Ganda

Lukihäiriöinen

Jeesus tulee, kaikkine pyhineen nutamaan omiaan.
Katso se ei ole VALHETTA VAAN TOTTA.
Ja ylensä ottaen puhdistuksesta, kun ei voi pudisuakkan jos ei usko täysydämmisesti Jeesukseen, sehän on Pyhän Hengen työ, ja jos ei ole uudesti syntynyt, ei ole Pyhää Henkeäkään.
On todella virheelistä se, että intää asiasta jota ei tunne.
Mitä siihen tulee mitä ajattelen muista uskonto kunnista, yritän toden totta parhaani mukaan tuota totuutta esille.
Jokainen on kuitenkin itse valitseva.
Tiedän että, minä sanon suoraan, mutta totuus ei pala tulessakaan.
Valita on viimekädessä sinun, ja jos tahdot sinä olet oikein valinnut????

9

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ganda

      Tuskin voin koskaan uskoa sellaiseen Jumalaan, joka pelastaa yhden ja antaa samalla miljoonan muun hukkua.

      En usko, että Jumalalla olisi mitään "lellikkejä", vaan että hänelle olemme kaikki yhtä tärkeitä. Eikös Raamatussakin puhuta siitä yhdestä "eksyneestä lampaastakin", joka on hyvin tärkeä Jumalalle?

      Ja kuten olen ennenkin todennut, niin luultavasti kieltäityisin "tarjouksesta" jos niin moni "hukkuisi". En ymmärrä tällaista sielujen "tuhlaamista" ja sellaiseen en todellakaan voi uskoa. Sellainen sotii liikaa rakkautta vastaan!

      Minun "pelastukseni" tähden sinun oli ihan turha tehdä omaa aloitusta. Tämä ei liity enää millään lailla tämän palstan aiheisiin.

      Eiköhän tämä tältä erää jo riitäkin?

      Kaikkea hyvää sinulle! :-)

      • Lukihäiriöinen

        Emme enään jatka keskustelua, voin kuitenkin sanoa, oikei mielenkintoisia kirjoitus hetkiä muiden kanssa, tovoo Lukihäiriöinen.


      • asiasta.

        Lain täyttämään kyenneet juutalaiset pelastuisivat ainoastaan, jos Jeesus ei olisi sitä pelastusta käynnyt ansaitsemassa meille muillekin.
        Kaikki ovat syntiä tehneet ja siksi tuomittuja ja millainen olisi ikuinen elämä, ellei Jumala itse puhdistaisi omaisuuskansansa, eli he, jotka uskovat Jeesukseen.

        Voimmekin sanoa toisinpäin, että lukemattomat pelastuvat ja pelkästään sillä, että uskovat Jeesukseen.


    • Mieli ja sen puoli

      Pelastuvat helvetiltä, jonka kristinusko on itse luonut.

      • Elävä usko

        Ja totuuden kertoo raamattu, lue niin tiedät.


      • Palstanpuhuri
        Elävä usko kirjoitti:

        Ja totuuden kertoo raamattu, lue niin tiedät.

        Olen lukenut Raamattua ja todennut, että sen ristiriitaisuuksien takia en voi pitää sitä kovinkaan luotettavana.


      • Elävä usko
        Palstanpuhuri kirjoitti:

        Olen lukenut Raamattua ja todennut, että sen ristiriitaisuuksien takia en voi pitää sitä kovinkaan luotettavana.

        Ihmettelen todella, mitä risti riitaa tarkotat???


      • Muutama esimerkki näin alku...
        Elävä usko kirjoitti:

        Ihmettelen todella, mitä risti riitaa tarkotat???

        Maa on litteä???

        Raamatun maailmankuvassa maa on litteä.Parhaiten se selviää, kun lukee ajatuksella Genesiksen (luomiskertomuksen)

        Ja Jumala sanoi: "Tulkoon taivaanvahvuus vetten välille erottamaan vedet vesistä".
        Ja Jumala teki taivaanvahvuuden ja erotti vedet, jotka olivat taivaanvahvuuden alla, vesistä, jotka olivat taivaanvahvuuden päällä; ja tapahtui niin.
        Ja Jumala kutsui vahvuuden taivaaksi. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, toinen päivä. -- 1 Ms. 1:6-8

        a Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,
        ja olkoot valoina taivaanvahvuudella paistamassa maan päälle". Ja tapahtui niin:
        Jumala teki kaksi suurta valoa, suuremman valon hallitsemaan päivää ja pienemmän valon hallitsemaan yötä, sekä tähdet.
        Ja Jumala pani ne taivaanvahvuuteen, paistamaan maan päälle... -- 1 Ms. 1:14-17




        Hän istuu korkealla maanpiirin päällä, kuin heinäsirkkoja ovat sen asukkaat; hän levittää taivaan niinkuin harson, pingoittaa sen niinkuin teltan asuttavaksi. -- Jes. 40:22

        Kun hän taivaat valmisti [hpr. ba-hakino; pystytti (kuin teltan?)], olin minä siinä, kun hän veti piirin [hpr. chug] syvyyden pinnalle... -- San. 8:27

        Hän on vetänyt piirin vetten pinnalle, siihen missä valo päättyy pimeään. -- Job 26:10

        Pilvet ovat hänellä verhona, niin ettei hän näe; ja taivaanrannalla ] hän käyskentelee. -- Job 22:14

        Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin ... -- Ps. 139:9

        Se nousee taivasten ääristä ja kiertää niiden toisiin ääriin , eikä mikään voi lymytä sen helteeltä. -- Ps. 19:6(7)

        Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. -- Mt. 24:31

        Sinä verhoudut valoon niinkuin viittaan, sinä levität taivaat niinkuin teltan roikkuvan (. -- Ps. 104:2

        Pohjoisen hän kaarruttaa autiuden ylle, ripustaa maan tyhjyyden päälle. -- Job 26:7


        Jänikset märehtivät?

        J]änistä, joka kyllä märehtii... -- 3 Ms. 11:6

        Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä märehtivät... -- 5 Ms. 14:7

        Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti. -- Dan. 12:3

        Pilvet eivät ole vettä vaan vain kannattelevat sitä sisällään

        Kuka on niin viisas, että laskee pilvien luvun, kuka kaataa tyhjiksi taivaan leilit... -- Job 38:37

        Kuka on niin viisas, että laskee pilvien luvun, kuka kaataa tyhjiksi taivaan leilit... -- Job 38:37

        Hän myös kuormittaa pilvet kosteudella ja hajottaa välähtelevät ukkosvaarunsa. -- Job 37:11

        Hän sitoo vedet pilviinsä, eivätkä pilvet halkea niiden alla. -- Job 26:8

        Käsitätkö pilvien punnituksen, hänen ihmeensä, joka on kaikkitietävä? -- Job 37:16

        Taotko sinä hänen kanssansa taivaan , joka on vahva kuin valettu kuvastin? -- Job 37:18

        Internetistä löytynee lisää, jos jaksaa hakea.


      • Elävä Usko
        Muutama esimerkki näin alku... kirjoitti:

        Maa on litteä???

        Raamatun maailmankuvassa maa on litteä.Parhaiten se selviää, kun lukee ajatuksella Genesiksen (luomiskertomuksen)

        Ja Jumala sanoi: "Tulkoon taivaanvahvuus vetten välille erottamaan vedet vesistä".
        Ja Jumala teki taivaanvahvuuden ja erotti vedet, jotka olivat taivaanvahvuuden alla, vesistä, jotka olivat taivaanvahvuuden päällä; ja tapahtui niin.
        Ja Jumala kutsui vahvuuden taivaaksi. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, toinen päivä. -- 1 Ms. 1:6-8

        a Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,
        ja olkoot valoina taivaanvahvuudella paistamassa maan päälle". Ja tapahtui niin:
        Jumala teki kaksi suurta valoa, suuremman valon hallitsemaan päivää ja pienemmän valon hallitsemaan yötä, sekä tähdet.
        Ja Jumala pani ne taivaanvahvuuteen, paistamaan maan päälle... -- 1 Ms. 1:14-17




        Hän istuu korkealla maanpiirin päällä, kuin heinäsirkkoja ovat sen asukkaat; hän levittää taivaan niinkuin harson, pingoittaa sen niinkuin teltan asuttavaksi. -- Jes. 40:22

        Kun hän taivaat valmisti [hpr. ba-hakino; pystytti (kuin teltan?)], olin minä siinä, kun hän veti piirin [hpr. chug] syvyyden pinnalle... -- San. 8:27

        Hän on vetänyt piirin vetten pinnalle, siihen missä valo päättyy pimeään. -- Job 26:10

        Pilvet ovat hänellä verhona, niin ettei hän näe; ja taivaanrannalla ] hän käyskentelee. -- Job 22:14

        Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin ... -- Ps. 139:9

        Se nousee taivasten ääristä ja kiertää niiden toisiin ääriin , eikä mikään voi lymytä sen helteeltä. -- Ps. 19:6(7)

        Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. -- Mt. 24:31

        Sinä verhoudut valoon niinkuin viittaan, sinä levität taivaat niinkuin teltan roikkuvan (. -- Ps. 104:2

        Pohjoisen hän kaarruttaa autiuden ylle, ripustaa maan tyhjyyden päälle. -- Job 26:7


        Jänikset märehtivät?

        J]änistä, joka kyllä märehtii... -- 3 Ms. 11:6

        Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä märehtivät... -- 5 Ms. 14:7

        Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti. -- Dan. 12:3

        Pilvet eivät ole vettä vaan vain kannattelevat sitä sisällään

        Kuka on niin viisas, että laskee pilvien luvun, kuka kaataa tyhjiksi taivaan leilit... -- Job 38:37

        Kuka on niin viisas, että laskee pilvien luvun, kuka kaataa tyhjiksi taivaan leilit... -- Job 38:37

        Hän myös kuormittaa pilvet kosteudella ja hajottaa välähtelevät ukkosvaarunsa. -- Job 37:11

        Hän sitoo vedet pilviinsä, eivätkä pilvet halkea niiden alla. -- Job 26:8

        Käsitätkö pilvien punnituksen, hänen ihmeensä, joka on kaikkitietävä? -- Job 37:16

        Taotko sinä hänen kanssansa taivaan , joka on vahva kuin valettu kuvastin? -- Job 37:18

        Internetistä löytynee lisää, jos jaksaa hakea.

        Kummastelet mailman syntyä, ei maapallo litteä ole, eikä Jumala ole niin pieni, kuin luulet.
        Jumala, loi maa pallon, ja 7 päivänä hän lepäsi ja oli tyytyväinen luomistyöhönsä.

        Sinulla on 10% aivoista käytettävissä, Jumalan suuruutta ihminen ei voi tajuta.

        Mitä hengellisyys on, ei sellainen ihminen tajua, jos ei Jumalan Pyhää Henkeä ole.

        Taivaan vahvuus, ja ovat enkelit, ja ennen kaikea, Isä Poika ja Pyhä Henki.

        Mailman kaikeus, ja ennenkakkea Taivas, jossa Jeesus on Herra ja Kunigas, onkin salaisuus jota vain Hengellinen ihminen voi tulkita, kannattaa uskoa Jeesukseen ja tulla tuntemaan, Jumalan salaisuudet, raamattu puhuu salaisuuksia joita ihminen joka ei, ole Jeesukseen uskova tunne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe