Minulla on Skype 3.0.0.190. Ongelmani on että kaikissa, missä on numeerista tietoa Skype näyttää suomen lipun ja "puhelinnumeron". Edellisessä versiossa ei tätä ollut. Mitenkä tällaisen saa pois ?
Puhelinnumerot
7
685
Vastaukset
- ei mitenkään
Uusissa versioissa tulee usein parannuksia ja uusia asioita.
No jo on sinulakin ongelma, miten hittossa se lippu ja numero sinua häiritsee, älä käytä skypeä poista se koneeltasi, jos nuo asiat sinua niin kovasti häiritsee.
Skypen uusin versio on 3.0.0.198.
http://www.skype.com/intl/fi/download/skype/windows/
Minuakin häiritsee kun kaikissa autoissa on mustat renkaat, minä haluaisin auton jossa on keltaiset renkaat, siksi joudunkin olemaan ilman autoa. yhyyy. ;)- päivitykset
eivät tule automaattisesti, äskenkin vielä kokeilin ohje-> tarkista päivitykset niin herjasi että käytössäsi on jo uusin versio.
Kiitos teille muistutuksesta, nyt on taas uusin versio. - Jellovi
päivitykset kirjoitti:
eivät tule automaattisesti, äskenkin vielä kokeilin ohje-> tarkista päivitykset niin herjasi että käytössäsi on jo uusin versio.
Kiitos teille muistutuksesta, nyt on taas uusin versio.tämä 3versio on täysin uusi. Joten 2.jotain ei päivittynyt tähän. Samoin kävi itsellä.
- päivitykset
Jellovi kirjoitti:
tämä 3versio on täysin uusi. Joten 2.jotain ei päivittynyt tähän. Samoin kävi itsellä.
mulla oli se uusin 3.0.0.8 tai jotain semmoista. Sitä ennen oli beta-versio ja ajattelin että se ei ehkä päivity automaattisesti.
- Jellovi
Skype extension
- JanneVesala
0465832676
- fdgfdgdfgdfgfg
wattu sä oot urpo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733931- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026