynyyn huutaminen ja vihkoon kirjottaminen auttaa. Käy ulkona ihan vaan hengittelemässä ja rauhottumassa. Läksyjä tehessä voit ottaa juotavaa vierelle ja ettii hyvän paikan mis on kiva olla, laittaa hyvää musaa ja välillä köydä tuulettamassa aivoja. Luokanvalvojalle voi kertoo et sul on vaikeeta. Muista riittävä uni, riittävä ja kunnollinen ravinto, riittävästi ulkoiluu ja rauhottumista. Testaa joogaa! <3 <3 <3 <3 <3


    • jaksa olla siellä

      aina. Ja välillä tuntuu mukavalta lintsata

      • Emppuzz

        Mutta mitä voisin sanoa porukoille ku ei huvittais mennä kouluu ja oon lintsannu jo pari pv ja sanonu et on huono olo mut en usko että se enää menee läpi.. :D


    • on/off/on

      on liikunnassa tanssia...(nyt se on jo onneksi ohi... :D) sain siitä vain niin tarpeekseni yläasteella ja kun menin lukioon luulin saavani jo huokaista helpotuksesta.. vielä mitä, siellähän sitä tanssia oli viisi kertaa, empäs mennyt, jäin kotiin... päänsärky, flunssa... tälläsin perustein jäin sänkyyn ja käänsin vain kylkeä.. :D typerää, tiedän, mutta miksi mennä sinne itseään kiusaamaan kun ei ole mikään parkettien partaveitsi (muovilusikka lähinnä...) en vaan millään oppinut niitä askeleita.. eikä pahemmin jätkät hakenut tanssimaan..

      sitä paitsi, joskus vaan tarttee vähän "omaa lomaa"...

      ja ei, en ole menossa vanhojentansseihin! :D

    • ihan liikaa

      seiskalla oli yli 300 poissaoloa ja pääsin luokalta vain säälistä, sen takia että numerot oli poissaoloihin katsottuna ihan hyvät. Kasilla oli yli 250 poissaoloa ja silloinkin sama juttu, säälistä eteenpäin. Nyt ysin alussa oon ollu joka viikko ainaki kaks kertaa viikossa poissa kun ei vaan jaksa :( aamulla vanhempien töihin lähdettynä mä käperryn takasin nukkumaan tai sitten itkemään; "miks en jaksa??"..
      Myös anemialla on ollu aika iso vaikutus koulunkäyntiin, HB oli viimeksi 70. Että ei ihmekkään jos väsyttää :D Ja vaikka raudanpuutosta on nyt koitettu tasottaa rautalääkkeillä niin silti väsyttää, terkkari sanoi että tuun loppuelämäni tarviin rautalääkkeitä :( Ei kiva sitten kun töihin pitäis mennä, sillon ei vaan voi jäädä kotia nukkumaan ja pistää äitille tekstaria että "mullon vatsa kipeä jään nukkuu"..
      Mutta tuskin mä edes niin pitkään elänkään :(
      Päivät kun menee nukkuessa ja koulu jää siksi väliin, kyllä mä nyt sentään joskus oon oikeesti kipeenä mutta uskooko kukaan..? :D Ite en ainakaa.
      Nytkin jäin kotiin koska väsytti niin pirusti, heräilin vähä aika sitten kun kaverit soitteli ja kysy että "no oletko sä tulossa kouluun?" :)
      On aika pelottavaa ajatella, ett mitä jos joskus ei enää heräiskään, nukkuis vaan pois ja kaikki luulis että "se kai nukkuu vielä" :( Joskus sellanen ajatus on kyllä aika mukavakin, kun kaikkihan on TODELLA TURHAA, eikä mitään menetettävää ois.
      Ei kukaan ees huomais että mä olen poissa, lintsaan nii paljon et ei mun poisnukkumista ees huomattais :D

      • Minä vaan

        Moi Minä kun luulin, että minä lintsaan paljon, mutta en sentään, oon nyt ysillä ja oon lintsannu n. 10 tuntii ja mun mutsi on iha kauhuissaan sanoo et mä en pääse ysiltä pois..ja ku oon selittäny mun kaikkipoissaolot ja oon tehny väärennettyjä lappuja siis väärentäny mun mutsin nimmarii eikä maikat huomaa mtn...Huomennakin täytyy vissii raahautuu kouluu, VAIKKA oon oikeesti kipee, mul on flunssa ja kuumetta 37,2 mut eihä äiti usko et oon kipee...no joo iha sama


      • ei sentään
        Minä vaan kirjoitti:

        Moi Minä kun luulin, että minä lintsaan paljon, mutta en sentään, oon nyt ysillä ja oon lintsannu n. 10 tuntii ja mun mutsi on iha kauhuissaan sanoo et mä en pääse ysiltä pois..ja ku oon selittäny mun kaikkipoissaolot ja oon tehny väärennettyjä lappuja siis väärentäny mun mutsin nimmarii eikä maikat huomaa mtn...Huomennakin täytyy vissii raahautuu kouluu, VAIKKA oon oikeesti kipee, mul on flunssa ja kuumetta 37,2 mut eihä äiti usko et oon kipee...no joo iha sama

        ihan kymmenellä poissaolotunnilla luokalle jää 8D Mutta jos on joka viikko ainakin kaksi päivää tai ihan vaan yhden päivänkin poissa tai ei ilmaannu tietylle tunnille (atk tunneille aloin ilmaantua vasta joulukuussa >_>) tarpeeksi usein niin sitten ottavat omaopet ja opot yhteyttä :---DD
        mutta jos oikeasti on kipeä niin kannattaa jäädä petiin :/ mäkin teen niin vaikka en olisi kipeä >D


      • Geleton
        Minä vaan kirjoitti:

        Moi Minä kun luulin, että minä lintsaan paljon, mutta en sentään, oon nyt ysillä ja oon lintsannu n. 10 tuntii ja mun mutsi on iha kauhuissaan sanoo et mä en pääse ysiltä pois..ja ku oon selittäny mun kaikkipoissaolot ja oon tehny väärennettyjä lappuja siis väärentäny mun mutsin nimmarii eikä maikat huomaa mtn...Huomennakin täytyy vissii raahautuu kouluu, VAIKKA oon oikeesti kipee, mul on flunssa ja kuumetta 37,2 mut eihä äiti usko et oon kipee...no joo iha sama

        Minä lintsaan jos on jotain tylsää tulossa. Kuten jotaki liikassa vaikka hiihtokisat tai luistelun osaamistesti. Tai jokin vitun matikan kertolaskujen kertaamista. Yök ja monesta muustakin syystä. Kun koulu on niin turhaa paskaa ainakin mulle. Ihan perseestä kaikki jormat pillittämässä sen maailmanlopun rakennuksen käytävillä.


      • Mr.Lintsari

        Kaunista;)


    • ......

      Lintsaaminen ei kannata... Itse olen jäänyt luokalle lintsaamisesta. Nyt olen ylä-asteella ja edelleen lintsaan! Haluan lopettaa, mutta en vain millään pysty... olen viikossa n.1-2 päivää poissa koulusta..Tänään olin oikeasti kipeä ja lähdin koulusta kotiin. Linstaamisesta ei ole muuta kuin harmia..

      • yksi vaan

        Peruskoulussa ja huomasin ainakin sen ettei sillä ollu mitään väliä, kaikista aineista pääsee kyllä läpi hyvilläkin arvosanoilla, jos vaan panostaa silloin kun on paikalla.


      • leppis500
        yksi vaan kirjoitti:

        Peruskoulussa ja huomasin ainakin sen ettei sillä ollu mitään väliä, kaikista aineista pääsee kyllä läpi hyvilläkin arvosanoilla, jos vaan panostaa silloin kun on paikalla.

        Mä oon ihan tyhmä, kun mä oon lintsannu koulusta aika paljon. Mä oon tyhmä!!!!!!!!!!!!!


    • a jai

      no on tullu paljo lintsattuu lähiaikoina. Yli 30 poissaolo tuntii varmaan ollu ja enemmänkin. oon siis matkailulinjal. ei aina vaa jaksa jos on paskempia tunteja, eikä sitä aina jaksa katella sitä porukkaa siellä. joskus masentaa ja väsyttää ettei aina viitti mennä. mieluiten oisin ihan kotona lintsatessa mut se ei aina onnistu. sit joskus joutuu olee peloissaan et ne tulee yht äkkii kotiin ja sitten on BUSTED. Jos en oo kotona ni saatan mennä kirjastoon ja joskus mummolaan. Semmonen on vähän kiusallista jos joutuu linssiluteena maleksimaan jossain kaupungilla ku ei pääse mihinkään muualle. Vähän taas masentaa ku kohta alkaa koulu vois vielä vähän aikaa olla lomallakin. ei oo pitkään aikaan ollu ketään kene kanssa lintsata sitten vaan yksin täytyy. varmaan sama linja jatkuu jossain vaihees ku koulu taas alkaa.

      • .......

        huijasin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahaahhaahahhaahhaahhahaahahah
        menkää jonnekki muualle ruikuttaaaaaaaa!!!!!!!!!


      • kirjoitan

        Hei,
        onko kenelläkään kokemuksia ammattikoulun keskeyttämisestä/ lopettamisesta tai sen harkisemisesta? Voisitteko jakaa kokemuksia kanssani? Miksi päätit keskeyttää tai lopettaa? Mitkä syyt siihen vaikuttivat? Oliko syy koulussa, elämäntilanteessasi vai missä? Miten teit päätöksen ja kuinka kauan sitä harkitsit? Saitko tukea päätöksen tekemisessä joltakin? Mitä siten tapahtui kun teit päätöksen, miten elämäsi jatkui? Päätitkö kuitenkin kenties jatkaa opintojasi? Tuntuuko, että ratkaisusi oli oikea näin jälkikäteen?


      • ime munaa
        ....... kirjoitti:

        huijasin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahaahhaahahhaahhaahhahaahahah
        menkää jonnekki muualle ruikuttaaaaaaaa!!!!!!!!!

        mee vittu ite jonnekki muualle ruikuttaa homo


      • tintas

        no vittu mieti!


    • nop93

      Hah tuo lintsaaminen on ihan vitun tyhmää,te yritätte esittää jotain saatanan koviksia mitä ette kyllä tasan varmasti ole...En sano sitä että itse en ole lintsannut,olenhan minä mutta uskokaa siitä eu tule mitään muuta kuin ongelmia..Käykäähän siellä koulussa vaan niin saatte hyvän työpaikan vielä ja teistä tulee jotain suurta..

      • ex lintsari

        ei ole ihan noinkaan, idiootti.
        kannattaa lopettaa se lintsaaminen ajoissa t. psykiatriselle osastolle sen takia joutunut


      • nop93
        ex lintsari kirjoitti:

        ei ole ihan noinkaan, idiootti.
        kannattaa lopettaa se lintsaaminen ajoissa t. psykiatriselle osastolle sen takia joutunut

        Ja mitäköhän tuo Sana (Idiootti)oli olevinaan?
        voisi puhua myös ihan asiallisesti,oho kyllä itseltänikin taisi tulla muutama sana...


      • 333
        nop93 kirjoitti:

        Ja mitäköhän tuo Sana (Idiootti)oli olevinaan?
        voisi puhua myös ihan asiallisesti,oho kyllä itseltänikin taisi tulla muutama sana...

        on elämän tarkoitus,
        jos osaa pitää hauskempaa
        kuin ne muut lintsaajat =)
        like, laughing

        Se on sitä että läpäisee koulun yhdessä päivässä, tai yrittää, eikä onnistu.

        Lintsaamisen taustalla on se, että ainoastaan itse on se joka kantaa lopulta vastuun itsestään, ja valitsee oman kohtalonsa.

        Lintsaaminen on vapaan valinnan harjoittamista, jotain mitä koulussa ei opeteta, mutta johon yhteiskunta antaa mahdollisuuden, oppia.


      • Joku,kai?
        333 kirjoitti:

        on elämän tarkoitus,
        jos osaa pitää hauskempaa
        kuin ne muut lintsaajat =)
        like, laughing

        Se on sitä että läpäisee koulun yhdessä päivässä, tai yrittää, eikä onnistu.

        Lintsaamisen taustalla on se, että ainoastaan itse on se joka kantaa lopulta vastuun itsestään, ja valitsee oman kohtalonsa.

        Lintsaaminen on vapaan valinnan harjoittamista, jotain mitä koulussa ei opeteta, mutta johon yhteiskunta antaa mahdollisuuden, oppia.

        Juu , mä lintsaan myös koe tapauksis ja nyt oon lintsannu kolme päivää ku oon vaa nii surulline ...ku koulus on yks nii paska tyyppi ja koulu on muutenki paska paikka ..... ja äiti tietää et lintsaan, mut ku selitin asian sille nii se ymmärs ja lähetti opelle et oon kipee :DD


      • Dssad

        Yleensä he joilla on käsittämätön määärä poissaoloja kärsivät masennuksesta, pahasta ahdistuksesta tai tai jostain muusta merkittävästä ongelmasta mikä ei liity millään tavalla kovisteluun, kukaan varmaan ole ylpeä siitä että on lintsannut paljon.


      • tintas

        saatana vitu luuseri ei lintsaaminen johdu pelkästään siitä!


      • En lintsaa
        tintas kirjoitti:

        saatana vitu luuseri ei lintsaaminen johdu pelkästään siitä!

        Sinä itse esität kovista, mene nuolemaan äitis persettä!


      • 6-luokalla
        Dssad kirjoitti:

        Yleensä he joilla on käsittämätön määärä poissaoloja kärsivät masennuksesta, pahasta ahdistuksesta tai tai jostain muusta merkittävästä ongelmasta mikä ei liity millään tavalla kovisteluun, kukaan varmaan ole ylpeä siitä että on lintsannut paljon.

        Mulla on jotain ahdistukseen liittyvää, se voisi olla paniikkihäiriötä, muttei kukaan usko, ne vaan hokee, että "ei se mitään pahaa ole, pelkkää jännitystä kouluun menemisestä vain" Kyllä, pelkkää jännitystä, kun oon koulussa ihan paniikissa ja itken jokaisena päivänä, kun kouluun raahaudun. Ja kuraattorilla käynti ei ole auttanut mitenkään!:( jään huomenna kotiin. P.S tekis välillä mieli tehdä itsari tai karata kotoa.


      • Anonyymi
        ex lintsari kirjoitti:

        ei ole ihan noinkaan, idiootti.
        kannattaa lopettaa se lintsaaminen ajoissa t. psykiatriselle osastolle sen takia joutunut

        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.


    • emmäkerro:D

      Lintsasin tänää ku heräsin 10:00 vitut oon menos enää kouluu oon kutosel

    • polle111111111111111

      Koulu on ihan perseestä vaikka sinne täytyykin mennä mutta kun ei millään jaksas. pitäs tehä joku vitun äikä esitelmä joka on täyttä paskaa. oon lintsannu jo aika paljon nyt on pakko ruveta parantaa tapoja ja lopettaa lintsaus.

      • herättäjä!!!!

        Minkälaisii teistä tuleekaan kun alkaa työelämä? Sanotteko pomolle että "ei jaksa" tai "oon kipee" tai "työ on nii tylsää" niinku vaan nyt pitää ollakki ja lintsaatte töistä? Herranjumala mitä paskoja kaikki! Ei läheskään kaikki lintsanneet oo masentuneita tai mitään, ne ei vaan jaksa. Kyllä muakin väsyttää kouluaamuna nii et silmät painuu kii itestään ja melkeen pyörtyy lattialle mutta kyllä mä silti sinne kouluun meen! Vaan jos oon kipee yms. en mee kouluu. Jos sanoisin äidilleni että ei jaksa mennä nii salee mitään ymmärtäis. Sen mielestä pitää vaan jaksaa nii se on. Elämän ei oo tarkotus olla aina nii helppoo! Nonii tää on vaan potku teidän läskeille perseille että "herätys! maailma kutsuu!". Niin maailma.


      • Kokemusta on
        herättäjä!!!! kirjoitti:

        Minkälaisii teistä tuleekaan kun alkaa työelämä? Sanotteko pomolle että "ei jaksa" tai "oon kipee" tai "työ on nii tylsää" niinku vaan nyt pitää ollakki ja lintsaatte töistä? Herranjumala mitä paskoja kaikki! Ei läheskään kaikki lintsanneet oo masentuneita tai mitään, ne ei vaan jaksa. Kyllä muakin väsyttää kouluaamuna nii et silmät painuu kii itestään ja melkeen pyörtyy lattialle mutta kyllä mä silti sinne kouluun meen! Vaan jos oon kipee yms. en mee kouluu. Jos sanoisin äidilleni että ei jaksa mennä nii salee mitään ymmärtäis. Sen mielestä pitää vaan jaksaa nii se on. Elämän ei oo tarkotus olla aina nii helppoo! Nonii tää on vaan potku teidän läskeille perseille että "herätys! maailma kutsuu!". Niin maailma.

        Mun poika lintsasi paljon. On nyt koulukodissa, kun ei kotoa koulussakäynti onnistunut. Suomessa on oppivelvollisuus. Kannattais ehkä käydä koulussa jos kotona haluaa asua.


      • tis
        Kokemusta on kirjoitti:

        Mun poika lintsasi paljon. On nyt koulukodissa, kun ei kotoa koulussakäynti onnistunut. Suomessa on oppivelvollisuus. Kannattais ehkä käydä koulussa jos kotona haluaa asua.

        haista paska


    • jejlinz

      Mä lintsailen välillä kun ei koulu kiinnosta pätkän vertaa... äitini uskoo helposti mm. vatsakivut (oksensin yöllä jne.) ja päänsärky (migreeni)

      • lintsarianthem

        lintsaamista voisin kuvailla itse näin, ku sehän on itsestään selvää ettei työllä tässä maailmassa rikastuta, mutta tullaan toimeen, pelkkä ajatus tuosta aamulla noustessa masentaa, pitkät koulupäivät, toistuva koulupäivien samallaisuus, aamuisin yleensä myös miettii "mitä jos vielä yhden päivän vaan pois" ja yleinen on minulla ettei herätys kello herätä minua, tiedän koulu on todella tärkeä ja sen avulla pystyy elämään tässä nykypäivän paskassa oravanpyörässä, jossa me kerätää rahaa orjentoitumalla isommille herroille josta saa vaivaset pari penniä millä maksaa sähkölaskut ja muut vitun verot ja loppurahoilla saakin pienen muovikassin ruokaa. anyway, aamut on turhauttavia, mutta pakko se on myöntää että viikoloppu on palkitseva kun on ahkerasti ollut koulussa.


    • heikki1234

      minä usein lintsaan silleen että käytän kuume mittaria patterissa ja näytän äitille että on kuumetta ja sit mä esitän oksennus tautia siten että haistelen omia likasia sukkia eka, iha helppoo kannattaa kokeilla , mä oon nytkii lintsaamassa...

      • kalkkuna 100

        itse tupakoin ja juon välillä mutta tupakointi on joka päiväistä mutta haluaisin tietää että poltatteko tai juotteko ja ikänne,,, mun ikä on 14.v


      • huolestunutkin

        teillä otettu yhteyttä vanhempiin tms.sos.viranomaisiin.Mun poika 14v lintsaa aina viikossa n.4-5tuntia.Ei vaan mee aina kaikille tunneille.Meillä kuraattori ilmotti lastensuojeluun tästä.Nyt on kokous tulossa .En tiedä mitä sielä oikein nyt meinataan.


      • oon huolestunut
        huolestunutkin kirjoitti:

        teillä otettu yhteyttä vanhempiin tms.sos.viranomaisiin.Mun poika 14v lintsaa aina viikossa n.4-5tuntia.Ei vaan mee aina kaikille tunneille.Meillä kuraattori ilmotti lastensuojeluun tästä.Nyt on kokous tulossa .En tiedä mitä sielä oikein nyt meinataan.

        mun poika lintsasi paljon ja se on ollu jo 1 vuoden lasten kodissa miksi pitää lintsata inhoon kun jotkut lintsaa


      • kamalaa
        oon huolestunut kirjoitti:

        mun poika lintsasi paljon ja se on ollu jo 1 vuoden lasten kodissa miksi pitää lintsata inhoon kun jotkut lintsaa

        mua kuinka tää prosessi menee eteenpäin.Tota minäkin pelkään,että se huostaan otetaan koko poika.Pääseekö kotiin koskaan jne.tuntuu myös ,että muut saa tehdä huoimattavasti enemmän kuin toiset .ennenkö prosessit liikahtaakaan mihinkään.Kuinka olette selvinnyt tästä ?Mä kyllä kuolen jos mun rakas lapsi viedään jonnekkin.Muttakun ei usko.


      • hhjkhgghjgf
        kamalaa kirjoitti:

        mua kuinka tää prosessi menee eteenpäin.Tota minäkin pelkään,että se huostaan otetaan koko poika.Pääseekö kotiin koskaan jne.tuntuu myös ,että muut saa tehdä huoimattavasti enemmän kuin toiset .ennenkö prosessit liikahtaakaan mihinkään.Kuinka olette selvinnyt tästä ?Mä kyllä kuolen jos mun rakas lapsi viedään jonnekkin.Muttakun ei usko.

        tänään lintsasin ekan kerran peruskoulussa. Tuskin siitä nyt luokalle jää.. lintsasin puoltoista tuntia. oon 9lk


      • väsynytlintsari
        hhjkhgghjgf kirjoitti:

        tänään lintsasin ekan kerran peruskoulussa. Tuskin siitä nyt luokalle jää.. lintsasin puoltoista tuntia. oon 9lk

        Itekkin lintsaan tällä hetkellä. OIKEASTI luvattomia poissaoloja on noin 35h mutta kaikenmaailman tekosyillä sain sen pienennettyä 22 tuntiin.
        Koko yläasteen aikana en ole kertonut vanhemmilleni jos olen ollut pois koulusta. Vaan oon "harhauttanut" niin, että he eivät huomaisi mitään normaalista poikkeavaa. Jos maassa on lunta, piti mennä kengillä ulos tekemään jälkiä ja heittää laukku eteiseen ja siirtää kenkien ja takin paikkaa, jättää keittiön pöydälle jotain leipätarvikeita ja mukia.. Koska mulla on aina samat rutiinit ku tuun koulusta. Kerran mun sisko huomas etten ollut koulussa kun kengät ja takki oli täsmälleen samalla tavalla kuin hänen lähtiessäänkin O_o

        Tällä kertaa en voi muuta kuin toivoa, että kun muut tulevat kotiin, etteivät huomaisi noita jälkien puuttumista lumessa tai mitään muutakaan. Nyt Isäni on lomautettuna kotona, joten on mahdotonta mennä alas ja ulos hänen huomaamattaan.

        Lintsaan samasta syystä kuin monet muutkin, eli jos on koe mihin en ole lukenut ja olen muutenkin heikko siinä aineessa (esim. tänään oli matikan koe) tai jos muuten väsyttää niin ylivoimaisesti. Olen joka viikko aamutunnin pois, koska nukun pommiin niin paljon. Sen lisäksi myöhästyn 3-4krt viikossa tunnilta (lähen liian myöhään kotoo) ja noin 1-2 viikon välein lintsaan kokopäivän.

        Aika perseestähän tää on, ei tullu ala-asteella mieleenkään koskaan lintsata. Kyllähän mä sillonkin myöhästelin jatkuvasti ja sain poissaoloja kun nukuin pommiin, mutta se ei ole tahallista. Käytösnumeroks mulle on tulossa todistukseen 7 :s


      • väsynytlintsari
        väsynytlintsari kirjoitti:

        Itekkin lintsaan tällä hetkellä. OIKEASTI luvattomia poissaoloja on noin 35h mutta kaikenmaailman tekosyillä sain sen pienennettyä 22 tuntiin.
        Koko yläasteen aikana en ole kertonut vanhemmilleni jos olen ollut pois koulusta. Vaan oon "harhauttanut" niin, että he eivät huomaisi mitään normaalista poikkeavaa. Jos maassa on lunta, piti mennä kengillä ulos tekemään jälkiä ja heittää laukku eteiseen ja siirtää kenkien ja takin paikkaa, jättää keittiön pöydälle jotain leipätarvikeita ja mukia.. Koska mulla on aina samat rutiinit ku tuun koulusta. Kerran mun sisko huomas etten ollut koulussa kun kengät ja takki oli täsmälleen samalla tavalla kuin hänen lähtiessäänkin O_o

        Tällä kertaa en voi muuta kuin toivoa, että kun muut tulevat kotiin, etteivät huomaisi noita jälkien puuttumista lumessa tai mitään muutakaan. Nyt Isäni on lomautettuna kotona, joten on mahdotonta mennä alas ja ulos hänen huomaamattaan.

        Lintsaan samasta syystä kuin monet muutkin, eli jos on koe mihin en ole lukenut ja olen muutenkin heikko siinä aineessa (esim. tänään oli matikan koe) tai jos muuten väsyttää niin ylivoimaisesti. Olen joka viikko aamutunnin pois, koska nukun pommiin niin paljon. Sen lisäksi myöhästyn 3-4krt viikossa tunnilta (lähen liian myöhään kotoo) ja noin 1-2 viikon välein lintsaan kokopäivän.

        Aika perseestähän tää on, ei tullu ala-asteella mieleenkään koskaan lintsata. Kyllähän mä sillonkin myöhästelin jatkuvasti ja sain poissaoloja kun nukuin pommiin, mutta se ei ole tahallista. Käytösnumeroks mulle on tulossa todistukseen 7 :s

        Tällä kertaa pimeys pelasti ;D Eivät huomanneet mitään ja kun isä kysyi missä kohtaa tulin kotiin kun hän ei huomannut mitään, sanoin tuleeni yhden aikoihin ja hänen olleen makkarissa lukemassa kirjaa :D Hyvin toimi!

        Vielä pitää toivoa ettei äiti toteuta "uhkailuansa" käydä viikottain Wilmassa katsomassa onko minulle tullut merkintöjä :s

        Valehtelu on sallittua kunhan ei jää kiinni.


      • p aska
        väsynytlintsari kirjoitti:

        Tällä kertaa pimeys pelasti ;D Eivät huomanneet mitään ja kun isä kysyi missä kohtaa tulin kotiin kun hän ei huomannut mitään, sanoin tuleeni yhden aikoihin ja hänen olleen makkarissa lukemassa kirjaa :D Hyvin toimi!

        Vielä pitää toivoa ettei äiti toteuta "uhkailuansa" käydä viikottain Wilmassa katsomassa onko minulle tullut merkintöjä :s

        Valehtelu on sallittua kunhan ei jää kiinni.

        Ite lintsaan todella usein,ja se tavallaan ärsyttää,koska tulevaisuus tavallaan menee pilalle,kun lintsaa.Lintsaan.koska inhoon kouluu,siellä ei oo kaverei,eikä muutakaa.


      • harrastan lintsausta
        p aska kirjoitti:

        Ite lintsaan todella usein,ja se tavallaan ärsyttää,koska tulevaisuus tavallaan menee pilalle,kun lintsaa.Lintsaan.koska inhoon kouluu,siellä ei oo kaverei,eikä muutakaa.

        siellä ei jaksa olla.


      • kosqqqqqqa
        harrastan lintsausta kirjoitti:

        siellä ei jaksa olla.

        lopetin 17 vuotiaana syyt:luokalle jääminen,joka vuonna vaihdoin luokkaa,kiusaus


      • MinäLintsari
        kosqqqqqqa kirjoitti:

        lopetin 17 vuotiaana syyt:luokalle jääminen,joka vuonna vaihdoin luokkaa,kiusaus

        Mä lintsaan kans. Oon lintsannu tänä lukuvuotena jo yli 200 tuntii. En vaan pysty olla koulussa, se ahdistaa.
        Ja mulla on kans aina samanlaisia kaikki päivät.
        Ei sitä jaksa, tai ehkä jotkut jaksavat, joilla koulussa ei ole mitään ahdistavaa.
        Luokanvalvoja sano justiinsa et jään luokalleni jos viä lintsaan. Kauhee stressi tullu koulusta, ja sitä kautta olo on aina masentunu....
        Koulusta tullessani aina purskahdan itkuun ja itken hysteerisesti.
        En voi sille mitään. Suomen 9 vuoden oppivelvollisuus on iso velvoite. Suomessa ei taidakka olla muutakun velvollisuuksia.
        Joskus tekis vaa mieli muuttaa autiolle saarelle ja elää niinkuin haluaa :DD

        Näin myös mulla... se on outo tunne, kun aamulla alkaa ahdistaa ja tekee mieli käpertyä sikiöasentoon ja nukkua pari kk putkeen... :"(


      • kyllästynytelämään
        kalkkuna 100 kirjoitti:

        itse tupakoin ja juon välillä mutta tupakointi on joka päiväistä mutta haluaisin tietää että poltatteko tai juotteko ja ikänne,,, mun ikä on 14.v

        poltan joka päivä ja joka vitun perjantai vejän perseet. ikä 13v


      • kyllästynytelämään
        hhjkhgghjgf kirjoitti:

        tänään lintsasin ekan kerran peruskoulussa. Tuskin siitä nyt luokalle jää.. lintsasin puoltoista tuntia. oon 9lk

        vitun gangsta!


      • kyllästynytelämään
        väsynytlintsari kirjoitti:

        Itekkin lintsaan tällä hetkellä. OIKEASTI luvattomia poissaoloja on noin 35h mutta kaikenmaailman tekosyillä sain sen pienennettyä 22 tuntiin.
        Koko yläasteen aikana en ole kertonut vanhemmilleni jos olen ollut pois koulusta. Vaan oon "harhauttanut" niin, että he eivät huomaisi mitään normaalista poikkeavaa. Jos maassa on lunta, piti mennä kengillä ulos tekemään jälkiä ja heittää laukku eteiseen ja siirtää kenkien ja takin paikkaa, jättää keittiön pöydälle jotain leipätarvikeita ja mukia.. Koska mulla on aina samat rutiinit ku tuun koulusta. Kerran mun sisko huomas etten ollut koulussa kun kengät ja takki oli täsmälleen samalla tavalla kuin hänen lähtiessäänkin O_o

        Tällä kertaa en voi muuta kuin toivoa, että kun muut tulevat kotiin, etteivät huomaisi noita jälkien puuttumista lumessa tai mitään muutakaan. Nyt Isäni on lomautettuna kotona, joten on mahdotonta mennä alas ja ulos hänen huomaamattaan.

        Lintsaan samasta syystä kuin monet muutkin, eli jos on koe mihin en ole lukenut ja olen muutenkin heikko siinä aineessa (esim. tänään oli matikan koe) tai jos muuten väsyttää niin ylivoimaisesti. Olen joka viikko aamutunnin pois, koska nukun pommiin niin paljon. Sen lisäksi myöhästyn 3-4krt viikossa tunnilta (lähen liian myöhään kotoo) ja noin 1-2 viikon välein lintsaan kokopäivän.

        Aika perseestähän tää on, ei tullu ala-asteella mieleenkään koskaan lintsata. Kyllähän mä sillonkin myöhästelin jatkuvasti ja sain poissaoloja kun nukuin pommiin, mutta se ei ole tahallista. Käytösnumeroks mulle on tulossa todistukseen 7 :s

        mulla oli seiskan välitoikkari (viime todistus) käytös 6


      • voetokjonnegirl
        kosqqqqqqa kirjoitti:

        lopetin 17 vuotiaana syyt:luokalle jääminen,joka vuonna vaihdoin luokkaa,kiusaus

        Ää ää ää ääh! Koulu on niiin tylsää. Ei jaksa käydä. Lintsaan niin paljon kuin voin. Ihan paska koulu on luusereita varten tehty. Kyllä koulua muutkin käy kuin luuserit mutta ne jotka tykkää koulusta on täysluusereita. Munki koulus jotku valittaa että koulu on minulle hyvin tärkeä. VITTUUUUU!!!! Eikö voisi vähän rajaakin olla sillä et ipanat ryystää eeässää niin vitusti että alkaa puhuun tollasta paskaa. Openikin on KUSIPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!! Rehtori sellane vitun kyrvännuolijauros joka sellane ääliö idiootti kukkoilija joka rääkyy kun ei saa sitä mitä haluaa. Koulu on niinku ihan perseestä!


      • voetokjonnegirl
        voetokjonnegirl kirjoitti:

        Ää ää ää ääh! Koulu on niiin tylsää. Ei jaksa käydä. Lintsaan niin paljon kuin voin. Ihan paska koulu on luusereita varten tehty. Kyllä koulua muutkin käy kuin luuserit mutta ne jotka tykkää koulusta on täysluusereita. Munki koulus jotku valittaa että koulu on minulle hyvin tärkeä. VITTUUUUU!!!! Eikö voisi vähän rajaakin olla sillä et ipanat ryystää eeässää niin vitusti että alkaa puhuun tollasta paskaa. Openikin on KUSIPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!! Rehtori sellane vitun kyrvännuolijauros joka sellane ääliö idiootti kukkoilija joka rääkyy kun ei saa sitä mitä haluaa. Koulu on niinku ihan perseestä!

        Toi mun viesti meni ihan plörinäks:)


    • larethi

      Ette tiedä kuinka "mukavaa" on kuunnella teidän ikäisten lintsaustarinoita :)

      Ei siinä että lintsaus on jotenkin hyvä asia, mutta tuo osa elämääni on jo päässyt unohtumaan ja toitte muistotulvan mieleeni, vaikken minä niin kauhean vanha vielä olekaan :)

      Itse aloin lintsaamaan jo ala-asteella, mutten kunnolla. Linsaukseni oli "vessassakäyntejä", joidenka aikana käppäilin koulun rappukäytävissä yksinäni miettimässä kaikkea, ja sitten palasin tunnille 15 minuutin vessatauon jälkeen :D Olin varmaan jotain 8 vuotias.

      Yläasteella sitten alkoi kunnon lintsaus. Kotona oli asiat huonosti, isän ja hänen uuden vaimonsa kanssa asuin, ja heillä oli tapana tehdä elämästäni helvetti. He olivat rikkaita, mutteivat antaneet minun syödä joten olin erittäin sairaalloisen laiha. Jatkuvaa vittuilua ja ahdistusta. Koulussa se ei vaatinut paljoa ettei sinne halunnut mennä vittuilun kohteeksi. Koulussa on se fakta että kaikille vittuillaan päättömästi, mutta sen kestää helposti jos kotona on asiat ok.

      Lintsailin liikunnasta seiskalla. Kasilla lintsailin jo muilta tunneilta, ja lopulta lintsasin kuukausia yhteen menoon käymättä koulussa lainkaan, ja selvisin erittäin pitkälle pienillä tempuilla, kuten nostamalla puhelimen kuulokkeen puhelimesta jos opettaja soittaa niin se näyttää varattua, ystäväni Janne, joka on edelleen paras ystäväni, osasi väärennellä allekirjoituksia kohtuu hyvin.

      Tämän Jannen kanssa lintsasimme aina yhdessä. Päivä alkoi, kun jompikumpi meistä soitti toiselle, varmisti ettei ollut mennyt kouluun, ja sitten tapasimem jossain. Yleensä aamut menimme nukkumaan tampereen tullintorin yläkertaan, kun kotona ei saanut olla rauhassa. Sitten juteltiin ja puhuttiin niitä näitä. Janne aina tarjoili minulle asioita, joskus jotain karkkia sun muuta, koska isäni mielestä en ollut minkään armoinen, ja kaikki mitä minulle annettiin oli kauheaa tuhlausta, aivan siis ruuastakin asti. Illalla sitten kymmenen aikaan oli aika erota, menimme koteihimme ja koitimme yhdessä selvitä lintsausken seurauksista, ja selvisimme kuukausia kasilla tosiaan.

      Jannella isä joi jonkin verran ja oli mikä oli. Molempien meidän vanhemmat pärjäsivät taloudellisesti elämässään paremmin kuin keskiverto kansalaiset, eli mitään hervannan hurjia ei oltu. Kävimme kansainvälistä koulua, jossa kaikilla asiat olivat paremmin kuin hyvin.

      En silloin tajunnut lintsaamiselle syytä. Mietin että miten helvetissä kaikki selviävät elämästään ja minä en vain jaksa. En tajunnu että muitten kotielämä koostuu välittävistä vanhemmista, ja heidän ei tarvinnut nähdä nälkää tai kärsiä, tai pelätä omissa kodeissaan, tai hiipiä yöllä salaa syömään, tai olla lukittuna huoneeseensa, tai olla täysin rahatta. Esimerkiksi luulin aina, että kun pääsin mukaan kouluretkille maksamatta mitään olisi syynä ollut jotenkin viekkauteni, kun tosiasiasa joitain opettajia kävi varmasti sääliksi kun minulla ei ollut ikinä rahaa mihinkään luokka aktiviteetteihin.

      En jaksanut mitään, eikä ysillä minua kiinnostanut enää mikään. Kun yritin lukea isä tuli haukkumaan ettei siitä mitää hyötyä olisi ja jatkoi tyytyväisenä elämäänsä kun huomasi etten edes yritä, hän siis nautti siitä kun minun elämäni oli menossa huonosti. En tiedä vieläkään miksi.

      Nyt ymmärrän, että jos olosuhteet olisivat olleet toisin, olisin ollut koulussa kuten muutkin, ja nauttinut siitä, ja nyt ärsyttää etä minulta meni paljon hauskaa koulussa ohi kaiken takia. Ei sille mitään voinut, mutta silti.

      Avun etsiminen siis on tärkeää, koska teillä on syy lintsata, ja se olo kun luovutat kouluunmenemisen suhteen on mahtava, kun ei välitä. Ja se olo kun tajuat että olisit aivan hyvin voinut mennä kouluun istumaan ja nt joudut vastamaan seurauksista on aivan hirveä. EN usko että kukaan teistä lintsareistä on paha ihminen vaikka itse sitä yrittäisitte uskoa, kun sitä on teille uskoteltu. Teidän ei missään nimessä tarvitse tuntea huonoa omatuntoa lintsaamisesta, ei missään tapauksessa. Siihen on syy, ja se teidän pitää selvittää, ja yksin luultavasti. Harvoja teitä kukaan pysähtyy auttamaan kunnolla. MOni voi yrittää, muttei siitä mitään tule. Vanhemmille ei voi aina jutella, tiedän sen. Eikä opettajillekaan, mutta aivan varmasti on koulusa yksi opettaja jolle voit kertoa miltä tuntuu, ilman että sinun tulisi sen jälkeen mennä edes kouluun. LÄhetä vaikka sähköpostilla rehellinen kertomus itsestäsi ja siitä mikset tiedä miski koulu on sinule vaikeaa. En itse olisi ikinä luottanut kehenkään näin paljoa, mutta rehellisyys maan perii, oikeasti. Ole avoimena juuri se kuka olet, äläkä anna kenenkään kertoa sinulle että sinun pitäisi olla joku muu. Edes auktoriteetin.

      Koittakaahan pärjätä. Tässä on sähköpostini niille jotka tarvitsevat juttuseuraa, tai lintsaus neuvoja :p

      [email protected]

      Ottakee yhteyttä jos on vaikeaa, voin omasta kokemuskesta kertoa jotain. :) Ei siitä vielä niin kauaa ole ettenkö ymmärtäisi.

      • Pakkoruotsi jarruna

        aika paljon ja yritän keskittyä mahdollisimman hyvin englantiin ja ranskaan niin että saisin niistä ällän. Tarkoitukseni on päästä lukemaan yliopistossa englannin filologiaa.

        Pakkoruotsissa riittää, että pääsen luokalta, en aio kirjoittaa sitä yo-kirjoituksissa.


      • Vanha lintsari

        Pelastit tyhjän, köyhän ja vaatimattoman elämäni viisailla sanoillasi! Ja vielä sun, ei pahalla, mutta sanon "ongelmaasi", mitään ei voi hävitä, jos ei omista mitään. Jos et halua menettää, älä omista, mutta ota yhteyttä [email protected]
        muista neuvoni.


    • poika 9lk

      meillä on viikossa 3 teoriapäivää ja 2 vähän rennompaa. (lisävalintoja)

      mulla on tapana jäädä 3 ekaa tuntia kerran tai kaks viikossa kotiin, ihan ilman kummempaa syytä. en vain pidä koulusta, enkä jaksa aamulla nousta siihen. koulussa mulla on aika hauskaa................

      • pyrykkeli 666

        meikä lintsaa koska meitikkelistä se on niin suskumaista. meitsi ei mee kouluu koska meitikkeli ei pidä siitä monokkelista.


    • :--)

      Täs sitä istun koneen äärellä ku pitäs olla koulussa, tänä vuonna noit poissaoloja on 196 ja tän päivän jälkeen 204... Mikäs siinä, ei oo sanomista vielä tullu koska kaikki poissaolot on wilmaan merkitty ja opettajathan hyväuskosesti varmaan uskoo että äiti merkkaa ne sinne vaikka ite merkkailen :D Toki äiti tietää aina ku oon kotona mut ei sekään mua sinne kouluun saa laitettuu.. Onhan se yrittäny joo mut ku en mä vaan mee. Noh, syitä on monenlaisia, ei huvita, ahdistaa, luokkalaiset vittuilee, esiintymiskammo eli siis en pysty mennä luokan eteen pitämään esitelmiä tai lukea koko luokalle ääneen muutenkaan (psykologi on kyl järjestäny asiat niin et ei enään tarvii), ja tietysti kaikki oikeetkin syyt/asiat sitten mitä kotona/perheen sisällä tapahtuu on vaikuttanu myös, mut niitä en nyt ala tänne kirjottelee.. Hm, omaa kuoppaahan sitä itelleen lintsaamisella kaivelee mut ei se kuoppaan puutominenkaan mua enää kauheesti liikuta. Kuukaus peruskoulua jäljellä enkä nähtävästi siltikään saa itteäni sinne "nauttimaan" toivottavasti viimisistä viikoista. Onhan seki käyny mielessä et mitä jos jäisinki luokalle mut kai siitä ois jo joku jotain täs vaiheessa sanonu, ei kumminkaan nelosvarotuksiakaan oo tullu. Silti oon kyllä ennemminki tuudittautunu siihen ajatukseen et jään luokalle :D Yllätyn suorastaan jos en jää.. Yhteishaussa hain kolmeen lukioon ja yhteen amikseen, jos lukioon pääsen niin jää nähtäväks mitä siitäki tulee ja millaseks ihmiseks siellä kasvan.. osaisinkohan sit ottaa opiskelun vähän vakavammin? Enkä siis nyt tarkota etteikö amiksessa täytyis opiskella täysillä ;)

    • tyttöö96

      Lintsaan aina sillon tällön, vaan koska ei huvita mennä kouluun. Mua on kiusattu kolme vuotta, alkaa tymoiä koko paska. Meijän koulun kuraattori ei pidä musta, koska oon itekkin ollu kaks kertaa "kiusaamisesta" siellä ft. 3 kaveria. Kiusaaminen oli siis sitä, että sanottiin kahelle tyypille, ettei haluttu olla niitten kavereita, ei haluttu et ne seuraa mukana). Eli en sillee kiusaa ketään. Mut kuiteski, niin se kuraattorikaan ei oikeen pidä musta, joten sille en mee kertomaan. Terkka taas on semmonen ihmeellinen, jotenkin pelottava, en mä sille viitti mitään mennä sanoon, koska sen hommahan on hoitaa niit joille tulee haavoja, se laittas mut vaan puhumaan kuraattorille eikä sille. Koululääkäri ei ole koskaan paikalla. Mut ei sinänsä, pärjään mä ihan hyvin kai. Pari viiltelyjälkee rantees, ja aijon ruveta polltamaan heti kun löyän jonkun joka hommaa mulle hööniä. Mut siis joo, en omasta mielestäni tarvi apua. Puran tunteeni mielummin näin netissä joillekkin tuntemattomille, kun jollekki ammatti-ihmiselle, joka ottaa kaiken niin virallisesti -.-'

    • ...

      Mä oon ihan samanlainen kun sä. Samanlaiset päivät paitsi meen myöhään nukkuun, sama tilanne kavereiden kans ja mua kans masentaa koulu ihan vitusti. Oon kans lintsannu joskus vaan sen takii, et masentaa koulu.

    • :)

      Aika monien täällä kannataisi vähentää sitä lintsaamista ja lisätä aktiivisuutta koulussa. Ainakin äidinkilen tunneilla.

      • Joonas H.

        Noh, en ois uskonu et ihmiset ois lintsannu tälläsiist syist, en kyl kaikkia viestei jaksanu lukee mut jotkut tuli selailtuu ;). Ite lintsasin ala-asteella paljon. Ehkä suurin syy oli, että olin koulukiusattu. Maikat yritti auttaa mutta eihän siitä mitään tullu. Sit menin 7.lk. Se oli aivan paskaa. Sielläkin olin syrjitty ja koulukiusattu, nyt olen 9. luokalla ja kaikki on tullut järkiinsä, ei enää kiusausta. Toki vielä vähän mutta kyllä se sitä. Saatiin just kirje, jossa oltiin ite kirjotettu millasta on olla 9.lk, mitä tulee tapahtumaan mielestämme yms. Siinä lapussa voi huomata että olin koulukiusattu;"vaikka monet päivät ovat olleet perseestä (eniten)" Ym. tuollaista. En varmaan kestä olla kiusattu vielä kerran. En jaksa sitä, 8.lk löin kiusaajaa naamaan monta kertaa, käteni murtui (pikkurillissä oli hiusmurtuma) ja kiusaaja ei kehdannut tulla keltaisella naamallaan kouluun viikkoon. Rehtorin kansiaahan meno meni ja luokkalaiset olivat puolellani. (siis kun tulin sieltä) keskustelua vanhempien kanssa yms. tuo kiusaaja on oikeasti säälittävä; ensin hän kiusaa ja sitten menee kantelemaan muista. Kun löin häntä, hänell' "taittui" lippa. Ja jouuin korvaamaan sen 20Eurolla. Sitten 9.lk hän kiusasi hieman jälkeenjäänyttä 7.lk, joka töisi häntä ja hänen huppari meni "rikki". Hän meni siitä itemään rehtorille. Noh, itse en toivoisi samanlaista tunnetta mikä itse minulla on ollut. Oikeasti. Ala-asteella autettiin, mutta salaa joten kiusaajat ei tajunnut lopettaa. Mutta ylä-asteella asialle voidaan. Kertokaa jollekkin aikuiselle keneen luotatte jos olette kiusattu. Asia helpottuu. Jos kerran niin siitä voi sanoa heille että lopettaa. Mutta jos se jatkuu. Kertokaa. Kantelua, sitä se ei ole. Säälittävää? Ei, koska kenenkään ei tarvitse olla koulukiusattu. Tai kiusattu. Asiat voivat mennä pahemmaksi jos se jatkuu. Uskokaa minua, koko koulu haukkui minua, mutta ei enään. He olivat varmaan kateellisia että olin hyvä kaikissa aineissa. En tiedä. Mutta onneksi se on ohi.
        Onnea kouluun, jaksakaa nyt vain mennä tunneille, en minäkään jaksa mutta ei kouluun menemisestä ole harmiakaan.

        Näkemiin,
        Joonas


    • Lintsari

      Jos vaan aamul ei jaksa herää tai jotai tämmöstä, joskus myös jos koulussa on tylsää niin sit vaan lähen menee :) tosin siit saa istumista.

    • joku kasi

      varmaan siks koska koulupäivät yläasteel on joku 7 h tai 6 h ja jos lintsaa koko päivän siitä saa vaan 2 h istumista :)

    • en_lintsaa

      En oo ikinä elämäni aikana lintsannu, enkä aio ikinä lintsatakkaan. :-) Ps. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!

      • eienäänkoulua-96

        Olen 13-w tyttö, itsetuntoni on todella huono. En uskalla puhua ihmisille, koska ajattelen heti, että he pitävät minua rumana. En haluaisi enää tavata muita ihmisiä, sillä punastun heti kun juttelen vähänkin tuntemattomalle ihmiselle (LUE: opettajat, valmentaja, treenikaverit). En haluais mennä enään kouluun kun kaikki maikat vihaa mua.


      • Moikkelis :)
        eienäänkoulua-96 kirjoitti:

        Olen 13-w tyttö, itsetuntoni on todella huono. En uskalla puhua ihmisille, koska ajattelen heti, että he pitävät minua rumana. En haluaisi enää tavata muita ihmisiä, sillä punastun heti kun juttelen vähänkin tuntemattomalle ihmiselle (LUE: opettajat, valmentaja, treenikaverit). En haluais mennä enään kouluun kun kaikki maikat vihaa mua.

        Sinua ei varmastikkaan vihata. Itseänikin on aina jännittänyt tommoiset sosiaaliset tilanteet ja jännittää edelleen ja kuitenkin niistä on vaan jotenkin päässy eteen päin. Ja rohkeasti vaan juttelemaan eri ihmisille :)


      • kakka626
        Moikkelis :) kirjoitti:

        Sinua ei varmastikkaan vihata. Itseänikin on aina jännittänyt tommoiset sosiaaliset tilanteet ja jännittää edelleen ja kuitenkin niistä on vaan jotenkin päässy eteen päin. Ja rohkeasti vaan juttelemaan eri ihmisille :)

        Itse olen kuukaudessa n.7 päivää pois, mutta muistini on todettu varsin hyväksi, muistan kaiken mitä tunneilla sanotaan joten lintsaamisesta ei ole haittaa ps.äite ei valita ku hyviä koenumerit saan ja jopa valehtelee poissaolo vihkoon.


      • ujoujo
        eienäänkoulua-96 kirjoitti:

        Olen 13-w tyttö, itsetuntoni on todella huono. En uskalla puhua ihmisille, koska ajattelen heti, että he pitävät minua rumana. En haluaisi enää tavata muita ihmisiä, sillä punastun heti kun juttelen vähänkin tuntemattomalle ihmiselle (LUE: opettajat, valmentaja, treenikaverit). En haluais mennä enään kouluun kun kaikki maikat vihaa mua.

        Mulla on just sama juttu :(


    • indeepshit

      Jep, lintsaus harrastuksena täälläki... Lukion ekana vuotena tullu nyt reilut 100 poissaoloo... Tosiasiahan on että lintsaan niin paljon kun vaan pystyn, kunhan en vaan tippuis kaikilta kursseilta. En tiedä mitä varten ees lukioon menin kun en pysty siellä käymään :( Pelottaa ja ahdistaa vaan koko koulu ja itken aina illalla kun pitää taas mennä sinne vitun angstipajaan... Olisin halunnu amikseen mut vanhemmat pakotti menee lukioon ja täs ollaan. Lintsasin yläasteellakin tosi paljon mut tää on nyt lisääntyny vielä enemmän, viime jaksossa sain suoritettuu 2 kurssii...

      Toisaalta tulee tosi huono omatunto aina kun jää kotiin mut... shit. Vanhemmat ei tiedä että lintsaan tai pelkään koulua kun väärennän aina kaikki laput :P

    • tyttönen__

      Itse lintsaan, koska syömisongelmien takia on tullut mukana kauheat ahdistukset ja paineet. Liittyy tähän huumeongelmiakin..
      En haluaisi lintsata, mutta jokin vain laittaa mut tekemään niin. Oon kuitenkin päättäny tänä vuonna ryhdistäytyä!

    • ggggooo

      Esim. aamulla väsyttää nii hitosti ettei vaa jaksamennä.

    • Yläastetta käyvä

      Juu'u, 103 poissaolotuntia tältä lukuvuodelta, sanokaas, että onko paha luku vielä? Pärjään kokeissa ihan hyvin, keskiarvo oli joulutodistuksessa 8.
      Useimmat poissaolotunnit on tullu, koska oon ollu tosi usein ihan oikeastikin kipeä, lisäksi olin viikon matkalla. Silti vaivaa toi 103 poissaolotuntia. Lisäksi mielessä käy melkein koko ajan että "Mitä jos jään luokalle?"...

      • Yläastetta käyvä

        Lisäksi oon muutaman kerran lintsannut, johtuen ihan vaan siitäkin, että luokallamme on häirikköoppilas, jonka siirtoa toiseen luokkaan opettajat ovat jahkailleet jo syksystä asti. Ei näköjään mikään saan tuota oppilasta pois meidän luokalta, vaikka hän on tehnyt vaikka mitä. En ole ainut kuka hänen takiaan on lintsannut, kavereitakin on lintsannut juurikin sen takia, että ei sitä koulu vaan jaksa kun on häirikköoppilas luokalla.


      • -nimimerkki
        Yläastetta käyvä kirjoitti:

        Lisäksi oon muutaman kerran lintsannut, johtuen ihan vaan siitäkin, että luokallamme on häirikköoppilas, jonka siirtoa toiseen luokkaan opettajat ovat jahkailleet jo syksystä asti. Ei näköjään mikään saan tuota oppilasta pois meidän luokalta, vaikka hän on tehnyt vaikka mitä. En ole ainut kuka hänen takiaan on lintsannut, kavereitakin on lintsannut juurikin sen takia, että ei sitä koulu vaan jaksa kun on häirikköoppilas luokalla.

        205 tuntia luvattomia poissaoloja ja 243 tuntia mukaan luettuna koulupalaverit, keskustelut ym.
        Seiskalla oli yli 300 poissaoloa, sairaudesta johtuen, ja pääsin luokalta.
        Mitä koulua käyt? Käytkö Huhtaharjun koulua?


    • lintsariko?

      En oo tavallaa lintsannu, mut välil ku oon ollu kipee ja alan jo parantua, otan silti pari päivää vielä vapaata, että "parantuisin kunnolla".

      • puhunko totta?

        VITTU SAATAANA HELVETTI!!!!!! LINTSASIN KERRAN JA OPE RÄJÄHTI!!! Open takii koulu on vielä tuplasti paskempaa. Hirvee idiootti koko ukkeli se mun ope. Ja vitun rumaki vielä. Sellane kolmosleuka ja päälaki kalju. Rumii vaatteita. Vittu valittakaa rehtoreista. Ja opeista jos ne on pölhöjä. Mun vanhemmat o opeja:'( mut kivoja


      • puhunko totta?
        puhunko totta? kirjoitti:

        VITTU SAATAANA HELVETTI!!!!!! LINTSASIN KERRAN JA OPE RÄJÄHTI!!! Open takii koulu on vielä tuplasti paskempaa. Hirvee idiootti koko ukkeli se mun ope. Ja vitun rumaki vielä. Sellane kolmosleuka ja päälaki kalju. Rumii vaatteita. Vittu valittakaa rehtoreista. Ja opeista jos ne on pölhöjä. Mun vanhemmat o opeja:'( mut kivoja

        Ja reksi tuli tänään rageen meidän luokkaan ilman mitään syytä. Se tunki sinne väkisin ja alkoi huutamaan. "TE OLETTE KIULUN VANHIMPIA OPPILAITA TEIDÄN KUULUU LINJA-AUTOISSA ISTUA PIENEN VIERESSÄ JA AUTTAA HÄNTÄ LAITTAMAAN TURVAVYÖN KIINNI!!!!! ETTEKÄ SAA VARATA KAVERILLE PAIKKAA VIEREEN!!!!!" Vaikka mun yks kaveri teki juuri sillä tavalla heti seuraavalla bussimatkalla. Mutta se ei kuullut reksin ragea koska sillä oli silloin matskun tukiopetusta. NIIN ETTÄ LINTSAISIN JOS EI PITÄISI SILLOIN KÄVELLÄ KOULUUN JA SINNE ON AINAKIN 15 KILOMETRIÄ!!!! JORMA PAINUKOON HIITEEN JA PYSYKÖÖN SIELLÄ TAI JOUTUU HELVETTIIN PÄÄ TÄYNNÄ PASKAA!!!!!! Vielä sellane jutska että jos lintsaa kaks kert jää luokal. Niin kusipää ope ja niin paskapää reksi-irvikuva idiootti.


      • emess
        puhunko totta? kirjoitti:

        VITTU SAATAANA HELVETTI!!!!!! LINTSASIN KERRAN JA OPE RÄJÄHTI!!! Open takii koulu on vielä tuplasti paskempaa. Hirvee idiootti koko ukkeli se mun ope. Ja vitun rumaki vielä. Sellane kolmosleuka ja päälaki kalju. Rumii vaatteita. Vittu valittakaa rehtoreista. Ja opeista jos ne on pölhöjä. Mun vanhemmat o opeja:'( mut kivoja

        Mun opettaja on Jorma
        vitun jorkki saatana


      • puhunko totta?
        emess kirjoitti:

        Mun opettaja on Jorma
        vitun jorkki saatana

        Mun koulun rehtori-kusipää on nimeltään jorma. JA SE ON IHME PASKANSYÖJÄ JA SEN KOULUFANITUS ON JOSTAKIN PERSETTÄ SYVEMMÄLTÄ TAI SITTEN JORMAN PERSEESTÄ JOKA ON KOULUA TÄYNNÄ.


      • bhuicd
        puhunko totta? kirjoitti:

        Mun koulun rehtori-kusipää on nimeltään jorma. JA SE ON IHME PASKANSYÖJÄ JA SEN KOULUFANITUS ON JOSTAKIN PERSETTÄ SYVEMMÄLTÄ TAI SITTEN JORMAN PERSEESTÄ JOKA ON KOULUA TÄYNNÄ.

        Otan osaa!
        Sinulla taitaakin olla pahemman sortin asenne ongelma.

        Kantsiskohan KATSOA sinne peiliin, mitä siellä näkyy :)


      • puhunko totta?
        bhuicd kirjoitti:

        Otan osaa!
        Sinulla taitaakin olla pahemman sortin asenne ongelma.

        Kantsiskohan KATSOA sinne peiliin, mitä siellä näkyy :)

        No sori sori.....


    • ...

      haluaisin tietää jääkö luokalleen jos on yhden luokan aikana 300h poissaoloja..?
      sillä minulla on nyt vähän päälle 200h koko 9lk aikana..
      vaikka enää vähän päälle 2kk
      tuntuu etten voi lopettaa lintsausta.. syitä on monia.
      kasvatuskeskustelu on käyty.. silloin meni paremmin ja sanoivat vaan että eiköhän tämä tästä.
      kokeista saan 7-9 ja olen kyllä kaikki kokeet tehnyt melkeen ajallaan.
      tunneillakaan en pahemmin häiritse (enää)

      joten jos joku osaisi vastata.. tietenkin se riippuu siitä millaiset tavat koululla on ja muuta mutta vähän suuntaa antavaa vastausta tarvitsisin..

      en vaan voi jäädä luokalleni koska silloin olen varma etten enää edes jaksa yrittää.

    • Voiko olla niin että

      joku laittaa omat virheensä toisen niskoille ja näin puolustaa itseään ja unohtaa kaiken kun taas syyt on vieritetty toisen niskoille.
      Toinen on heikompi ja sen päälle voi laittaa kaiken paskan.
      Kunhan rupesin miettimään. Ei mitään tällaista ole tapahtunut.

      • Floridan haltia

        Mul on tietämätön ja paska ope.


    • ):

      Nyt pitäis olla koulus, mut en haluu mennä sinne, ku mua kiusataan siel ja mul ei oo kavereita siel.
      Oon lintsannu viis kertaa tai jtn.
      Muuten en oo kyl lintsannu muilla luokilla..paitsi et nyt kasil oon lintsannu..):
      Oon kyl puhunu kuraattorin kanssa, mut ei se auta.
      Pari kertaa oon lintsannu sillein et olin kävelemäs kouluun, mut sit en mennykkään sinne ja lähin menee kotiin päin..mun äiti suuttu siit tosi paljon, ku sai tietää siitä, mut en vaan haluu mennä sinne, ku oon aamusin niin väsyny ja mua kiusataan siel.
      Mua jännittää aina aamusin mennä kouluun ja ahdistaa.
      Mul on muutenki todella huono itsetunto ja oon masentunu.. .__.

    • huugiguugi

      Joskus tulee vaan sellate fiilis koulussa, ettei yhtään kiinnosta mennä seuraavalle tunnille. Ja sillon lähen yleensä pois koulusta.

    • ahdistunut.

      mä oon alkanu lintsaan aika usein..mä en kestä kattoo sitä porukkaa siälä enkä niitä opettajia.. kaikki on mua vastaan..mua ei kiinnosta enkä jaksa, musta tuntuu vaan että en saa päättää ite mitään !! koulukin on paskaavaa just sen takia et valinnaiset meni paskasti ja sain tosi paljon sellasia aineita jotka ei kiinnosta paskan verta, luokanvalvoja on liittoutunu äitin kans mua vastaa, oon tarkkailussa jatkuvasti, lisäks että osaan pitää tunneilla hauskaa oon monien opettajien mielestä joku ongelma... tää koulusysteemi ei vaa toimi mun kohalla.

      Toki mä hankin kunnon työn joskus. tällähetkellä jaksamiseni on 0. oon lopen kyllästyny tähän, onneks mulla on eräitä joiden takia elää täällä.

    • lintsari 9lk

      Tän kevään aikana en varmaan yhtäkään kokonaista 30 tunnin viikkoo oo ollu koulussa. Valinnaisena mm. tekninen ja ne tunnit oon skipannu tosi ahkerasti. Tälläkin viikolla yhtään en oo ollu koulussa. Yhteenlaskettuna poissaoloi on varmaanki tältä lukuvuodelta nyt lähelle 300h..
      Yks kymysys tähän perään, että vaikuttaako teknisen numero aineiden keskiarvoon kun pisteinä lasketaan? Siihenhän luetellaan mukaan "käsityö", mutta onko tää nyt sitten se pakollinen käsityö jota oli ala-asteella ja seiskalla?

    • kasiluokkalainen

      Ite en lintsaa ikinä ellei oo tosi vittumaine päivä [harvoin on näin] tai joku hyvä syy et oon joku 2h koulus ja pitää lähtee sit jonnekki lääkärii tai tälläsee

    • minävainjakoulujaaja

      nyt ysiluokal joku 10 h poissaoloo. viimeinen jakso menos. 7.luokal lintsasin melkee 100 tuntii,ei mtn ongelmii tullu.

    • KummallinenKeijo

      Sama juttu. Muuten, paitsi et mul ei oo yhtään kaverii, ja mua kiusataan. Oon lintsannu jotain 300 tuntii tänä vuonna, ja nelonen tulossa. Ei jaksa kouluu!

      • woozie

        Muaki hakataan, härnätään ja semmosta ja muutenki jjoka päivä 5-7 tuntii kouluu :(
        mut mul on ehk 10 kaverii täl hetkel!


    • asdlukiolainen

      Mä oon lukion ekal ja vika jakso meneillään. Lintsaan joskus kun väsyttää aamul, tai jos on päivä täynnä paskoja aineita(etenkin ruotsi) :DD Viihdyn kyl lukios ja kavereitaki löytyy, mut ei sitä aina vaan jaksa. En oo ylpee lintsauksistani(vaikka niitä on alle 30h) ja tulee aina morkkis se jälkee ku on jääny kotiin aamul ;(
      Numerot on pysyny iha kohtuu hyvinä 6-9. Nytki jäin kotii ku olis ollu joku tutustumisretki johonki yliopistoon. Ei semmoselle kuivahkolle opintovisiitille viittiny lähtee ;)

    • Avuton.

      mun pitäis olla nytki koulus mut mä lintsaan tän päivän ja huomisen koska en vaaa JAKSA sitä et mul ei oo ENÄÄ yhtää kavereita koulussa!! mul on muutenki aina niiin huono olo koulussa.. mut mul tuleee liian helposti syyllinen olo ku en mä lintsaan mut mä vaa välil en jaksa ku koulus kaikki vaaa kiusaa ja kattooo ilkeeesti..... en oo mikää virallisesti koulukiusattu mut joo.. välil mua pelottaa et mitä jos ooonki lintsannu liian paljon. mut en mä kuiteskaa ihan kauheesti ooo lintsannu. . . ... Eli ei mun tarvis huolestuu siiitä nyt kauheen paljoo koska en aijo lintsaaa enää tän päivän ja huomisen jälkee yhtäää!!! kohta muuutenki alkaa KESÄLOMA nii silloin saa olla chillisti joka päivä :))

    • miiiih

      ää oon 14, menos 8lk:lle.
      Oon aina ollu tyylii sellane "kiltti", koska en ala-asteella koskaan lintsannut. Mutta nyt kun olen ylä-asteella, niin koulu on alkanut ahdistamaan... ): en tavallaan uskalla lintsata koska oon nii vitu pehmo et pelkään niit seurauksii... :D envaa jaksais kouluu, kokeet menee iha perseelleee, matikas oon maailman paskin ja usein tuleee paniikkihäiriö ):
      ei vaa jaksais eikä kiinnosta ):

    • 13vuotias

      tuu panee mua.
      13 vee

      • gewgewweg

        hä?


    • paskasaatanavittu

      voi teitä raukkoja!!! teil on ihan paska elämä (mäki kyl haluisin lintsata) auttakaa muo siinä =)

    • vitutusloppumaton11

      itte oon lintsannu nytten lähioikana, enemmän ja enemmän, esim tällä viikolla en oo ollu viellä kertaakaan koulussa.. aina mietin että sitten ens viikolla mä panostan ja sitten sekin menee ihan vituksi, esim tällä viikolla maanantaina menin vahingossa 2 tuntia liian ajoissa kouluun ja kun mun matka kestää 45minaa kotoo-kouluu niin lähin sitten vaan himaan ja enkä menny takas, sitten seuraavana aamulla aattelin mennä kouluun mutta nukuin pommiin, ja nytten keskiviiikkona heräsin ihan hyvissä ajoin mutta, jatkoin vaan sanomista ittelle voin nukkuu viellä vähän aikaan sitten nukun ja nukun ja nukun ja kun kello on niin paljon sanon ittelle no oon jo myöhässä turha mennä, sitten kun herään joskus 12:00-14:00 aikaan alkaa vitutus ja masennus että miks HELVETISSÄ en mennyt kouluun, alan miettii että hlvt kun mä oon luuseri ja muutenkin elämä ollut nytten ihan saatanan tylsää, joku päivä ihan samaa paskaa, ei mitään ikinä uutta.. ja se viellä laittaa fiiliksen alas kun vanhemmat luulee että oon käynnyt siellä koulussa ja pärjään.. haluisin sanoa vanhemille etten kestä sitä koulua mutten kehtaa.. ja muutenkin olen amiksessa semmosella allalla mikä ei kiinnosta mua vittuakaan, oisin halunnut mennä lukioon mutta vanhemmat, ym opet sanoivat ettei mun kannata etten pakolla pärjää, ja sehän nytten vituttaa kun en tehny sitä mitä itte oisin halunnu vaan sen mitä muut sanoivat mulle :l ja vaikka koitin joskus vähän lukeakkin niitä koulun asiaoita monta tuntia en älyy niistä hevon vittua niin mitä siinnä on järkeä, ym opettajatkin on ihan paskoi opettaa ne vaan lukee niitä saatanan kirjoja eikä selitä miten asiat tehään, ja käskee lukee kirjasta vittu mitä moloja

    • thgftrhfgjgfxtjgfxtg

      Mulla on hauskaa koulussa, koska oon vasta kutosella. Kuhan vaan piirtelen mangaa, juttelen frendejen kaa, riehun..
      Mut joskus tulee lintsattua, yleensä vaan jonku kurkkukivun takia tai on joku koe mihin en oo lukenu tai jtn :/

    • lintsari..

      Oon ny lintsannu kolmannesta lähtie:p (oon nyt seiskalla) kyll mä siell aina välillä käyn esim. 3 viikkoo putkee, mun lintsaus prossa on jotai 88%

    • problematic

      Muistan ala-asteella olleeni poissa koulusta jopa kuukauden putkeen, koska ahdisti mennä sinne niin paljon. Yläasteella en lintsannut oikeastaan ollenkaan. Nyt lukion toisella on alkanut vituttamaan kouluunmeno. Joka ikinen päivä käy vain vaikeammaksi raahautua sinne, saati sitten kaikkien tehtävien teko, joita kyllä riittää. Mulla tulee tähän jaksotodistukseen monta O:ta (osittain suoritettu kurssi), kun melkein kaikki työt tekemättä. Lintsaisin (vaikken termistä pidäkään) enemmän jos voisin, mutta en huvikseni vaan ongelmieni takia. Ahdistaa edelleen mennä sinne, toisina päivinä enemmän ja toisina vähemmän. Olen myös yksinkertaisesti niin poikki ja väsynyt että en meinaa jaksaa melkein mitään muutakaan, saati sitten koulua. Lintsaus ei onnistu, luonnollisesti wilman takia - kolmen poissaolon jälkeen tippuu automaattisesti kurssilta eikä selittelyt auta. Olen vielä alle 18, joten huoltajan on selvitettävä poissaolot. Äitini ei satu ymmärtämään mitään asioistani, joten ei voi kerryttää poissaoloja. Lähettäisi suunnilleen kuraattorille siinä vaiheessa, kun luvattomia poissaoloja tulisi monia. Yritän vaan päästä tän lukion läpi, vaikka käy koko ajan vaikeemmaks.

      • problematic

        Niin ja lisään vielä sen, että ahdistusta lisää se että kukaan ei tiedä etten jaksaisi käydä koulua. Sukulaiset jne. kehuvat koulumenestystä ja kannustavat. Samoin opettajat. Siitä tulee entistä pahempi olo. Mitä jos en vaan enää jaksa?


    • lintsaaja__

      mää lintsaan yleensä jos on joku koe tai on liikuntaa kun ei vaan jaks tota vitun koulua

    • all day

      mun koulu menee päin v1ttua ...saan kokeist koko ajan nelosii ja vitosii ja kaikkii p2skoi numeroit..ainoo joka menee hyvin ni on enkku saan niist 8-9 mut tekis vaa lintsata koulusta joka päivä ku ahistaa siellä ne jotkut ihmiset jotka mulkkaa jne.. eniten v1tuttaa kaikki ja täl viikol ollu 4 koet putkee ni niistä kaikista tullu nelosii ja vitosii voi esterinperse! pitäis varmaa munki alkaa panostaa kouluu =(

    • ANGSTIVITUNPELLE

      höhö mäki lintsaan koulusta, mut vaan sentakia että mulla ei oo kavereita ja mua vituttaa ne kaikki saatanan onnelliset pikkuvitunprinsessat, jotka angstaa oman duckfacelauman kanssa siitä että tekokynsi meni rikki :(:(:(

      joo mulla menee koulu päin vittua ja se vitun yhteishaku on maaliskuussa, eikä mulla oo mitään mihin haluan/ edes pääsisin. asdfgphuj tänää oli matikankoe ja numeroks sain 4 niinku jokaikisestä muustaki :) ELÄMÄ ON IHANAA

    • aika paska

      oon lintsannu aika paljon :D mua vaa vi tuttaa ne ihmiset jotka on semmosii koulu nörttei vittumainen rillipää ope joka ei osaa muuta kun valittaa :D

    • lidku

      oon lintsannu nyt tänä vuonna jo 130 tuntii ja vanhemmat alkaa olee kuulemma jo aika lopus mun lintsaamisen suhteen. joudun pian juttelemaan kuulemma jollekkin nuorisotyöntekijälle mun masennuksesta sun muusta. koulussa mulla on kavereita ja kaikki hyvin niin siellä ku kotonakin, mutta mä vaan tunnen oloni masentuneeksi enkä halua kouluun. mä haluaisin ryhdistäytyä, mut joka aamu mä sanon jollekkin et mul on paha olo ja jään kotiin. äiti merkkaa mut aina wilmaan sairaaksi. toivon vaan etten jää luokalleni koska en halua olla mopo seuraavanakin vuonna, kun kaverit menee kasille. sit mä ainakaan en enää tahdo käydä koulua. mulle tulee aina aamuisin tosi paha olo ja sitä käytän syynä olla kotona. lisäks öisin en ees tahdo nukkua joten valvon tosi paljon.

      • marskouluunsieltä!!

        luulis oleen motivaatioo lähtä kouluun ku tietää et luokalle jää jos lintsaa tollei noi paljo.luuletsä et kaikki menee kouuluun innosta hihkuen,ei mut sevverran pitää olla ihmisessä rotii et hoitaa perushomman.kyl sulle tulee kuule tiukat ajat jos elämässäs kaikki tollee hoidat.peruskoulu on vielä so iisi paikka et pitäs handlata yhellä kädellä!


    • bf3

      Jos minä lintsaan niin siihen on yksi syy...
      Batlefield 3
      olen tosissani.

    • :: C

      ite oon kärsiny masennuksesta ja kärsin siitä vieläki, mutten silti oo ikinä lintsannu koulusta sen takia. Sit ko työelämä alkaa, niin pitää ostata erottaa työ- ja yksityinenelämä toisistaan, ei sitä muuten pärjää. Kyllähän jokku lintsaakin sen takia ko kärsii pahasta masennuksesta, mutta on myös niitä ihmisiä, jokka väittää ja esittää koulussa, että kaikki on hyvin, vaikka asiat ei todellakaan ois sen elämässä hyvin.....

    • ddddddddddd

      kerran käännyin koulun pihas kotiin paskalle

    • jdixwnqjbdwq

      Onks paljon jos on elämänsä aikana lintsannu n. 10 päivää??? Pliis vastatkaa...

    • pariKertaKuitenkiOon

      Mä en ees haluu lintsata vaan just haluun kouluun, koska siel on yks jonka takia tulisin viikonloppunaki kouluun jos vaan näkisin sen siellä...:)

    • j0000000000000000000

      Lintsaan sillonku vituttaa joku homo koulu meen kauppaan ostaa herkkuja ja katon jonku leffan

      • James-95

        Myöhemmin vituttaa vielä enemmän ku kaikki koulukaverit saa 7000e kuussa ja sä saat vaa 3000-4000e.


      • +()+
        James-95 kirjoitti:

        Myöhemmin vituttaa vielä enemmän ku kaikki koulukaverit saa 7000e kuussa ja sä saat vaa 3000-4000e.

        Vai 7000€ kuussa. Mistäs ammatista niin paljon aattelit saada? Ehkä toi 5000€ kuussa kuulostais järkevämmältä.


    • linstariluuseriwattu

      Ite jätin ysin kesken. Yritin pari kertaa mennä takasin, muttei vaan jaksanu ja kaveritki alko vähän etääntyy. Lopetin sit kokonaan ja katkasin yhteydet. Oon nyt sit viimiset 2 vuotta eläny omassa kuplassani. Vedin kyl ysin tenttimällä läpi ja kokeilin lukiotakin pari kuukautta, mutta enpä jaksanu... Vituttaa nyt vaan kun täytän 18 ja ei mutsi varmaan enää kolmatta kustua vuotta jaksa kattoa, joten pakko kai mennä ihan oikeasti sinne kouluun. Ei vaan ole mitään motivaatiota. Jos aamulla väsyttää niin nukunpahan vaan, funtsitaan ja itketään seuraamuksia myöhemmin, nyt on hyvä olla sängyssä. Jos ois jokin fiksu aktiivinen motivaatio (esim tyttöystävä samassa koulussa), jaksaisin varmasti mennäkin, mutta ei ole, niin ei ole. Pitäsköhän pyytää huhtikuun armeijan ennakkoterveystarkastuksessa jotain helppiä masennukseen? Tuskin uskallan edes sanoa...

    • lintsasin :D

      Oon lintsannu 3 kertaa maanantain enku tunnilta siel o niin tylsää opekin huutaa koko ajan :D

    • Mie vaa

      Mie en ole lintsannu koskaa. Joskus kyl tekis mieli ku kaikki muutki, mut en haluu(en tiiä miks)

    • morutrsye

      Oon lukion ekal ja lintsaan about kerran kuussa eli ei ny mitenkää älyttömästi. Yleensä vain kun läksyt jää tekemättä tai nukuttaa nii perkeleesti.

    • jaskakerala

      Itse lintsaan yleensä sen takia, kun ei yksinkertaisesti JAKSA mennä kouluun, kokeet ei itseäni kauheasti haittaa vaikkei niistä aina läpi meniskään... Kyllä niistä yleensä 6-8 tulee...

      itelki on tuo sama oravanpyörä niinkuin viestin aloittajalla siis vitun TYLSÄÄ... olen koittanut hakea harrastusta mm. lätkää ja säbää, mutta pelipaikkoja ei ole vapaana..

      ammun vittu koht itteni

    • Lintsaan useimmiten pahan olon ( henkisen) takia, mutta myös silloin kun keksitään jotain kivaa tekemistä kavereiden kanssa. Muita syitä on myös jos tiedän, että seuraavalla tunnilla läsnäolo on turhaa (esim. kurssi jossa on vieras esittäytymässä ja käyn kurssin vain, koska se on pakollinen). Ja jos joku ystäväni tarvitsee apua jossain vähänkään vakavammassa asiassa, mutta onneksi harvoin tämän takia.

      • gregorovitsi

        Kyl mä lintsaisin, jos siitä ei seurais aailmanloppu. Mun faija on opettaja ja se paiskais mut jonnekin huitsin nevadaan jos mä lintsaisin minuutinkin. On se muuten ihan kiva;). Mut ope on sellane ragettaja joka on ihan vitun kusipää. Sekunnin myöhästyminen ja 5 tuntii jälkkää. Jos mä lintsaisin niin vitun reksi soittaisi armeijalle...... Lisäks mun kamut on henkisesti pikkulapsii ja olis ihan äimän käkenä jos joku lintsaisi puoli tuntia. Eli koulu on tylsää (varsinkin jos reksi ja ope on sellasii helvetin luusereita).


    • Joppeliizu

      Pojallaha oikia asenne

    • Pikalainaa 50-524673

      ite olen 15 ja ysillä, en jaksa, numerot hyviä 9-10 mutta olen masentunut. Ja lintsannut 50 tuntia koko ysiluokalla. En vain jaksa enään

    • (.) (.) Nami!!

      Aijai, isin oma teinihuora :D Et saisi litsata :D

      • en lIntsannut

        mul on tosi ärsyttävä tilanne olin kipeenä (enlintsannut) mult jäi matikan koe tekemättä sit ku mun piti tehä koe en ollut muistanut lukea ja onneks sillo ei sit tarvinu tehä koetta 3 päivän päästä ku piti tehä se koe olin ihan oikeest taas kipeenä mut nyt ope luulee et mä lintsaan


    • RÄNDÖÖMM

      mä oon lintsannu jo tänä lukuvuotena jotai vähä alle 40h. aika helppoo ku menee vaa wilmaa ja laittaa sinne vaa luvallisen poissaolon ni ei jää kii. tää lintsaaminen ei todellakaa oo hyvä juttu, emmä sitä meinaa, mutku ei oikeesti vaa aina jaksa mennä kouluu vaik siel ois kavereitaki ja näi... mut lintsaan vaa yleensä satunnaisii tuntei, harvemmin koko päivii.

    • lintsaripoiiiiiika

      Mää lintsaan kyl tänää! :D En muute varmaa lähe aamul kouluu! Koulu on perseestääääh! Kuka vittu oikeesti jaksaa sitä passkaa?

      • pärrrrrrrrrrrrrrr

        Mä lintsaan nytte ja heräsin vasta äske


    • jaskakerala

      Mä lintsaan nyttenki, oon ollu jo parivko lintsaamas :::D:D:D miks muute kaikki lintsaa?? onks koulus joku tuli_palo tapahtunu?

    • luls

      ite linttaann täl hetkel kirjastos:D asun nii kaukana nii pakko tulla aina kouluu ja lähtee sieltä vetää kylille ja sit taksil kotii ku koulu loppuu

    • tyttötuollainen

      Tjaa.. meikä lintsaa siks et koulus on tylsää ja ei sinne vaa yksinkertasesti jaksa ain mennä.. :/

      • tyttötuollainen

        Tai no.. Mul on aika helppoo ku äiti ei osaa käsitellä tietokoneita ollenkaa joten se ei osaa käydä wilmassa ja se ei sais koskaa tietää et lintsaan. Mut kuitenki mä oon sellane jonka on tosi vaikee mennä takasi kouluu ku on lintsannu enemmä ku päivän tai kaks. Oon tosi herkkä eli nyt ku oon unohtanu kirjat kouluu kaappii ja oon ollu koko edellisen viikon ja tän päivän pois koulusta nii en voi tehä läksyi. Ja kaveri on semmone saakelin läski apina ettei se voi tuoda niit kirjoi ku meil on yhteine kaappi -.- ala- asteel mul oli semmone hitleri ope et se sai hirmu raivarit jos olin pois enkä ollu tehny läksyi ni äiti meni sinne ja huus sille takas et: " Jos sä et tee töitä ku oot kipee ni ei mun tytönkää tarvii!" hahaah :DD mutjoo.... ei oo sit kiva ku kaverit on huolissaa ja laittaa koko aja viestii et tuunko huome ja mikä mul o.. ja on ihan älyttömän tylsää lintsaa yksi xDD


    • wtfurdoinghere

      Voisin mielelläni auttaa ystävääni lintsaamaan sen yhen lissun takia (jota uhkaan lyyä hissan kirjalla) Se otti valinnaiseksi Biologiaa. Ope on sen mielestä tyranni.
      ja oon lintsannu välkällä kerran,mutta onneksi en jäänny kiinni ^^

      tyyliin mitä hittoo teen? en halua hänen tappavan itteään :(

    • undefined

    • miksi ?

      Lintsaaminen harvoin ja hyvillä syillä voidaan mielestäni hyväksyä, mutta jos siitä tulee tapa ja homma riistäytyy käsistä, on asialle tehtävä jotain. Voit itse päättää haluatko menestyä ja pärjätä elämässä. Koulunkäynti vaikuttaa elämääsi enemmän kuin arvaatkaan. On mahdollisuus käydä koulua ja saada hyvä koulutus, sekä myöhemmin hyvä ammatti. On harmi että niin monet tuhlaavat sen mahdollisuuden lintsaamalla päivät pitkät. Ellei opiskelu olisi pakollista, en usko että kukaan käyttäisi omaa aikaansa koulukirjojensa lukemiseen.

    • yks juttu

      En haluu mennä huomen kouluu. Siel on yks tylsä juttu miks nii oisko ideoit mite lintsaa kun äiti ei hevil usko mitää. AUTTAKAAA OIKEESTI! Joku uskottavami syy ku kipeen. Se on käytetty monee kertaa..PLIIS APUA!

    • itkentäällä

      Minä haluisin lintsata mut en pysty ku äiti ei usko et olisin kipee tms... lintsaisin ku ei mul oo yhtää kamuu koulus ja itken sitä ain koton ku tuun koulust

    • srrrr

      mä lintsaan nyt, en jaksa mennä kouluun mä sanoin et mulla on kuumetta ku laitoin mittarin patterin lähelle ja äiti usko ja sano et mun täytyy jäädä lepäämää :D oon 7lk. mä asun lahdessa ja tääl on parasta asuu mut paskat koulut, ja mulla on paljon kavereita (voin myöntää et ne on tosi outoja, ei oo semmosii ku kuvittelisin et ne ois tosi huolehtivii ja kivoja, mut ne vaa omistaa tyhmän huumorin haukkumalla toista '' huumorilla '') muttei mua kiinnosta nyt mennä kouluun :( meen huomenna kuitenki

      • srrrrr

        ainiin ja must oikeesti tuntuu kipeelt ja oksettaa :(


    • tahdon kuolla

      mä lintsaan nyt, siis tällä hetkellä...Mun luokanvalvoja laitto viestii himaan kun oon 2 päivää possa, ja nyt vanhemmat lähetti mulle jotain tappouhkauksii, mut aiemmin mä olin 2 viikkoo poissa aiemmin, ja oon siis amikses, jos haluutte lintsata amikses, älkää antako vanhempienne oikeita yhteystietoja! Mut älkää myös lintsatko liikaa, jottette saa poliiseja peräänne...ehkä mä nyt tapan itteni, ihan vaan et tää kaikki loppuis NYT eikä tarttis sen jälkeen miettii enään mitään...juon vaikka niin kauan vettä et kuolen eikä itsemurhaa huomattais.

    • tyttö-

      Oon seiskal ,enkä ikinä oo lintsannu...paitsi joskus ala-asteel pari kertaa ku väitin et oon kipee ,mut mun äiti ei usko.Huomen en niin jaksais mennä kouluu ensinnäki vitummoine masennus ja 2 tuntii vitunliikuntaa,ei siin muute mitää mut meil o ensinnäki sellanen opettaja mikä pakottaa sut tekee kaikkee ja koko kaks tuntii jotain vitun punneruksii ja muuta paskaa!!!Haluisin lintsata ,mut sit pelkään ,et siit tulee joku isoki juttu tai et saan jälkkää ,jos äiti ei hyväksykkää sitä wilmast...
      en kyll lintsais ku vaan tän yhen kerran ,eikä toistuis!Ja toisaalt mun sisko on kotoo(etätyöpäivä) ja se ei varmaa atais mun jäädä kotii!!En tiiä mitä vittuu teen auttakaa joku!!!en haluu et kaikki alkaa ragee mull ,ja et joudun menee johonki kuraattoril ,ku mull ei oikeesti oo mitää vitun ongelmaa ....paskapäivä vaa!!!

    • UselessAnonymous

      Jep.. linstauksesta.

      Pitäis viiden minuutin päästä olla koulussa, mut edelleen tässä koneella roikun. Lukion alotin tänä syksynä, ja pakko sanoa että maailman nautinnollisinta aikaa ei oo ollu. :I Todettiin nimittäin tuosta alkusyksystä vaikea masennus, jatkohoitopaikka on tiedossa, mutta sinne on melkoiset jonot, luultavammin vasta kevättalvella pääsen. Juuri ja juuri olen kärsinyt käydä kaksi ensimmäistä jaksoa, ihan suht hyvillä numeroillakin vielä, nyt sitten kolmonen alkoi viime viikolla. Jo nyt kaksi poissaoloa. Ahdistus on vain... ylivoimainen. Sanon aamulla itselleni, tänään menen kouluun ja teen läksyt! ....ja loppujen lopuksi jään itkemään sänkyyn peiton alle sitä, kuinka saamarin pelkuri ja luovuttaja olen. Tunnen vaan olevani yks iso pettymys vanhemmille, itselleni ja koko yhteiskunnalle. ((kieriskelen vaan itsesäälissä, saatat tuumia, mutta on tämä vähän monimutkasempaa...)) En tiedä miten kauan vanhemmat jaksaa katsoa tämmöstä meno ennenkuin lähettävät laitokseen tai vastaavaa.. ovat kyllä yrittäneet olla ymmärtäväisiä, mutta se ymmärrys kyllä alkaa vähän hupenemaan, kun päivät kotona makoillessa lisääntyy, ja alkavat syyttää minua vain laiskaksi. Helppohan se toista on laiskaksi sanoa kun ei itse ole tämänasteista masennusta kokenut... ): Sillä laiska en ole, en koskaan ole ollut. Ylä- ja ala-asteella olin yksi luokkamme huippuoppilaita, täysiä kymppejä ja ysejä tuli eikä yhtään poissaoloa, alueen parhaaseen lukioon pääsin keskiarvolla 9.5. ....Mitä ihmettä tapahtui? Onko kenellekkään muulle tapahtunut tällaista... lamaannusta? Täydellistä motivaation loppumista? Itseä tuli rääkättyä aikalailla koko ysin läpi, kokeisiinlukua yhdeksän tuntia putkeen, viiltelyä yms. Masennus alkoi juuri silloin, mutta enpä tajunnut apua silloin hakea. Kumma etten vielä silloin alkanut lintsaamaan..... en vaan tiedä miten pääsen tästä kierteestä eroon. ):

      Rant over~

      • tietokonepelit

        Ala pelaamaan tietokone pelejä :-) eikä koulussa tarvi stressata. 10 minuutin pikaluku ennen koetta riittää läpipääsyyn


      • tietokonepelit
        tietokonepelit kirjoitti:

        Ala pelaamaan tietokone pelejä :-) eikä koulussa tarvi stressata. 10 minuutin pikaluku ennen koetta riittää läpipääsyyn

        siis kotona se luku ennen nukkumista jotkut tiivistelmät etc niin jää päähän.


    • pettynyt itseensä

      Itse lintsaan tänään. Jotenkin vaan alko yöllä ahistamaan, kun tajusin unohtaneeni kirjoittaa yhden tänään palautettavan esseen ja että liikunnassakin olis telinevoimistelua, jossa oon ihan älyttömän huono.

      Ei oo kyllä mitään herkkua, sillä tuntuu, että koulutyöt kasaantuu taas pahemman kerran ja muutenkin huono omatunto vaivaa. :( Ei sitä paitsi ollu eka kerta... Oikeestaan olisin vain halunnut viettää ihan normipäivän, mutta nyt pitää koko päivä vaan esittää sairasta, enkä siinäkään hyvä ole. Huoh, ahistaa...

    • etrh5t6jurk7u6jytehr

      Mä kerran vaihoin kouluu kiusaamisen takii kosk aloin sit lintsaa nii paljo ja nyt ku oon uues koulus ni lintsaan sieltäki kosk siel mul on paha olla ja ei oo kamui ja kaikkeee ja sitte mua pelottaa et mut erotetaa siit uudest koulust lintsaamisen takii ja ku en asu siin kaupungis ni oon kuulemma "erityis tarkkailussa"

    • ei kannata lintsata

      siitä on vain harmia!! Seiskaluokalla olin todella ujo ja hiljainen. En suostittu tmv. kukaan hädin tuskin huomasikaan että olenko paikalla vai poissa etc. lintsasin paljon milloin mistäkin syystä ja välillä olin oikeasti kipeä!

      Kasin alussa tein luokalle asian selväksi että en ole se hiljainen syrjitty tyyppi. Se auttoi lintsasin myös alkuun josta tuli hetkeksi huonio maine. Nyt olen käynyt koulua ja sanonut suoraan heille jotka valittavat että haistakaa vittu. auttanut on ja nyt elämä luistaa paremmin kuin koskaan. =)

      Lintsaan ainoastaan sillon kun ei jaksa. Olen itseasiassa miettinyt että mitä järkeä on homenhtua kotona kun voi tehdä jotain hauskaa kamujen kaa koulus. itse en jaksa lintsata! niin tyhmälle kuin se kuulostaakin. Ei ikinä kannata ajatella että ei jaksa mennä. Vaatteet päälle ja menoks :)

    • '-'

      Onneksi kaikki pahat ihmiset joutuvat ikuisiksi ajoiksi tulijärveen, kuten Raamatussa kerrotaan.

    • nopea vastaus kiitos

      Onko mielestänne järkevä syy lintsata jos ei saanu unta koko yönä vaikka yritti?

      • gvgtsvgf

        Ite en saanu untaku oli niin saatanan kuuma kesäpäivä, nukuin 2h, menin kouluu, nukahin pulpetille, lähdin kotiin. gg wp kannatti mennä kouluu...


    • jjoooo

      On järkevä syy, koska mitä järkee on mennä kouluu ku ei siel väsyneenä kuitenkaa saa mitää aikaa.

    • kidos

      Kiitti, kahtotaan jos mutsi suuttuu niin kituttan itteni kouluun mutta lähen kyllä varmaan keskenkaiken pois.. joutuu istumaan jos mutsi ei halua laittaa niitä luvallisiks

    • okk2

      k

    • exoexo

      minä lintsaan nyt ja syystä että koulussa on ilmaisutaitoa tänään ja kiusattuna en oikee kehtais mennä kaikkie eteen pitämää mitään näytelmää. ja sit se et mul ei oo ees kavereita siellä

    • l<asodlasdlald

      lintsasin taas. ja jäin kiinni :D

    • kylnäino

      Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. Tervemenoa työelämään.

      • uno0

        Mihin työelämään? meidänhän työt on hallituksen toimesta jo ulkoistettu ulkomaalaisille, eli nou hätä.


    • jarno776l

      Kelvottomat nykynuoret lintsaavat?

      • 7 lk tyttö

        Mä lintsaan, koska mul ei oo kaverrit tos koulus mis mä käyn, mut sitte toisis kouluis on paljo mun kavereit!
        Muutenki mun koulu menee perseelleen paras numero minkä oon saanu on 7 ja mul on fykest ja matikast nelosvarotus. Ei vaa kiinnosta mennä kouluu. Opetki on iha ... Tänääki mä lintsaan, mä menin yhen kaivon päälle istuu klo 8.30 ja meen kotii sit ku vanhemmat lähtee töihi.
        Tää koulu tuottaa mulle muutenki hirveetä tressiä!


    • wääh!

      Amiksessa alotin lintsaamisen toisena vuonna motivaation puutteen takia. Ei ollut ihan mun ala toi catering. melkein 5-vuotta siellä olin koska piti saada joku ammatti että rupeaisin saamaan työttömyysrahaa. peruskoulussa vaan koska en jaksanut mennä tai olin huonossa seurassa.

    • bhj3

      Paljon parempi ajatus jäädä kotiin chillaamaan kun mennä istumaan kouluun 7 tunniksi.

      Siksi.

    • emilia123

      mä en PYSTY mennä kouluun ku ahdistaa..saan kauheen paniikkikohtauksen ku pitäs lähtee kouluu..

      • hokjiuvy

        Tälläinen EI haluu/pysty mennä kouluun ja lintsaa koulusta ei voi olla totta.

        Sinne kun vain on taaperrettava.
        Kolukodit on sitten ikävä paikka ja myöhemmässä elämässä sen tulee huomaamaan ja katumaankin tekojaan.

        Kun se vain on ikävää, kun papereissa on merkintöjä nuoruusvuosien töppäyksistä.


    • nuori

      Nyt teet vain itsellesi hallaa ja edestäs sen löydät.

      Koulu on ihan sen takia, että oppisivat ja pärjäisivät elämässään myöhemminkin.
      Käy nyt koulusi kunnialla loppuun, vaikka ei aina kiinnostaisikaan.
      Älä opettele siirtämään asioita huomiseen, kun ne ei sellaisesta parane.

      Sisulla pärjää pitkälle ja sitä nuorissa on.

    • tamperetarjoaatämän

      mä lintsaan koska mua pelottaa köksä ja rättikässä, kummassakin mua kiusataan jos en osaa ja vittuillaan koko ajan ja opekin on ihan perseestä ainakin köksässä nyt vähän kyl kuumottaa ku oon vast joku pari kertaa käyny siel kässäs en oo ees alottanutkaa mitää työtä

      • 矢田亜希子

        Mun kaverin veli jäi kotii sen takii ku sielt tuli transformers XDDD


      • etres

        mä lintsaan koska masentaa ja ei kiinnosta ja into koulusta ja kaikesta on kadonnu mikää ei huvita/kiinnosta tuntuu et tää on iha turjaa ja tekis mieli vaa tappaa ittensä-.- kaverikki vaa valittaa etsaa töitä jos oot tollane no ei oikee kiinnosta kaikki muutenki päi vittua-.-


    • koulu on perseestä

      kärsin masennuksesta eikä ole kavereita enkä muutenkaan ole yhtä hyvä kuin muut olen aika paska koulussa eikä minua kiinnosta opiskella kun elämä on muutenkin ihan perseestä

      • 5iej6ei

        sama juttu


    • :DDD

      oon lintsannu koko elämäni aikana ehkä 5 tuntia :D ei ole mitään syytä lintsata, on kavereita ja niin, vaikken todellakaan ole hyvä aineissa nii ei se mua haittaa!

    • Professori Papunen

      Köh köh! Tekosyiden mestari auttaa! =D Tekosyy 1. Jos äiti tahtoo todisteita siitä että oot kipee, laita kuumemittari lämpimän veden alle, TADAA! Tekosyy 2. Näyttele että sun jalkaan sattuis pahas ja ettet pystyis kävelee hyvin. Tekosyy 3. Sano opettajalle: HAISTA VITTU KOULU ON PASKAA!!!!


      ;)

      • ddddddddddds

        Professori Papunen miksi tämä ikivanha palsta piti kaivaa esiin?


      • Jooebin
        ddddddddddds kirjoitti:

        Professori Papunen miksi tämä ikivanha palsta piti kaivaa esiin?

        No miksi ei?


    • 1337lintsaus

      Joo vois lintsata viikon kun ois TET ja en ole saanut mitään paikaa eikä oikeesti edes kiinnosta. Olen kerran aiemmin lintsannu viikon mutta sillo kaikki usko että olen sairaana. No tällä kertaa ei varmasti uskota, miks joku sairastuis aina kun TET?
      Oon myös lintsannu pari kertaa liikkatunnilta ja olen saanut istumista.Mutta ei ketään voida laittaa istumaan 30h. Joku vois varmaan kertoa tarkemmin että mitä siitä seuraa jos lintsaa viikon?Koulussa muuten menee ihan hyvin ja tiedän jo että menen lukioon ysin jälkeen.

      • Poropoikajohtaaa

        Minun mielestäni koulussa on mukava olla ja tykkään saada paljon läksyä jotta kotonakaan ei olisi tylsää.


      • 1337lintsaus*
        Poropoikajohtaaa kirjoitti:

        Minun mielestäni koulussa on mukava olla ja tykkään saada paljon läksyä jotta kotonakaan ei olisi tylsää.

        autto ihan vitusti


      • 1337lintsaus* kirjoitti:

        autto ihan vitusti

        Hyvä että autoin, minä pidän muiden auttamisesta. Pidän myös: matematiikasta, Ruotsista (kielenä), maantiedosta ja kemiasta. Mistä kouluaineista sinä pidät?


    • mäsls

      Ite en oo ikinä lintsannu mutta maanantaina taian koska koulu uinti. Jos sitä huomenna alkas jo vähä sanoo ertä on kurkkukipeä. Pelkään vaan etten osaa esittää kipeää. Oisko mitään neuvoja? Kuume mittarin kanssa ei oo ongelmaa koska ei meillä käytetä sitä. Iskä vaan kokeilee otsan ja kyllähän se lämpönousee kun vähän vettää vaatetta päälle
      Lintssaako muut koulu uinneista ja miksi?

      • Igotumycomrade

        Meilkysytään et meetkö; jos ei nii menee kävelee. Myt sano et söit vahingos jotain pilaantunutta; minun tekosyy perjantaina ja tänään. Lisäsin vaan päänsäryn mukaan, pitelin vatsasta kiinni kun hain särkylääkkeen ja menin takas nukkuu.


    • aapujgg

      Upp

    • ennautitasta

      Mä oon alkanu lintsaa joka viikko eräät 2h. ahdistaa vaan mennä sinne niin paljon

    • Hihii kahdessadas vastaus!

    • YOLOSWAGGGG

      öö oon mäki lintsan XDDDDDDDDDDDDDDD

    • Vitun miehistä ja kovaa lintsata

    • DepressedStudent

      Ite oon lukion ekalla ja lintsaan, kun ei oo oikein kavereita siellä. Tai on siel yks mutta sekin vaa dissaa mua (sillai niinku kaverit yleensä tekee, mut ei se aina tunnu kivalta) Sit jos satun näkee siellä yhe mun toisen kaverin ni sit me vaan lintsataan yhessä.
      Oisko täällä mitään vinkkejä selittää vanhemmille tekosyiks.

    • Kummajainen22

      En ikinä lintsaa koulusta vaikka mulla ei OLE YHTÄÄN KAVERIA OON AINA YKSIN JA MUUT VÄLTTELEE MUA EIKÄ OO SISARUKSIA koska kaikki pelkää mun silmiä kun ne ei yleensä reagoi valoon ja kun ei oo kavereita niin on enemmän aikaa lukee kokeisiin opiskelen aina yksin kotona koska vanhemmat on eronneet enkä tunne mun isää ja äiti on aina töissä ilta-kuuteen asti kesälomatkin oon aina yksin yleensä sisällä mut joskus ulkona YKSIN skeittaamassa mulla koulu on se paras paikka muissa oon elämässäni käyny vaikka oon SIELÄ AINA YKSIN.

      • Hyvä ettet lintsaa! On mukava nähdä nykynuoria jotka eivät välttele oppivelvollisuuttaan.

        Itse olen muuten samassa tilanteessa (ei kavereita, kaikki välttelee minua jne.), mutta kouluun en mene koska en jaksa.


      • CP-setä kirjoitti:

        Hyvä ettet lintsaa! On mukava nähdä nykynuoria jotka eivät välttele oppivelvollisuuttaan.

        Itse olen muuten samassa tilanteessa (ei kavereita, kaikki välttelee minua jne.), mutta kouluun en mene koska en jaksa.

        Hetkinen! *puhelimen mietintäemolji*


      • Kirjoitit tuon kyllä nyt väärin. Se on emoji*, ei emolji.

        nyt ku ois naamapalmu hymiö...
        😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁


    • MKkkMKkkkkkk

      En yleensä lintsaa, mutta jos on jokin jännittävä tai muuten vaan stressaava päivä tulossa niin teen mitä vaan että tulisin sairaaksi.. tiedän ettei se ole ratkaisu jännittäviin tilanteisiin mutta olen tosi herkkä persoona enkä nää yleensä mitään muuta vaihtoehtoa.

    • HentaiLoliCatPornGirl06

      Lintsaan päivittäin, olen kolmannella luokalla ja elämäni on täyttä paskaa koska kaikki ei mene niinkuin itse haluan.
      Näytän myös kapinallisuuttani viiltelemällä ja kertomalla tuntemattomille internetissä haluavani tappaa itseni koska hyppäsin tähän "uuteen" trendiin eli masentuneisuus, on se vaan niin helppoa uskotella itselle että elämä menee päin persettä vaikka todellisuudessahan toisesta perspektiivistä elämäni on potentiaaliltaan täydellistä.
      Ainiin, viiltelen myös, käytän Hello Kitty t-paitoja ja puukotan koulun opettajia koska he "eivät ymmärrä" tätä melankolintäytteistä ja paskaa elämää tässä maailman hirveimmässä ja väkivaltaisimmassa kehitysmaassa; suomessa
      Heihei, menen nyt tappamaan itseni koska olen erilainen ja parempi sisältä kuin kaikki muut, olen oikeasti ylivoimainen älyltäni ja empatiakyvyltäni verrattuna muihin ikäisiini koska kultilusikka perseessä syntynyt egoni sitä minulta vaatii.

    • Jaamitennii

      Lintsaan vahingossa. Poistuin tunnilta, koska olin menossa tukiopetukseen mutten löytänyt luokkaa joten nyt vain piilottelee käytävillä.

    • Mr.Lintsari

      Olen kerrassaan lintsannut jo melkein kaksi viikkoa ja koko aika saa olla pelosta ja tuskasta kohmettuna milloin on lastensuojeluviranomaiset ovella vaikka eihän poliiseja ja lasuja kiinosta kuin huumehörhöt mitkä on muutenki ihan hirveitä ihmisiä minua ovat eniten stressanneet naishuolet mitkä ovat aivanhirveitä näin kouluikäsenä varsinkin. Ja muutenkii aikasin herääminen ja töitä pitäis tehä kauheella vauhdilla että kerkeisi seuraavalle tunnille. hirveä työ koko koulupäivän mokomassa ja pitäisi tehdä niitä asioita vielä jopa sen koulun jälkeenkin mutta lintsaamisesta huolimatta tehkää te asiat paremmin kuin minä ja älkää ihmeessä ottakoo mallia meikäläisestä mä oon jo melkein pilannut 7-luokan maineen ja en tiedä jäänkö luokalle vai mitä on tulossa.

    • elamaonpaskaa

      ite lintsaan ku vaan ahistaa ja masentaa okoajan koulussa on nii paljo vastuuta ja oon ahistunu omasta kropasta ja kavereista ja ei vaa kiinnosta koulunkäynti. jA jos oisin koulus en kutenkaa ees tekis siellä mitää mutta eihä sitä kukaa ees huomais ku ei ketää kiinnosta mun asiat, kaikkii kiinnostaa vaa mu veli ku sillä on ollu näit ongelmii mutta kukaan ei älyy kysyy multa esim kuulumisii ja sit masennun koska vittu ite viiltelen ja oon masentunu yms mut ei sitä kukaa huomaa ja jos jotai kiinnostais mun elämä en ois masentunu

    • Mammamia500

      Lintsaan kun on koulu uintia

    • Anonyymi

      Huomenna ajattelin lintsata sanomal et on kauhee hedari ku on kemian koe eikä ol kaverin kans luettu. Jäädää kummatki himaa pelaa CS.

    • Anonyymi

      Oon lintsannut vaan kerran, kun ahdisti ihan sairaasti enkä halunnu puhuu siitä vanhemmille.

    • Anonyymi

      koulu on vitu perseestä en ymmärrä kuka sinne jaksaa mennä ku jotai saatanan pakko ruotsia hyi vittu

    • Anonyymi

      Oon vammasessa koulussa siellämeo saa mennä pöydästä pois vaikka on syönyt pitää odottaa aikuista ei edes saa mennä välitunnille ilman aikuista

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      tere ihmiset

    • Anonyymi

      Ahistuksen takii.Oon semmonen yliajattelija et luulen et katoon jonnekki metsään xd.Ei oo mitää hyötyy mennä mihinkää koulu uintiin tai metsärethille yms.Ja jos mua väsyttää/oon nukkunu alle 6h

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe